16 cze 2021

Kolagenowa pielęgnacja z BingoSpa - delikatny krem, maska błotna do twarzy.

Witam,


Mam takie zdjęcia w folderach, które nieraz leżakują bardzo długi czas, zanim zrobię z nimi wpis, choć produkty były już jakiś czas temu zużyte. Czasem myślę, że skasuję je, odpuszczę, ale przecież kiedyś poświęciłam na to czas, by je wykonać jak również są to produkty które np. dostałam na spotkaniu blogerek. Nie podchodzę do tego w ten sposób jak inni, że kiedy napiszę relację z Eventu to później już ślad o kosmetyku zaginął. Ja po prostu trzymam się dat ważności i za koleją sobie dany produkt otwieram i używam, lub kiedy coś mi się kończy.

Dlatego dziś wpis z typu nadrabiam zaległości i przedstawiam dwa kolagenowe produkty do pielęgnacji twarzy z Bingo Spa. Nawet lubię tą markę i wybrane z niej produkty także. Poznałam m.in maskę błotną do twarzy z kolagenem i krem do twarzy z kolagenem. Oba produkty mają podobne opakowania, więc za każdym razem trzeba czytać etykietę co chcemy użyć, jeśli np. trzymamy je obok siebie. Wydaje mi się też, że swego czasu miałam już podobną maskę błotną, tylko że była ona w odkręcanym pojemniczku i taka forma zapakowania była lepsza, niż ta obecna. Ale o tym już poniżej.


Kolagen BINGOSPA to czysty niezhydrolizowany kolagen natywny z zachowaną trójspiralną strukturą helisową. Terapia kosmetyczna rozpuszczalnym kolagenem zawartym w kremie BINGOSPA skutecznie powstrzymuje objawy procesu starzenia się skóry ludzkiej poprzez uzupełnienie w niej bilansu tej formy kolagenu. Główną funkcją rozpuszczalnego kolagenu jest jego działanie, jako wysoce skutecznego czynnika naturalnego dla zatrzymania i podniesienia zawartości wilgoci w skórze. Podwyższeniu ulega nie tylko wchłanialność wody przez skórę, lecz również jej elastyczność, zwłaszcza w okolicy okołooczodołowej.

W przypadku aplikowania kolagenu na suchą skórę kremu kolagenowego w ciągu 30-45 dni, elastyczność wzrasta o 0,23nm.

Delikatny krem z kolagenem BINGOSPA przeznaczony jest do pielęgnacji skóry dojrzałej, zmęczonej lub przesuszonej nadmiernym działaniem czynników środowiskowych. Uzupełniając niedobór rozpuszczalnego kolagenu w skórze, krem BINGOSPA działa regenerująco i wygładzająco, przywracając jej świeżość i właściwe nawilżenie.

Kremem byłam super zaskoczona, nawet nie spodziewałam się, że będzie taki dobry. Konsystencja biała, lekko kremowa, ale treściwa i ładnie pachnąca. Szybko się wchłaniała i nie pozostawiała żadnej tłustej powłoczki, czy świecącej warstwy. Pamiętam, że przy jego pierwszym użyciu skóra trochę piekła. Myślałam że to jakaś reakcja na uczulenie, ale było ono tylko jeden raz, więc uznałam, że nic takiego się nie działo. Krem naprawdę okazał się być dobrym nawilżającym kremem, który przynosił odpowiednie nawilżenie. Sprawdził się pod makijaż, nie zapychał - po prostu byłam z jego używania zadowolona. Jeśli ktoś szuka kremu z kolagenem, może na początek poznać ten. 


Błotna maska do twarzy BINGOSPA z kolagenem to preparat na bazie Czarnego Błota z Morza Martwego charakteryzującego się silnym działaniem odżywczym na skórę. Jest nadzwyczaj skuteczne w walce z problemem przetłuszczającej się skóry, niezastąpione w pielęgnacji cery tłustej i mieszanej oraz nieocenione w zwalczaniu trądziku i wykwitów skórnych wywołanych łojem zatykającym pory skóry. Maska błotna BINGOSPA ma dobroczynny wpływ na pory skóry - odtyka je, ściąga, dezynfekuje, pielęgnuje, oczyszcza, co może owocować zmniejszeniem wydzielania się łoju i zmniejszeniem ryzyka pojawienia się zmian trądzikowych.

Maska błotna BINGOSPA zawiera składniki aktywne:
10% naturalnego błota z Morza Martwego
5% rozpuszczalnego kolagenu

Opakowania produktów to niby wygodna pompka i higieniczna aplikacja, o ile krem do twarzy super się wydostawał, tak maskę już ciężko było wydostać. Początek nawet był tragiczny, gdyż pompując, pompując, pompując... nie przynosiło to żadnych efektów, bo średnio gęsta maska nie chciała za nic w świecie się wydostać. Odkręcałam więc całkiem tą pompkę całą i jakoś sobie radziłam w wydostawaniem tej maski. Nie było to łatwe zadanie, dlatego że konsystencja średnio gęstego błotka to utrudniało. Maska podobnie jak krem za pierwszym razem spowodowała pieczenie skóry. Czasem tak już miałam przy wersjach błotnych przy innych preparatach, że jednorazowo skóra łagodnie piecze. Owa błotka maska z kolagenem także okazała się być fenomenalna. Moja tłusta skóra lubi tego typu produkty, więc zawsze gdzieś to sebum jest lepiej oczyszczane. Skóra po zmyciu już maseczki robiła się ładnie gładka, miękka, bardzo świeża, koloryt się wyrównywał. Byłam naprawdę z niej zadowolona. Razem stosowane produkty uzupełniały się fajnie, maska nie tylko oczyszczała, ale i lekko napinała skórę, a krem zapewniał nawilżenie i miękki naskórek. 



Z serii kolagenowej posiadam także serum/kremowy żel do mycia twarzy i równie dobrze jest ono dobrym produktem. Kochani lubicie produkty od BingoSpa?




pozdrawiam,
Donna

1 komentarz:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...