6 paź 2020

Dwa wegańskie cudeńka ze sklepu Gonature.pl - masło multifunkcyjne Emolio oraz liftingujący roll-on Vitao pod oczy z wit. A+E+C

Witam,



Kosmetyki naturalne, wegańskie coraz częściej podbijają rynek kosmetyczny - coraz więcej można o nich także poczytać w blogosferze. Cieszę się, bo odkrywanie rożnych eco perełek kosmetycznych bardzo lubię. Dzięki portalowi Uroda i zdrowie miałam okazję poznać właśnie dwa wegańskie i naturalne produkty ze sklepu Gonature.pl Przyznam szczerze, że wcześniej o tym sklepie nie słyszałam, ale miło mnie zaskoczył swoim asortymentem. Ma nie tylko w swojej ofercie produkty dla kobiet, ale też dla mężczyzn i dla całej rodziny. A dla smakoszów kawy i taki dział w owym sklepie można spotkać, więc nie tylko zadbamy o swoją skórę, ale też zasmakujemy pysznych i aromatycznych kaw świata. 


Jak wspomniałam poznałam dwa produkty i było to m.in.:

Masło multifunkcyjne Emolio 
Liftingujący roll-on pod oczy z wit. A+E+C

Oba produkty zapakowane są w takie urocze i małe tekturowe kartoniki, z dodatkowymi sznureczkami, które bardzo pomysłowo wyglądają i mogą być wykorzystane jako gotowe pudełeczka prezentowe. Takie rozwiązania wspierają filozofię #ZeroWaste, a dodatkowo słoiczek w masełku jak i opakowanie roll-on jest biodegradowalne.


Produkty te są dobrze opisane z każdej strony. Lubię też jak widzę odpowiednie symbole i już na szybko wiem, co kryje się w danym produkcie. 


Masło multifunkcyjne EMOLIO to produkt dla osób ze skórą skłonną do przesuszania się, wrażliwą na podrażnienia oraz zaczerwienienia. Oprócz intensywnego nawilżenia, kosmetyk wspomaga regenerację tkanki nabłonkowej, tym samym zmniejszając zmiany trądzikowe lub atopowe skóry. Masło przeznaczone jest do codziennej pielęgnacji wszystkich partii ciała. Polecany kobietom, mężczyznom i dzieciom w każdym wieku.

INCI: Butyrospermum Parkii (Shea) Fruit Butter, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Carnauba Wax, Tocopheryl Acetate**, Parfum*, Benzyl Salicylate*, Butylphenyl Methylpropional*, Linalool*, Hexyl Cinnamal*, Limonene*, Citral*.

*Naturalny olejek eteryczny o zapachu pomelo / **Naturalna witamina E

Masło multifunkcyjne EMOLIO to „koło ratunkowe” dla suchej skóry i zniszczonych włosów. Częstotliwość i intensywność stosowania zależy od indywidualnych potrzeb pielęgnacyjnych naszego ciała. Można również stosować go jako maskę odżywczą na włosy. Na uprzednio umyte i osuszone włosy, należy nanieś niewielką ilość kosmetyku. Następnie pozostawić na głowie przez około 15 minut. W celu uzyskania silniejszego efektu, zaleca się otulenie włosów ręcznikiem. Regularne stosowanie zapewnia widoczną poprawę kondycji włosa.


Masełko Emolio jest genialne. Pomimo swej małej pojemności 15 ml jest bardzo wydajne i praktyczne. Kiedy gdzieś wyjeżdżam, to lubię wybierać właśnie takie produkty, które mają wiele zastosowań i rozwiązań, z racji, że na wyjazdy takie produkty dobrze się u mnie sprawdzają, a dodatkowo dla mnie zawsze liczy się miejsce w kosmetyczce. Fajnie, że to masełko mogą używać zarówno dzieci jak i dorośli. Działa na przesuszone partie ciała i może posłużyć Nam jako: balsam do ust, krem do rąk, czy krem ochronny na zimę, balsam po opalaniu, czy nawet maska na włosy. Ja na włosach tego masełka nie używałam (może kiedyś spróbuje), ale na spierzchnięte usta, czy miejsca wymagające dobrego nawilżenia jak łokcie/pięty tak i jestem zadowolona. W słoiczku masełko jest zbite, ale pod wpływem ciepłych dłoni - konsystencja rozpływa się na skórze, tym samym szybko sunie, rozprowadza się i zostawia łagodny natłuszczony film, który potrzebuje chwili do wchłonięcia. 
Nie umiem opisać jego zapachu, ale pierwsze co mi przyszło na myśl, to taka świeża cytrusowa, słodko-kwaśna lemoniada - coś smacznego! W każdym razie i to chyba jest to "coś", co mnie przyciąga do tego masełka i jestem od niego uzależniona. 15 ml to wersja akurat do torebki, więc fajna opcja posiadania takiego masełka przy sobie cały czas. Jest też wersja 50 ml i 200 ml, ale uwierzcie - produkt jest tak wydajny, że do aplikacji nie potrzeba wiele, by nawilżyć skórę. 


Drugi kosmetyk to Liftingujący roll-on pod oczy z witaminami A+E+C Vitao.
Produkt ten silnie liftinguje delikatną skórę pod oczami. Dzięki masującej końcówce pobudza on mikrokrążenie, a zawarty w nim kompleks witamin A+E+C pomaga zmniejszyć obrzęki, zredukować cienie, a także rozjaśnić okolice oczu. Kosmetyk dedykowany kobietom z oznakami zmęczenia, stresu, przepracowania oraz z symptomami upływającego czasu.

INCI: Persea Gratissima (Avocado) Oil, Hippophae Rhamnoides Fruit Oil, Tocopheryl Acetate, Silica Dimethyl Silicate, Helianthus Annuus Seed Oil, Daucus Carota Sativa Extract, Vanilla Planifolia Fruit Extract*, Coffea Arabica (Coffee) Seed Extract, Retinyl Palmitate, Arachis Hypogaea (Peanut) Oil, Tocopherol, Tetrahexyldecyl Ascorbate
*Naturalny olejek eteryczny


Z tego produktu także się ucieszyłam, bo dawno już żadnego produktu typu roll-on nie miałam pod oczy. Aktualnie używałam kremy pod oczy, sera, czy żelowe świetliki, a wprowadzenie jeszcze takiej pielęgnacji na pewno przydało się mojej skórze pod oczami, która zwłaszcza rano jest zaspana i czasami opuchnięta w tych okolicach. Najlepiej roll-on trzymać w lodówce, by zimnym aplikatorem móc szybko zadziałać na zmęczoną z obrzękami i cieniami skórę pod oczami. Lubię to uczucie, kiedy czuję ten przyjemny masaż pod okiem. Ja na szczęście cieni nie mam, ale mam tak zwane 'worki', więc tu łagodnie działam sobie, by skórę choć w tych miejscach rozjaśnić. Nie widzę może od razu spektakularnego wow, ale robiąc np. makijaż i nakładając korektor pod oczy widzę różnicę, że lepiej on się trzyma i skóra pod oczami wygląda na wypoczętą. 


Dla mnie te produkty to totalna nowość. Polecam, jeśli interesują Was wegańskie i naturalne produkty do pielęgnacji. Masełko Emolio mogłabym wąchać cały czas, a roll on'em Vitao wykonywać przyjemne masaże pod oczami i móc czuć to ukojenie jak najdłużej.



pozdrawiam,

Donna

7 komentarzy:

  1. Pięknie są zapakowane :) Ciekawi mnie ten roll-on. Lubię taką formę kremów pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masło mnie zaciekawiło. Ładne opakowania... takie idealne na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz widzę , ale wyglądają zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Roller pod oczy akurat spadł mi z nieba w Twojej recenzji, bo akurat żel, którego używam, zaczyna świecić dnem - a przydałoby się coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...