9 lip 2020

Wizyta w Spa - Prezentmarzeń Dla Dwojga :)

Witam,



Prezentmarzeń to cudowne miejsce w sieci, bo spełnia marzenia każdemu! Dorosłym, dzieciom, parom lub osobno - dla niej, dla niego. Jakby ktoś jeszcze nie znał tego miejsca, to pokrótce już Wam piszę o co chodzi. Jest to wspaniała strefa, która oferuje Nam mnóstwo przeżyć z różnych kategoriach. To takie proste - ponieważ wybieramy odpowiednią dla Nas lub kogoś usługę, zamawiamy Voucher i umawiamy się na realizacje tego wybranego wydarzenia/usługi/prezentu. A przeżyć jest całe mnóstwo od romantycznych kolacji w restauracji, degustacji win, po zabiegi pielęgnacyjne w Spa, sporty ekstremalne jak skoki ze spadochronu, lot balonem, skok na bungee i wiele, wiele innych niesamowitych przeżyć, czy to w sposób kreatywny, w powietrzu, w wodzie a nawet za kierownicą itd. Fajną opcją jest też wspomniany osobny wybór i forma prezentu: dla niej, dla niego, lub dla dwojga. A wszystko to ustalane jest indywidualnie, ponieważ taki voucher jest ważny 365 dni, a aktualnie przez sytuację w kraju, czyli koronawirusa, limit dni się wydłużył i ważność jest do ok. 500 dni na każdy voucher, więc czas na realizację zawsze się znajdzie. 


Ja niedawno swój Voucher właśnie zrealizowałam i wybrałam się do Spa, a dokładnie ujmując wybraliśmy się do Spa, ponieważ miałam pakiet dla dwojga. 

Zestaw prezentowy Dla Dwojga to pakiet wielu wyjątkowych przeżyć dla dwóch osób. W eleganckim, ozdobnym pudełku znajduje się voucher rezerwacyjny oraz katalog szczegółowo opisujący każdą atrakcję. Osoby obdarowane dokonują wyboru jednego przeżycia.


Jeśli i Wy jesteście kochani zainteresowani takim pakietem - zapraszam na Prezentmarzeń Dla Dwojga. Atrakcji w zestawie jest całe mnóstwo. Ja wybrałam miejsce do którego mieliśmy najbliżej, czyli ok. 60 km, więc nie mogłam sobie odmówić Spa (rok wcześniej też mniej więcej w okresie letnim skorzystałam już z usług z Prezentumarzeń i też wybrałam Spa, ale gdzie indziej). Teraz była to Piwnica spa & wellnes.

W czasie relaksu cenię sobie ciszę i odpoczynek - więc niechętnie korzystam wtedy z telefonu. Udało mi się zrobić tylko kilka zdjęć, choć przyznam się nie było to łatwe z racji na panujący w Spa specyficzny klimat tylko przy świecach i muzyce w tle. Tak, tak Spa powitało Nas tylko palącymi się dookoła świecami (bałam się z początku chodzić, by nie spaść gdzieś i nie przewrócić się, szybko też w takiej ciemności męczył mi się wzrok, bo musiałam nadwyrężać i patrzeć pod nogi, a podłoga była śliska kiedy miałam ubrane jednorazowe kapcie), więc panował tam cały czas taki półmrok. Miejsce to dlatego takie było, ponieważ była to strefa Vip :) Pierwszy raz wtedy spotkałam się z takim Spa, gdzie wykonywało się samemu/nawzajem poszczególne zabiegi. Oczywiście przed zabiegami i po wejściu w strefę Spa Vip, przemiła Pani oprowadziła Nas i pokazała wszystko z czego możemy korzystać i jak długo. Zapewniła Nas, że czas jaki mamy zarezerwowany jest tylko dla Nas, więc bez żadnego skrępowania możemy czuć się swobodnie, bo nikt na 'ten teren' Nam nie wejdzie i śmiało np. ja mogę ściągnąć strój kąpielowy do sauny, bo przecież normalnością jest korzystanie z sauny bez stroju/ręczników. 

Skład pakietu naszych zabiegów przebiegał następująco:
- rytuał ziołowy w saunie słowiańskiej (była to normalna gorąca sauna i druga nieco inna sauna ziołowa,w której panował intymny klimat i tu już nie było gorąco, a możliwość nawdychanie się mieszanek ziołowych i spokojny relaks w ciszy)
- rytuał oczyszczający w gabinecie słowiańskim – dostępny tylko na wyłączność. Zabieg rozpoczynał się miętowym peelingiem całego ciała, przy którym kiedy się go zmywało pod prysznicem czuć było świetne orzeźwienie na skórze, a zapach miętowy był już samą przyjemnością. Później zaaplikowanie glinki oczyszczającej również na całe ciało i jej zmycie. 
- trzecim etapem była kąpiel ziołowa we dwoje w drewnianej bali z hydromasażem, która była niesamowita, ale krótka (oczywiście czas wszystkich zabiegów sami ustaliliśmy, ale przy kąpieli on tak szybko wtedy uciekał, a ja w tym jacuzzi mogłabym siedzieć i siedzieć). Minusem jaki chcę napisać tu też, to że zabiegi miały trwać 2,5 godziny wg. pakietu, a tu trwały tylko 2 godzinki - nie wiem czemu czas był skrócony :( może przez panującą sytuację, czyli koronawirusa, jednak uważam że nie powinien być skrócany czas, jeśli Voucher zapewniał 2,5 h relaksu.
- ostatnim punktem odpoczynku był inhalacyjny seans w grocie solnej na leżakach. Uwielbiam takie miejsca, bo grota solna i jod to coś wspaniałego dla tarczycy. 


Po Spa czułam się fantastycznie, odpoczęłam i zregenerowałam siły. Zabiegi oczyszczające jak sauna, wypocenie się, a tym samym usunięcie zgromadzonych toksyn, orzeźwiający peeling, oczyszczająca glinka to coś wspaniałego dla całego ciała. Cieszę się, że jest możliwość zakupu takich pakietów. Raz na jakiś czas dać ponieść się takim przyjemnością to świetnie spędzony czas. Kiedy wyszłam ze Spa (z tych ciemności) to nie mogłam się odnaleźć w rzeczywistości - w Spa czas płynął zupełnie inaczej... te mieszanki ziołowe, zapach ach! i panujący klimat wśród świec - aż mam ochotę jeszcze raz odwiedzić to miejsce.


Kochani, korzystacie ze Spa?
Znacie Prezentmarzeń? Swoją drogą bardzo polecam to miejsce w sieci, jeśli nie macie pomysłu np. na prezent dla dwóch osób (sezon weselny trwa!) - wystarczy wykupić taki pakiet dla dwojga, a zainteresowane osoby już same dla siebie wybiorą atrakcję lub usługę pasującą do swoich potrzeb. Plusem jest tu czas realizacji, bo dobierany jest on indywidualnie i ważny ponad rok od wykupienia. 



pozdrawiam,

Donna

17 komentarzy:

  1. Fajny pomysł na prezent taki wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam zaproszenie od Prezentu Marzeń do SPA w Tarnowie :) Jednak troszkę obawiam się tego wirusa :/

    Miłego dnia Kochana :*
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezent Marzeń znam, oferta produktów jest naprawdę ogromna.

    OdpowiedzUsuń
  4. super, ja wiele razy korzystałam z prezentu marzeń i polecam każdemu, wybór niezapomnianych chwil i przeżyć jest ogromny

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej mega klimat musiał to być:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Również byłem w spa i chcę jeszcze raz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny taki prezent. Ale bym się chciałą móc tak zrelaksować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki prezent z pewnością ucieszy miłośników spa, czas na dopieszczenie ciał i zmysłów. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny prezent, podoba mi się,
    a ze chyba ze względu na saunę to nie mogę, a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam taki pakiet właśnie, ale ze względu na karonawirusa musiałam przełożyć wizytę na nie wiem kiedy (wyjazdowa miała być). Dla mnie to super sprawa np. na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł na prezent. Ja jeszcze nie miałam okazji korzystać ze SPA.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny pomysł na prezent! Tak samo dla samego siebie, jak i dla najbliższych - o wiele lepiej kupować przecież wspomnienia, niż rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy pomysł na wyjazd ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mu razem z Prezentem Marzeń poszliśmy na sushi i bardzo miło wspominamy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ich ofertę, to idealna opcja na prezent i relaks :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...