20 lip 2020

Orientalny zapach odzwierciedlający energię miasta i pewność siebie Carolina Herrera 212 VIP.

Witam,



Jak ja kocham piękne i wyszukane flakoniki perfum. Nowości mnie zawsze kuszą, a jeśli coś co nie jest nowością, a flakonik przyciągnie moja uwagę - to też chcę poznać dany zapach. Przeglądając ostatnio moje pachnidełka na perfumowej półeczce doszłam do wniosku, że w mojej kolekcji nie ma 
Caroliny Herrera, a to przecież znane i lubiane perfumy przez kobiety. Szybko nadrobiłam to i tak oto pojawił się piękny orientalny zapach odzwierciedlający energię miasta i pewność siebie. To woda perfumowana Carolina Herrera 212 VIP. Ala złoty flakonik jak taka bateria wyróżnia się na tle innych moich flakoników. Cieszę się, bo nuty orientalne lubię i może nie są to typowe letnie akcenty, tak na chłodniejsze letnie wieczory np. we dwoje perfum nada się przyjemnie i fajnie, by otulić skórę i ładnie wokół siebie pachnieć.


Głowa: passiflora, gorzka pomarańcza
Serce: rum, gardenia
Podstawa: piżmo, wanilia, benzoina
Grupy zapachów: orientalne

Skład zapachu:
Cytrusowy wstęp zapachu zbudowany na aromacie passiflory z rumowym akordem przyciągnie Twoją uwagę już od pierwszej chwili. Upajająca i słodka gardenia, również w kombinacji z rumem destylowanym z trzciny cukrowej, będzie nieprzerwanie oczarowywać Twoje zmysły. Wykwintny, słodki zapach benzoesu w połączeniu z sensualnym piżmem pozostanie z Tobą do końca nawet najbardziej szalonej nocy.


Naprawdę flakon jest tu niebanalny. Wygląda na ciężki, konkretny i właściwie na żywo taki jest. Na pewno zwraca uwagę swoim złotym akcentem (lubią na nim szybko odbijać się palce przy jego trzymaniu), a to co kryje w środku także można zaliczyć do bardzo eleganckiego i nietuzinkowego kobiecego zapachu. Perfumy te od samego początku kojarzą mi się z dojrzałą kobietą i takie grono starszych Pań ten zapach może pokochać, bo należy on do zmysłowych, słodkich i orientalnych nut, a słodkie zapachy w większości zazwyczaj lubią starsze Panie. Na okres jesienny, czy zimowy to będzie dobry wybór, by po niego sięgać, ale w porze letniej przy chłodniejszych wieczorach, też może być on dobrym pomysłem. Uważam, że te perfumy trzeba polubić, wiem, że znajdzie się grono co lubi słodkie, konkretne i orientalne zapachy, a pozostały odbiór może uważać, że zapach jest przytłaczający, zbyt ciężki i duszący. Tu zawsze chodzi o kwestę gustu i co kto lubi. Mi osobiście zapach się podoba, bo lubię typowo orientalne nuty, ale to musi być konkretny dzień, czy nastrój, by użyć czegoś mocniejszego, czy słodkiego. Przy tym zapachu zalatuje mi tu trochę też takiego klimatu 'starszej pani z kościoła' - nie wiem jak to nazwać, ale czasami są takie starsze panie co potrafią wylać na siebie samą duszącą słodycz, co zamiast ładnie pachnieć, daje odwrotny efekt. Carolina Herrera 212 VIP trzeba umieć nosić na sobie, odpowiednio ją aplikować na skórze, czy ubraniach i umieć dobrać do niej także elegancki strój, co podkreśli jeszcze jej kobiecy wymiar wyjątkowości. Dla zainteresowanych flakonik do nabycia np. na Notino.


Jestem ciekawa, czy znacie już ten zapach, oraz czy są tu miłośniczki orientalnych i słodkich nut?

Ja pozdrawiam także z wakacji, bo wyjechałam na dłuższy urlop :) ale nie zapominam o blogowaniu - wpisów może pojawiać się mniej, więc mały zapas zdjęć przygotowałam sobie do przodu, w wolnych chwilach będę starać się coś tu pisać, jak wyjdzie w praniu - zobaczę :)



pozdrawiam,

Donna

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) ja też lubię orientalne zapachy, tylko musi być odpowiedni dzień czy nastrój :D

      Usuń
  2. Nie jestem fanką orientalnych nut w perfumach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię tego zapachu przyznam szczerze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gardenia, rum, benzoes - kurczę, że też jeszcze nie znam tego zapachu! Muszę koniecznie go sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa, czy te nuty przypadną Ci do gustu :)

      Usuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...