6 lip 2020

Aromatyczno-wodna woda toaletowa dla mężczyzn na lato Calvin Klein Eternity Air.

Witam,



Świeża jak morska bryza, eteryczna niczym nieboskłon, tajemniczo głęboka jak ocean - taka właśnie jest męska woda toaletowa Calvin Klein Eternity Air for Men dla wszystkich Panów idealna na lato na dzień, a przede wszystkim na ciepłe i upalne dni, którą chcę dziś Wam kochani zaprezentować. Wybrałam ją dla mężczyzny, który pomimo swej fizycznej pracy na co dzień, chce czuć się komfortowo i po prostu ładnie pachnieć. Nutą głowy jest tu świeża nuta, mandarynka, nuty morskie, jagody jałowca. Nutą serca zielone jabłko, lawenda i liście fiołka, a podstawą algi morskie, paczula i ambra, czyli wszystko to co sama kocham w zapachach. Ach!


Na Notino w mojej ulubionej perfumerii, często są promocje właśnie na ten zapach, więc serdecznie polecam robić tam zakupy dla Waszych mężczyzn. Dla Pań jest także wersja damska z tej linii - sama jestem jej ciekawa, bo jeszcze nie wiem jak pachnie. Flakoniki tego zapachu dostępne są o pojemnościach 30 ml, 50 ml i 100 ml, więc duża różnorodność do wyboru. 


Przy wyborze kierowałam się by był to zapach lekki na lato, świeży, rześki i nie duszący, dla prawdziwego mężczyzny, który ciągle jest w ruchu i aktywny. Oczywiście jasnoniebieski flakonik także zwrócił od razu moją uwagę - jest o ciekawych kształtach, niby taki prosty, ale reprezentatywny. Kojarzy się ze świeżością, lekkiego powiewu wiatru i błękitnego nieba. Nie ma typowej zakrętki, psikanie ma wbudowaną ala stałą srebrną jakby obudowę. To dobre rozwiązanie, bo znając mężczyzn potrafią nieraz gubić zakrętki. Trwałość tej wody toaletowej jest dobra, pomimo że jest to wspomniana woda toaletowa, więc jest słabsza niż woda perfumowana, to ona jest raczej umiarkowanie trwała. Na ubraniach dłużej się utrzymuje niż na skórze, ale jest w porządku. Zaraz po posikaniu jest mocno intensywna i może lekko zrazić, ale z każdą następną chwilą, woń ta ulatnia się i zapach robi się bardzo przyjemnie męski. Nawet na ciepłe, letnie wieczory zapach ten potrafi uwodzić swoją męskością i atrakcyjnością. Myślę, że to Nas kobiet lubi przyciągać i np. lubimy przytulać się do tak pachnącego mężczyzny.  

Jest to zapach z roku 2018, który nawiązuje do legendarnych męskich perfum Eternity for Men. Nie wiem jak pachnie tamten zapach, ale ten bardzo mi się podoba. Ja wyczuwam w nim nuty morskie, ładną otulającą lawendę, ambrę.


Dziewczyny, wybrałyście już dla swoich mężczyzn coś pachnącego na lato? Jakie nuty zapachowe wybieracie, czy jest to coś wodnego, cytrusowego, a może nuty orientalne lubi Wasz wybranek? Dajcie znać w komentarzu :)



pozdrawiam,

Donna

16 komentarzy:

  1. Przyjemna lekka świeża woń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam zapach CK one oczywiście na moim facecie 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie prezentuje się flakonik tych perfum :D Myślę, że ten zapach dla mężczyzn równie ładnie pachnie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. eternity to klasyka, bardzo lubię ten zapach, chociaż air jest nieco lżejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój chłopak używa teraz jakiegoś zapachu od Armaniego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musi bardzo przyjemnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kupuje perfum dla chłopaka, bo ma ich już 265753752 i nie wiedziałabym jakie mu kupić

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam ten zapach, ale nie są to do końca nuty moje i mojego męża. Kiedyś go lubił, teraz jakoś zmienił upodobania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mojemu mężowi musi się zapach po prostu podobać, gustuje w różnych bukietach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marka znana i od lat chętnie każdy po nią sięga. Tego zapachu jeszcze nie widziałam, ale na pewno zerknę, jak będę w drogerii.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawiam się jak mój mąż by pachniał 'pokryty' tym zapachem. Pewnie pięknie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię zapachy CK, zwykle są lekkie i takie jakby "sportowe". Ten jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tego, co pamiętam, zapach mi odpowiadał, albo mylę z innym, bo dość rzadko wpadam do perfumerii, mam swoje stałe ulubione perfumy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie potrafię tak po opisie perfum się na jakieś zdecydować 🙈. Nie znam tych perfum.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...