21 lip 2020

Kilka nowości z nowego zamówienia ze sklepu Femmeluxefinery.

Witam,



Niedawno prezentowałam się w czerwonej sukience mini z frędzlami Rubin - gdyby nie to, że bardzo opina mnie ona na udach i nie mogę zrobić w niej kroku - sukienkę bym bardzo polubiła, dlatego też zamówienie do końca nie było udane w 100%. Natomiast pozostałe 3 ciuszki, które także w owym zamówieniu do mnie wtedy zawitały, były i są zdecydowanie na tak i dziś mała prezentacja w nich na modelce i na mnie. Ubrania pochodzą ze sklepu femmeluxefinery.co.uk, więc jeśli kochani jesteście na kupnie fajnych i dobrej jakości ubrań - polecam właśnie ten sklep. 


Działy takie jak Joggers, Loungewear, T shirts są wyposażone w fajne nowości jak i letnie promocje. A oprócz tych kategorii w sklepie znajdziemy też spodnie, gorsetowe sukienki, Jeans (dżinsy), a dla Pań znajdzie się również bielizna koronkowa.


Sukienka bodycon z kwiecistym rękawem - Kellen to moja druga już sukienka tego modelu. Mam ją już w kolorze czarnym, teraz przyszedł czas na jasno-zielony. Może do końca nie jest to mój ulubiony kolor, ale bardzo polubiłam ten fason, więc dla odmiany taki oto kolorek. Te koronkowe, kwieciste rękawy są przepiękne, one ozdabiają całą sukienkę. Podobają mi się. Długość sukienki typowo mini - więc dla kogoś, kto lubi takie długości na lato będzie odpowiadało.

 

Kolejna rzecz ubraniowa została wybrana z myślą o nadchodzącej niedługo jesieni i a potem zimie. Szary zestaw z wysokim kołnierzem - Avianna jest rewelacyjny. Mięciutki, puchaty i ciepły dresik jest przyjemny w dotyku. Może ciut na mnie za duży, ale to nie ważne, bo wskoczyłam w niego i pokochałam od pierwszego wejrzenia i dotyku. Jestem z niego najbardziej zadowolona z całego zamówienia i choć jeszcze na niego nie sezon i pora, tak nie mogę się już doczekać chłodniejszych dni, kiedy będzie mnie mój misiu grzał. Bardzo go Wam kochani polecam dla wszystkich zmarzluchów będzie jak znalazł. Góra posiada dużą kieszeń, więc możemy schować do niej sobie łapki, dół też jest o puchatym wykończeniu. Spodnie grzeją na całego, więc w zimie nie ma mowy, że może być nam zimno. Nie wiem jeszcze, jak ten puchaty zestaw zachowa się po praniu, bo jeszcze go nie prałam, ale nawet jakby się skurczył to mi to nawet na rękę, bo byłby wtedy na mnie idealny. Teraz czuję w nim luz i ciepełko oraz to puchate i miękkie ala misiowe futerko. Extra!


Zestaw Loungewear z długim rękawem Grey - Jinell także skradł moje serce od razu. Polubiłam kolor szary w dresach. Jakoś tak lekko się wtedy czuję. Dres jest bardzo wygodny. W dotyku materiał jest okej, może nie jest typu misiowatym, ale też ta tkanina jest w porządku.


Spodnie są tu z wyższym stanem, więc możemy spokojnie przy siadaniu być spokojni, że nie są one krótkie i wystaje nam z tył ciało. Nogawki mogę też podwinąć, bo długość jest na tyle długa, że mogę mieć podwinięte lub nie. Dres jest mega wygodny, każda wycieczka, spacer, czy luźny dzień w tym dresie będzie super.



Lubicie kolor szary w zestawach dresowych?
A może coś w zieleni?



pozdrawiam,

Donna


6 komentarzy:

  1. Zielona sukienka ekstra :) Ciekawy kolor :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) kolor trochę nie mój, ale podoba mi się :D

      Usuń
  2. dresy najbardziej wpadły mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko dresy z tego zamówienia mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szare dresy wyglądają świetnie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...