17 lis 2019

Czy to już czas na buty zimowe? Najmodniejsze modele i kolory na sezon 2019/20.

Witam,



Kochani, czy jesteście już przygotowani na mroźny sezon zimowy? Ja tak i nie. Choć aktualnie trwa w najlepsze pora jesienna, to ja już myślę o tym, jak przygotować się do zimy, która może Nas zaskoczyć i pojawić się niespodziewanie. Tak się złożyło, że kupiłam dla siebie już dwie kurtki zimowe, choć w planach miała być jedna, to tak wyszło, że dwie i to w ten sam dzień... Ups, ach te promocje! Więc teraz mam klasyczną czarną z futerkiem koło szyi i modny w tym sezonie kolor musztardowy, lub jak kto woli ala złoty, również z mega ciepłym kapturem z futerkiem.

Hmm, a co z obuwiem na zbliżający się sezon 2019/20?


Te zakupy jeszcze przede mną, bo listopad jest miesiącem, gdzie buty zimowe nie są Nam, aż tak potrzebne, bo aura jest w miarę dla Nas przyjazna. W tym roku zdecydowanie październik jak i listopad były i są ciepłymi miesiącami jak na ten czas w kalendarzu, więc buty przejściowe typu: adidasy, jesienne botki, czy nieocieplane trzewiki spokojnie na ten moment wystarczają. Nie mniej jednak, po sklepach sezon na buty zimowe damskie trwa już w najlepsze od kilku dobrych tygodni, gdzie i ja sama lubię śledzić wcześniej nowy asortyment obuwniczy, by coś dla siebie wybrać z małych rozmiarów. Tak, tak nie tak łatwo jest dostać coś w rozmiarze 35 jaki noszę, by było to coś eleganckiego jak i kobiecego, oraz taki fason, w którym będę czuła się dobrze i będzie pasował do mojej sylwetki. Na szczęście kozaki damskie udaje mi się kupić bez większego problemu, choć i tu zdarza mi się trochę pomarudzić i zanim coś wybiorę, to muszę przymierzyć co najmniej kilka... kilkanaście par, aż jestem zadowolona i wiem, że to ta para będzie dla mnie idealna!
Jestem osobą co dba o buty, więc czasami nie muszę kupować butów co sezon, ale jeśli coś mi się spodoba i jest ku temu okazja to jak najbardziej kupuję kolejną parę. Kiedyś zawsze wybierałam czarne kolory, dziś chyba z racji już wieku,  zwracam uwagę na kolory, lub coś co wyróżnia dany but od innych. Co powiecie na bordowy kolor? On wydaje się elegancki, taki kobiecy i na czasie w tym sezonie. A, że jestem niską osobą zwracam też uwagę na obcas (ale nie za duży), ten jaki jest w tych kozakach poniżej jest w sam raz i takie lubię najbardziej. To model SERGIO LEONE KZ275 BORDOWY MIC.


Dziewczyny, które są wysokie i też są miłośniczkami kozaków po kolano (lub za) i podobnie jak ja, nie chcą wybierać czarnych kolorów, to ciekawą opcją są kozaki w kolorze koniakowym (hmm jest taki kolor??) Tak to kod koloru. Te buty tak mi się spodobały, że szkoda, że jestem niska, bo kompletnie one do mnie nie pasują, ale spodobały się od razu!

 Powyższe jak i poniższe inspiracje zaczerpnęłam ze sklepu obuwniczo-przemysłowego "Kamil", który ma kilka punktów stacjonarnych na terenie małopolski, oraz działa też internetowo online, więc zakupy można zrobić tak naprawdę z każdego miejsca! Na stronie sklep pomaga jak zmierzyć stopę przed zakupem, jak dobrać obuwie tak, aby nie było za małe, czy za duże. Kiedy jednak zdarzy się, że wybrany model nie pasuje na Nas - sklep daje możliwość wymiany/zwrotu. 


A co kiedy zima nie jest taka sroga, ale jest zimno? Proponuję wtedy 'krótsze' buty, nie zakrywające wtedy całej łydki. Najwygodniejsze wtedy stają się buty tego typu:


Osobiście mam podobne modele i w tych butach można nawet przysłowiowo 'biegać'. Tzn. kiedy mamy aktywy dzień i dużo załatwień, noga w takich butach nie męczy się. Płaski obcas lub lekki koturn są naprawdę wygodne.


***

Dla Panów sezon zimowy 2019/20 też zapowiada się atrakcyjnie jak u kobiet. Tu buty zimowe męskie także zapewniają ciepło i wygodę w trudnych warunkach atmosferycznych. Panowie na co dzień mogą postawić na komfort, a od święta na elegancję. U Panów, zdecydowanie królują ciemne kolory, ale nie zawsze.


Te modele są najchętniej wybieranymi fasonami przez Panów.


Podsumowując: Kochani, przy wyborze butów zimowych kierujmy się przede wszystkim wygodą w noszeniu. Zwróćmy uwagę na odpowiedni rozmiar. W zimie nosimy grubsze skarpety, rajstopy, więc musimy mieć tak zwany luz w bucie, by stopa miała 'miejsce' i by szybko się nie pociła. Kwestia tworzywa, z czego wykonany jest but, to także ważna sprawa. Wybierajmy buty ocieplane, w zimie najszybciej, zwłaszcza Nam kobietom marzną stopy. Co do fasonów, czy obcasów to już kwestia gustu i upodobań, najważniejsze, by się podobało i było Nam wygodnie!


Jesteście przed kupnem butów zimowych, czy już po zakupach? Dajcie znać :)



pozdrawiam,

Donna

37 komentarzy:

  1. ja jestem jeszcze przed zakupem butów zimowych ale wolę raczej takie krótsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem przed zakupami. W dodatku nie wiem co kupić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno coś Ci się spodoba :) wolisz na obcasie, czy płasko?

      Usuń
  3. Wczoraj oglądałam fajne oficerki i kozaki za kolano. Muszę się na któreś zdecydować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kozaki za kolano fajnie wyglądają, tez bym takie sobie kupiła :)

      Usuń
  4. Ja póki co mam jeszcze cały zestaw z minionego sezonu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też, ale chce takie buty na wyjścia specjalne :)

      Usuń
  5. Ja od kilku sezonów niezmiennie noszę trapery, są mega ciepłe i wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam traperów jeszcze, ale kiedyś o nich myślałam ;)

      Usuń
  6. od dwóch lat częściej noszę te krótsze, są wygodniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ja podobnie w tygodniu krótkie, a na wyjścia jakies kozaki ;)

      Usuń
  7. Lubię zime i ubieranie kozaków. Niestety od kilku lat wygrywa u mnie zasada praktyka nie piękno, co powoduje, że krótkie buty niezbyt szyjowne u mnie wygrywją. Mimo tego, z checią skuszę się na twoją drugą propozycję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba z wiekiem też stawiam na wygode, choc niepowiem, ale na wygląd tez patrze :)

      Usuń
  8. Mam krótkie buty jesienno-zimowe i długie ocieplane kozaki zimowe na obcasie. Ale marzą mi się jeszcze kozaczki tylko nigdzie nie mogę znaleźć takich jakie chce..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest właśnie najgorsze, jak wiemy czego chcemy, a cięzko to dostac ;) nieraz mam podobnie

      Usuń
  9. te w odcieniach brazu sa idealne, sama kupilam ostatnio z Mustanga wlasnie bardzo podobne sztybety

    OdpowiedzUsuń
  10. Te pierwsze wysokie kozaki są przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli miałabym wybierać z zaprezentowanych modeli to pierwsze mi najlepiej odpowiadają :D

    OdpowiedzUsuń
  12. kozaki hmm teraz to tylko jako dodatek do stylizacji, póki co jeszcze ciepło :)
    podobają mi się te bordowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jeszcze przyjdzie na nie czas :) juz niedlugo...

      Usuń
  13. w botkach chodzę przez większą część roku bo lubię, kocham też buty trekingowe i sportowe, teraz stawiam na wygodę ale i jakość. fajne modele

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też botki lubię, trekingowych nie mam właśnie, predzej coś sportowego :)

      Usuń
  14. Podobają mi się te brązowe kozaki. Takie idealnie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne modele. Pierwsze kozaczki bardzo mi się podobają, będę musiała pomyśleć nad nimi, bo zima tuż tuż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te bordowe są mega :) no tak zima przed namo trzeba coś wybrać, oby nie była taka zimna, bo nie lubie :D

      Usuń
  16. Podobają mi się te karmelowe trapery. Chyba kiedyś miałam jakieś buty tej marki

    OdpowiedzUsuń
  17. Czarne są fajne ;) Żeby te wszystkie buty jeszcze były robione solidnie. Dopiero koniec listopada, a ja już wyrzuciłam dwie pary.. Jedne całkiem się rozkleiły, a w drugich urwał się zamek, a miały być dopiero drugi sezon..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwie? Oj to faktycznie, kiedyś miałam podobne sytuacje ale z tenisowkami, tylko tydzień wytrzymały, wszystko sie odklejało i pękło na pół :o

      Usuń
  18. No tak, to zależy od pogody :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...