24 lis 2019

Modelator do twarzy Seria AA Wings of color - rozświetlacz, róż, bronzer

Witam,


Cieszę się, że na spotkaniu blogerek znajduję w upominkach różną kolorówkę. Wtedy też nie mogę się doczekać, aż zacznę ją używać, a wyciągam ją wtedy, kiedy coś potrzebuję świeżego, bo nie lubię otwierać, by tylko "zaprezentować" do fotki i odstawić na bok. Ja używam produkty, a nie pokazuje, a to jest różnica. Nie jestem w stanie zużyć 20 palet, 15 róży, 10 podkładów w miesiąc, a oglądając niektóre blogi to właśnie spotykam, jak wpis za wpisem dziewczyny pokazują swatche i nic więcej, oczywiście wszystko zachwalając. Czy to jest recenzja, czy co? Dlatego przestałam takie blogi odwiedzać, bo nie wierzę w rzetelność takiej osoby. 

Zestaw do modelowania twarzy, gdzie znajdziemy: rozświetlacz, róż i bronzer z serii AA Wings of color jest ze mną od roku. Bardzo mi się podoba, bo mała paletka to takie must have przy makijażu 3w1. Rewelacyjnie sprawdza się podczas wyjazdów.


Perfekcyjnie wyrzeźbione rysy twarzy - ekstrakt z alg czerwonych, olej z nasion marchwi i moreli

3-Step Face Designer Face Contouring Set to paleta, która zawiera wszystko, co jest potrzebne, by wykonać perfekcyjny makijaż twarzy – chłodny puder brązujący, mieniący się rozświetlacz i stonowany róż. Super praktyczne trio zamknięte w jednym, praktycznym opakowaniu z lusterkiem, idealnie nadaje się do torebki, aby zawsze było pod ręką. Puder, rozświetlacz i róż możesz stosować indywidualnie dla efektu naturalnego makijażu lub razem, by osiągnąć perfekcyjny kontur twarzy. Mikronizowana formuła została wzbogacona w ekstrakt z alg czerwonych, olej z nasion marchwi i moreli by pielęgnować skórę i nadać jej piękny, świeży wygląd. W 100% przebadany alergologicznie.


Paleta jak wspomniałam jest świetna. Jeśli chodzi o kolory to tak: rozświetlacz i bronzer na plus. Róż trochę jak dla mnie za pomarańczowy, lubię coś zdecydowanie w różu i bardziej takiego dającego odcienia rumianego, niż przygaszonej brzoskwini, czy cegły. Do rudego lub blondu, myślę że byłoby to ok, do brunetek, czyli do mnie ten róż nie przemawia. Szkoda. Użyłam go kilkakrotnie, delikatnie, ale to nie jest to, co mi się podoba. Ogólnie jeśli chodzi o całość zestawu to jestem na tak. Kiedy nałożymy podkład i puder, zaczynamy wtedy modelowanie. Nie jestem jakąś profesjonalną wizażystką, ale pędzelkiem tu, pędzelkiem tam i twarz wygląda zdecydowanie lepiej, zdrowiej, promienniej. Efekty widać i to jest super. Nie wyobrażam sobie makijażu bez delikatnego rozświetlacza na policzkach, czy bronzeru. Nie mam tu na myśli dawanie tony, ale subtelnie przejechać pędzelkiem po skórze. 


Trochę jestem niezadowolona, bo w aparacie zdjęcie wyglądało na intensywniejsze, a teraz przy wgraniu go, prawie nic nie widać na ręce z kolorów. Za słabo też 'pomiziałam'. Na telefonie widać lepszy efekt, niż jak patrze w ekran laptopa. Wybaczcie, następnym razem będę mocniej przyciskać :)


Co myślicie o tych kolorkach? Lubicie produkty 3w1?



pozdrawiam,

Donna

18 komentarzy:

  1. myślę, że to coś dla mnie, ostatnio szukałam czegoś, co podkreśli moje rysy twarzy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, czyli ta paleta, może być dla Ciebie odpowiednia ;)

      Usuń
  2. Na pewno będziemy mieć to na uwadze przy kolejnych zakupach

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja oddałam to trio koleżance, bo kolorystyka nie do końca moja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie potrójne paletki. Wszystko w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie odcienie, raczej są one neutralne. Może będę do mnie pasować, ale na razie nie zamierzam tego sprawdzać.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie zawsze będzie to czarna magia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się :) ale nowych rzeczy można się nauczyć :)

      Usuń
  7. Zamiast modelator przeczytałam moderator xD Produkty 3 w 1 są wygodne, ale nie do końca im ufam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogólnie super ale róż mógłbybyć faktycznie różem....

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłabym zadowolona z tego trio :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...