3 lis 2019

SENSIQUE lakiery do paznokci COLOR with tefpoly limitowana edycja minionego lato 2019.

Witam,



Tego lata wyczekiwałam nowości, jakie pojawiały się w Drogerii Natura. Było ich mnóstwo, ale mi nie było ich dane je wtedy poznać. Nie martwiłam się, bo wiedziałam, że będę kolejne i kolejne, więc coś i tak zawita do mojej kosmetyczki. Kiedy na spotkaniu blogerek w Krakowie ostatniego dnia sierpnia, zobaczyłam upominek od wspomnianej drogerii ucieszyłam się, bo były w nim kilka m.in. nowości, które tak chciałam poznać. Tym sposobem przedłużyłam sobie wakacyjne dni i we wrześniu oraz w październiku, który de facto był bardzo ciepłym miesiącem cieszyłam się kolorowymi pazurkami, dzięki letnim lakierom od Sensique z serii Color z formułą tefpoly.


SENSIQUE lakiery do paznokci COLOR with tefpoly, była to edycja limitowana na lato 2019 (bez toluenu i formaldehydu). Obecnie lakiery te także jeszcze widzę, że są w ofercie. 

Nowoczesna formuła z tefpoly: 
- przedłuża trwałość lakieru
- pogłębia intensywność koloru
- zapewnia efekt szklanego połysku

Pojemność 10 ml

228 HOT, 229 JOY, 230 IN FASHION, 231 PRETTY, 232 STYLISH, 233 FRESH, 234 HAPPY, 235 SMILE

Cena 9,99 zł Pojemność 10 ml


W całej gamie kolorystycznej jest więcej odcieni, dokładnie 8, ja mam tylko pięć. Każdma swój numer i nazwęSą one od jasnego beżu, po piękną słoneczną żółć, w kilku odcieniach, a także dość jaskrawy pomarańcz, który podczas tej minionej Naszej polskiej złotej jesieni, wpasowywał się idealnie, wśród opadających liści. Lakiery są o pojemności 10 ml, więc standardowe średnio duże. Pędzelek, choć wydaje mi się dla mnie duży, to z czasem da się go polubić. Ja tylko musiałam uważać, bo niekiedy wyjeżdżało mi się poza paznokcie i to malowanie, robiło się mało estetyczne. Nie mniej jednak przy chwili skupienia, paznokcie były piękne. Bardzo podobało mi się w tych lakierach, to że dobrze kryły, nawet już za pierwszym razem. Czy trzymały się długo? U mnie to zależało od dnia i wykonywanych czynności. Najczęściej do kilku dni były w dobrym stanie, później zdarzały się odpryśnięcia, czy małe poprawki.

 

Najczęściej gościł u mnie nr. 228. Bardzo intensywny i taki soczysty pomarańcz. Pięknie wyglądał w słońcu.


Jestem ciekawa, czy miałyście okazje pobawić się tymi kolorami bo widziałam je często na innych blogach. 

Swoją drogą na wakacjach robiłam też inne zdjęcia lakierów SENSIQUE, więc jak tylko ogarnę dysk ze zdjęciami to recenzje i wpisy będą się pojawiać.



pozdrawiam,

Donna

9 komentarzy:

  1. Mam te lakiery i często korzystam. Zwłaszcza z dwóch kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi wpadł w oczka ten najjaśnieszy :D teraz to używam zazwyczaj hybryd akurat, co nie zmienia że to piękne kolory

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem ładne kolory, jednak ja preferuję nudziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne kolory, ja jednak odstawiłam tradycyjne lakiery na rzecz hybryd. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory piękne, zwłaszcza na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomarańcz i ta najciemniejsza żółć mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wieki nie malowałam paznokci lakierami zwykłymi. Podoba mi się ten jesienny pomarańcz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolory typowo jesienne muszę kupić pomarańcz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...