8 lip 2017

Botanicals Fresh Care - kuracja wzmacniająca z kolendrą L’Oréal Paris.

Witam, 


W ostatnim czasie poznałam nowe produkty Botanicals Fresh Care, które są nową marką L’oréal Paris. Produkty poznałam dzięki ofemininpl już jakiś czas temu, ale na podsumowującą recenzję mam czas właśnie dziś i dziś ona zagości na moim blogu. Seria, którą mam to kuracja wzmacniająca z kolendrą, w skład której wchodzą m.in:
↬ Szampon pielęgnacyjny do włosów zniszczonych lub osłabionych
↬ Eliksir wzmacniający bez spłukiwania do osłabionych i delikatnych włosów


Czy znacie już te dwa kosmetyki do pielęgnacji włosów? Ja spotkałam się z różnymi opiniami, ale większość była pozytywna. Jaka jest więc moja opinia? Zapraszam Was kochani na moje wrażenia po poznaniu i używaniu nowości jaką jest Botanicals Fresh Care kuracja wzmacniająca 😊


Opis:
Szampon pielęgnacyjny Botanicals Fresh Care z kolendrą łączy kompozycję botanicznych esencji z olejem z nasion kolendry. Finezyjny zapach z lekkimi, świeżymi nutami. Dominuje kolendra, uzupełniona pikantnymi nutami górnymi (pieprz i eukaliptus), zabierając Ciebie i Twoje włosy w aromatyczną podróż! Łagodny, przezroczysty żel. Prawdziwe dobrodziejstwo dla Twoich delikatnych włosów. Eliksir wzmacniający Botanicals Fresh Care z kolendrą łączy kompozycję botanicznych esencji z olejem z nasion kolendry. Finezyjny zapach z lekkimi, świeżymi nutami. Dominuje kolendra, uzupełniona pikantnymi nutami górnymi (pieprz i eukaliptus), zabierając Ciebie i Twoje włosy w aromatyczną podróż! Lśniący, mleczny preparat w butelce z kroplomierzem. Prawdziwe dobrodziejstwo dla Twoich osłabionych włosów.


Opinia:
Szampon - posiada lekką, nieobciążającą konsystencję taką jaką lubię i lubią moje włosy. Jest ona przezroczysta, delikatna i dobrze się pieni. Produkt dobrze myje i oczyszcza włosy z zanieczyszczeń, sebum itp. Zapach świeży, ziołowy - czyli coś co preferuję w delikatnych szamponach dla cienkich moich włosów. Włosy po umyciu są lekkie, świeże i ładnie układające się. Osobiście mi szampon nie zaszkodził i nie podrażnił wrażliwego skalpu. Używam go na zmianę z innym produktami pielęgnacyjnymi do mycia włosów i w ten sposób sprawdza się dobrze. Duża butla i łatwa aplikacja sprawia, że porcje do mycia są idealne, bo pompka wszystko ładnie 'załatwia' i wydostaje się tyle szamponu ile chcę i potrzebuję. 
Eliksir - to produkt uzupełniający po umyciu (miałam go nawet na wyjeździe, bo potrzebowałam czegoś do wzmocnienia a i jego pojemność była w sam raz do zabrania do kosmetyczki) Produkt o przyjemnym, ładnyzapachu, który mi się podobał i pachniał tak świeżo i letnio. Na wilgotne włosy fajnie i szybko się aplikował - nie pozostawiał żadnej tłustej powłoki, czy czegoś lepkiego. Włosy, a dokładnie końcówki szybciej się rozczesywały, choć ja i tak nie mam z nimi większych problemów. Eliksir był/jest świetny, bo pomimo małej buteleczki jest bardzo wydajny. 


 Podsumowując: 
Kuracja z kolendrą nie obciąża cienkich i słabych włosów. Są to produkty lekkie, delikatne i wydajne. Wywarły na mnie bardzo dobre wrażenie i cieszę się, że miałam okazję je poznać, bo jeszcze żadnych kosmetyków z kolendrą chyba jeszcze nie miałam. 
Chociaż używam i poznaje różne produkty do pielęgnacji włosów, czy to kuracje wzmacniające czy na problem łuszczenia się skóry głowy, czy kuracje przeciw wypadaniu to ciągle poszukuje czegoś dobrego właśnie na wypadanie. 



pozdrawiam,

Donna

8 komentarzy:

  1. Mam inną serię tych produktów :) jestem z niej bardzo, bardzo zadowolona!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo zaciekawiłaś mnie tą serią, ponieważ jeszcze o niej nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Z L'oreal miałam różne produkty, ale trafiły mi się głównie buble.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny zestaw, szczególnie ten eliksir mnie zainteresował

    OdpowiedzUsuń
  5. Z produktów do włosów z L'Oreal miałam dawno, dawno temu taki szampon w żółtej butelce :D Jakoś nie kupuję już szamponów w drogeriach, raczej w sklepach zielarskich :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz ją widzę :) Pozdrawiam Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A u mnie nie robią nic :( Szampon myje i to tyle. A eliksir, jakby go wcale nie było.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw chętnie wypróbuję, ciekawe czy przypadłby do gustu moim włosom :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...