28 cze 2013

Nieplanowane ale cieszy =)

Witam,


Tak na szybko dziś tutaj zaglądnę, tak jak szybko zaglądnęłam dziś o godz. 8:00 :D do Rossmanna =) Szłam z myślą o kupieniu antyperspirantu Dove, a wyszłam z czymś jeszcze innym + kilka innych drobiazgów i jakieś tam płatki kosmetyczne, pasty, płyny do zębów itp. to nieistotne ;D

Zgarnęłam dla siebie dwa dovki :D cena kusiła, a ja chciałam coś dla odmiany przeciw skutecznej ochronie na wakacje. Dove jest sprawdzony, miałam dawno temu jakieś spraye ale tych poniżej nie, więc się cieszę. Ceny są atrakcyjne na większość antyperspirantów różnych firm, sztyftów, kulek więc zachęcam Was zaglądnąć na to stoisko.

Szamponu z Green Pharmacy również nie miałam, tylko do tej pory balsamy z tych serii. Balsamy mi podpasowały, zobaczymy jak z szamponem będzie. 

Włosomaniaczki polecają mycie płynem do higieny intymnej z Facelle włosy - no to będzie mój debiut :D za 2,99 szał - ciał :P pojemność 300 ml. 

Zwykłe mydełka z nivea do rąk w kostce. 



Dotarła jeszcze przesyłka + woda toaletowa z Yves Rocher, nie pokazałam jej bo to będzie prezent dla kogoś więc nie chce żeby ten ktoś podpatrzył :D


Nie popisałam się dzisiaj postem, brak weny :P
Co Wam wpadło dnia dzisiejszego do koszyków? 



pozdrawiam,

Donna

24 komentarze:

  1. dezodoranty z Dove również uwielbiam, zwłaszcza sztyfty ;)
    płyn Facelle w roli szamponu do włosów niestety u mnie średnio się sprawdził .. może u Ciebie lepiej się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie zaplanowane najlepsze szampon z Green pharma ma i muszę powiedzieć że to nie wypał u mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. ooooo :D
    cóż za zakupy :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne zakupy:D

    Zapraszam do mnie ;))
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem ciekawa produktów z Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak czytamy tego posta z Rudolfem i szkoda że tej wody z YR jednak nie pokazałaś?!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, jaka cena Facelle :D muszę w takim razie iść kupić na zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też kupiłam ten Facelle, wolę sensitive ale za taką cenę nie mogłam się powstrzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne dezodoranty dove. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. szamponiki GF sa ok;) cena atrakcyjne

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam zapach Vves Rocher dziką jeżynę i jestem zachwycona :) Bardzo fajne zakupy - wsyztsko bym przetestowała :D

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie niestety mycie płynem Facelle po jakimś czasie wywołało podrażnienie. Ale na początku byłam bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  13. ja byłam na wyprzedażach, ale tylko w 5-10-15 i Coccodrillo!!! dla siebie niestety nic:/ nie znalazłam

    OdpowiedzUsuń
  14. Facelle za 2,99?? O matko, szkoda, że mam do Rossmana 40 km, bo bym narobiła zapasów na kilka miesięcy! Nie wiecie z czego wynika tak niska cena? Mam nadzieję, że to nie ''cena na do widzenia''...

    OdpowiedzUsuń
  15. ja dzisiaj też nieplanowanie odżywke do wlosów od isany kupilam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. takie nieplanowane zakupy sa najlepsze:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Dove całkiem fajny-lubię ogórkowy i cytrynowy:) Słyszałam o tym facelle-sama mam zmaiar wypróbować, jak tylko będę miała czas pojechać do Ross;/

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę i ja wypróbować Facelle:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dove wlasnie mam ochote kupić bo jest na promocji w Rossie :D kiedyś mydełko z NIVEA miałam ale zapach o otwarciu jakiś taki dziwny był

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak się właśnie kończą wpadki do Rossmanna po jedną rzecz ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nieplanowane zakupy zawsze są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mydełek w kostce już dawno nie używałam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnio pokochałam ten szampon z Green Pharmacy. Tani, przyjazny skład i dosyć wydajny :) Planuję zakup także innych wersji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...