10 kwi 2024

Wiosenne zielone i białe herbaty marki Teekanne.

Witam,



Dziś w towarzystwie pysznych zielono - białych, wiosennych herbatek od Teekanne rozpoczęłam kolejny dzień tygodnia. Herbaty jakie zawitały do mnie jeszcze przed Wielkanocą wraz z dekoracyjną niespodzianką Homla, sprawiły mi ogromną radość, ale pomimo uszkodzonej filiżanki nie popsuło mi to humoru, bo wiosna nastraja mnie pozytywnie na wszystkie sposoby, więc tylko czerpię z niej to co najlepsze. A ta śliczna szklanka z napisem logo marki (pięknie dziękuję Pani Kasiu!😍) także umila mi picie i każda chwila ciepłego herbacianego naparu, jest dla mnie samą przyjemnością i rozkoszą dla podniebienia.


Zielone i białe herbaty są prozdrowotne, więc lubię je pić codziennie i delektować się łyk za łykiem ich smakiem i zdrowiem. Cieszę się, że w ofercie Teekanne jest ich tak duży wybór co do smaków i aromatów.

I tak mam tutaj m.in: 
- aromatyzowaną herbatę zieloną o smaku owocu granatu Green Tea Pomegranate, 
- herbatę zieloną Green Tea, 

oraz MIX z serii Green&White, a w nim:
- aromatyzowana herbata biała o smaku cytryny,
- aromatyzowana herbara biała o smaku jabłka,
- aromatyzowana herbata zielona o smaku cytryny i mango,
- aromatyzowana herbata zielona o smaku grejpfrutowym,
- aromatyzowana herbata zielona o smaku cytrynowym,
- aromatyzowana herbata zielona o smaku opuncji.


Herbaty typu mix są doskonałą opcją na prezent np. dla mamy, siostry, babci, cioci, czy to na specjalne święto, czy po prostu wręczyć upominek bez okazji idąc w odwiedziny. Można wypróbować tutaj różnych smaków, a plusem jest to, że każda herbatka pakowana jest osobno, co zapewnia jej dłuższą jakość, a po otworzeniu pudełeczka roznosi się ich aromatyczny, smakowity herbaciany zapach. Ja właśnie lubię taką opcję mixów różnych smaków, gdyż później wiem, jaką herbatę kupić w większym, standardowym większym pudełeczku. Nie ukrywam, ale zawsze jak jestem na zakupach, to chociaż jedno opakowanie zielonej herbaty ląduje w koszyku, bo najbardziej cenię zieloną herbatę, gdyż ma wiele właściwości leczniczych. Ma ona tą zaletę, że zawiera związki polifenolowe, a to one działają antyoksydacyjnie i usuwają wolne rodniki z organizmu. Jeśli ktoś nie lubi posmaku zielonej, tradycyjnej herbaty, polecam wybrać zieloną smakową Teekanne.


Jak zaparzyć daną herbatę, aby wydobyć z niej esencjonalny smak i aromat?

Należy użyć jedną torebkę herbaty na jedną filiżankę/szklankę o pojemności 200ml. Torebkę herbaty zawsze należy zalać wrzącą wodą i zaparzać przez ok. 2-3 minuty. Mi najbardziej smakuje ciepła herbata i taką staram się powoli pić.

Wpis przy współpracy reklamowej z marką Teekanne.

Kochani, a czy Wy lubicie białe i/lub zielone herbaty?
Która jest dla Was najlepsza z oferty marki Teekanne?


pozdrawiam,
Donna

1 komentarz:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...