15 kwi 2024

Kuracja do włosów bardzo zniszczonych Garnier Fructis Goodbye Damage.

Witam,



Wiecie jak skutecznie zregenerować włosy? Ja próbowałam już wiele produktów - najczęściej sięgam po coś przeciw wypadaniu, bo z tym mam największy problem, ale ważne jest również to, aby włosy zregenerować na ich długości. Dzięki uprzejmości wizaż i #klubrecenzenki zawitał do mnie jakiś czas temu skuteczny zestaw odbudowujący Goodbye Damage do włosów bardzo zniszczonych od marki Garnier. Ślicznie dziękuję :)


Pielęgnacja składa się tutaj z 4 kroków:

1). Szampon odbudowujący do włosów bardzo zniszczonych - zawiera olej z maruli i 3% odbudowujący kompleks keratynowy. Zapewnia on, że włosy są bardziej wytrzymałe, miękkie i nawilżone. Szampon dobrze się pieni i już niewielka ilość przy aplikacji dobrze myje i oczyszcza włosy. Ja czynność mycia powtarzam zawsze 2 razy. Duża pojemność 400 ml jest ekonomiczna, a sam szampon bardzo wydajny.

2). Odżywka odbudowująca do włosów bardzo zniszczonych - zawiera olej z maruli i 5% odbudowujący kompleks keratynowy. Włosy po odżywce stają się odżywione na długości, a łuski są zamknięte zapobiegając utracie keratyny we włosach. Do tego stają się także miękkie w dotyku i łatwiej się rozczesują.

3). Krem bez spłukiwania 10 w 1 - zawiera olej z maruli i 7% odbudowujący kompleks keratynowy. Krem wpływa aż na 10 różnych problemów, m.in. odbudowuje do 10 warstw włosa, działa przeciw złamaniom, wzmacnia włókna włosów, zmniejsza szorstkość, zwalcza suchość, przeciwdziała puszeniu się, działa z termoochroną do 230 stopni. Krem jest bez spłukiwania o lekkiej formule, a ja przy jego aplikacji potrzebuje go naprawdę w minimalnej ilości.

4). Kuracja odbudowująca od wewnątrz, kompleks keratynowy - to kosmetyk z 19% keratynowym kompleksem odbudowującym. Można go używać przed lub po zastosowaniu szamponu, na ok. 5 minut, a następnie się go spłukuje. To idealne uzupełnienie do całego zestawu Goodbye Damage.

Włosy z taką pielęgnacją zyskały u mnie zdrowy blask. Pasma zrobiły się zregenerowane. Co prawda dalej mam tendencję do ich wypadania, nie mniej jednak kuracja odbudowująca jest w porządku. Kosmetyki są przede wszystkim wydajne i mają ładny przyjemny zapach. Szampon jest ulubionym szamponem mojej mamy, ale ja również go lubię. 

[prezent]

Znacie kochani już te pomoce kosmetyki do odbudowy zniszczonych włosów od marki Garnier?


pozdrawiam,
Donna

1 komentarz:

  1. kiedyś używałam produktów do włosów tej marki, przyjemnych testów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...