5 kwi 2024

"Be your best self. Postaw siebie na pierwszym miejscu i zacznij wreszcie żyć!" - Rebekah Ballagh, wyd. Bellona.

Witam,



Dziś do poczytania i polecenia mam coś z kategorii rozwoju osobistego, psychologii i motywacji. I choć w kategorii książkowej mam więcej publikacji z gatunków typu: powieść obyczajowa, piękna czy kryminalna, to tak naprawdę najbardziej lubię czytać pozycje te z rozwoju osobistego i psychologii, a szczególnie też te z rozwoju duchowego. Co zatem mogę polecić do poczytania na wiosenny wieczór? To coś lekkiego, a zarazem przydatnego i pomocnego w zrozumieniu lepiej siebie i swoich myśli. To książka autorki Rebekah Ballagh, od wydawnictwa Bellona, a jej tytuł nosi: „Be your best self. Postaw siebie na pierwszym miejscu i zacznij wreszcie żyć!"


 Książka opiera się na dziesięciu zaleceniach zmieniających życie, a napisana jest w sposób bardzo przejrzysty, jasny i każdy może bez problemu zrozumieć zagadnienia. Jest ona wydana w miękkie oprawie, a w środku nie jest to zwykły poradnik, a przyjemna dla oczu i czytania pozycja z licznymi kolorami, rysunkami i wyszczególnionymi zagadnieniami.

Mowa tu o następujących tytułach:
- Odkryj swojego wewnętrznego krytyka i własną wartość.
- Rozszyfruj własne emocje.
- Wydostań się z pułapki zmartwień.
- Przestań sabotować samą/samego siebie.
- Okiełznaj własne myśli.
- Zmień przekonania, które Cię ograniczają.
- Nie przejmuj się opinią innych.
- Chroń własną energię.
- Wypracuj zdrowe nawyki.
- Naucz się kochać siebie.


Książka jest jak spotkanie przy kawie z wyrozumiałą przyjaciółką i sesją coachingową w jednym.

Po jej przeczytaniu zrozumiemy jak wyznaczyć innym granice i chronić swoją energię i spokój. Wypracuje się zdrowe nawyki i pozbędzie zachowań, które nam nie służą. Nie trzeba dążyć do ideału na każdym polu. Każdy z Nas ma władzę.

Takiej pozycji brakowało mi w mojej domowej biblioteczce, cieszę się, że mogłam ją przeczytać i zmotywować się do zmian. Polecam ją każdemu, a dostępna jest np. w Empiku.

Wpis przy współpracy reklamowej z wydawnictwem Bellona. 


Kto już przeczytał lub ma w planach? 
Umiecie stawiać granice wokół swojej osoby? 


pozdrawiam,
Donna

2 komentarze:

  1. Z ustalaniem granic u mnie bywa różnie. Gdy już wydaje mi się, że opanowałam tę umiejętność życie pokazuje co innego. Tytuł i opis tej książki do mnie przemawia, więc będę chciała do niej zajrzeć jak będę miała trochę więcej czasu wolnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie jest to książka dla mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...