8 kwi 2024

Pure Beauty Box - Floral Fusion. Wiosenna świeżość w kwiecistym wydaniu.

Witam,


Za oknem długo upragniona i wyczekiwana przez wszystkich wiosna, ach te jej pierwsze pojawiające się kolory i barwy - zrobiło się tak pięknie i cudownie! Trawa po deszczu zazieleniła się soczystym odcieniem, a w ogrodzie u mnie rozkwitły już pierwsze kolorowe tulipany - tego roku jest ich wyjątkowo bardzo dużo, więc czuję się jak w bajce. Nie tylko one sprawiają mi przyjemność dla oczu, ale najnowsza edycja od Pure Beauty o nazwie Floral Fusion, która także pięknie mnie zachwyciła z tak kolorową grafiką i zawartością w środku. Powiew radości w prawdziwym kwiecistym wydaniu kryje w sobie nowinki kosmetyczne, które wzywają mnie do wiosennej, kwietniowej pielęgnacji.

Jestem wdzięczna i pięknie dziękuję za możliwość poznania kolejnej edycji i zaprezentowanie nowości kosmetycznych. Zapraszam kochani na open box i przedstawienie co skrywało owe pudełko.


Box jak zawsze zachował swą wspaniałą estetykę i wszystko było na najwyższym poziomie. Uwielbiam ten moment rozpakowywania i rozwiązywania tasiemki, a szelestowi papierka sprzyja zawsze szybsze bicie serca, co tutaj mogło się ukryć. Wiem, że nigdy nie jestem zawiedziona, bo super ekipa Pure Beauty potrafi za każdym razem robić niespodzianki i tym razem też tak właśnie było.

Kochani zapraszam wszystkich, którzy chcą taki box z kosmetykami zakupić i razem ze mną odkrywać co miesiąc nową pielęgnację. Można je zamówić tylko online, ale na kilka sposobów. I tak mamy do wyboru kilka opcji:

- Przetestuj mnie pojedynczy box o wartości 114 zł,
- Zaprzyjaźnij się ze mną elastyczna miesięczna subskrypcja o wartości 104 zł,
- Poznaj mnie lepiej pakiet na 3 miesiące o wartości 100 zł.


Pielęgnacja twarzy:

Miya Cosmetics Beauty.Lab serum z prebiotykami do skóry problematycznej
cena: 49,99zł/30ml

Działa przeciw niedoskonałościom i zmniejsza widoczność porów. Matuje, nawilża, regeneruje i poprawia kondycję skóry. Polecane jako kuracja do skóry z widocznymi niedoskonałościami. Ma lekką formułę, która szybko się wchłania i nie zapycha porów.

Wow to serum to coś dla mnie. Nie mam wielkich niedoskonałości, ale niedawno obejrzałam sobie swoją skórę w bardzo dużym zbliżeniu specjalnym sprzętem i to co zobaczyłam, aż nie mogłam uwierzyć, że mam tak duże pory, co ich w rzeczywistości nie widać, żeby miały rzucać się w oczy. Teraz więc przykładam się do jeszcze lepszej pielęgnacji i wybieram produkty naturalne, dlatego też tego serum jestem ogromnie ciekawa.


Shecare Laboratories synbiotyczna maska w płacie aktywnie rewitalizująca
cena: 15,99zł/1szt.

Polecana w profilaktyce przedwczesnego starzenia się skóry, jako realne wsparcie w regeneracji, wygładzeniu i odświeżeniu naskórka. Świetnie absorbowana, daje odczuwalny i widoczny efekt rozświetlenia, odświeżenia oraz wygładzenia.

Lubię maski w płacie i chętnie je sobie od czasu do czasu przy domowym Spa urządzam. Tej jeszcze nie miałam okazji poznać, więc się cieszę. Zabiorę ją sobie na najbliższy wyjazd zagraniczny. 


Pielęgnacja ciała:

Soraya Kombucha regenerujące serum do ciała
cena: 21,99zł/200ml

Wykonaj masaż i ciesz się wygładzoną, odżywioną i pełną energii skórą. Kombucha to prawdziwa bomba energii i nawilżenia dla skóry + żeń-szeń stanowiący naturalny koktajl przeciwstarzeniowy i detoksykujący = nawilżenie + energia + detox.

Właśnie przez ostatnie dni odpuszczałam balsamowanie, bo nie czułam takiej potrzeby. Skórę mam raczej normalną na ciele, ale po zimie trzeba ją jednak systematycznie nawilżać i nie robić przerw. Ja taką malutką zrobiłam, ale fajnie będzie teraz otworzyć sobie coś nowego. Bardzo zauroczyło mnie opakowanie, więc myślę, że to serum mnie także zauroczy swoim działaniem.


Vianek prebiotyczny żel pod prysznic nawilżający
cena: 19,90zł/400ml

Żel myjący do ciała, który pielęgnuje skórę podczas kąpieli. Łagodne środki myjące zapewniają czystość bez podrażnień nawet w przypadku wrażliwej skóry. Inulina odbudowuje mikrobiom, a ziołowe ekstrakty wzmacniają barierę ochronną, nawilżają i regenerują skórę.

Żeli pod prysznic w okresie wiosenno-letnim będę zużywała znacznie więcej, choć i tak ich zużywam dużo cały czas, więc super że w boxie znalazł się taki żel. Tego jeszcze nie miałam, więc jest on dla mnie kosmetyczną nowinką. Jego kolorowe opakowanie przepięknie wkomponowało się w grafikę samego boxu.


Iladian żel do higieny intymnej
cena: 21,99zł/180ml

Hipoalergiczny żel Iladian nie tylko myje i pielęgnuje, ale także zapewnia kompleksową ochronę okolic intymnych w sytuacjach wymagających dodatkowego wsparcia. Łagodzi podrażnienia oraz pomaga utrzymać odpowiednie pH. Zawiera aż 92% składników naturalnego pochodzenia. Formuła opracowana na bazie delikatnych środków myjących nie zawiera mydła, alkoholu oraz SLS'ów.

Ten żel jest mi już znany. Początkiem roku, właśnie do mnie zagościł i polubiłam go. Nie podrażnia, myje, odświeża i pielęgnuje miejsca intymne. Jest dość wydajny, ale jego jedyną wadą to brak wygodnej pompki. Tuba nie jest zła, jednak ja wolę pompkę.


Pielęgnacja włosów:

Onlybio Hair Cycling regeneracja szampon do włosów i skóry głowy
cena: 24,99zł/250ml

Silnie wzmacniające rozwiązanie dla wrażliwego i problematycznego scalpu. Formuła wzbogacona o proteiny, ceramidy, olej awokado i olej sezamowy dba o prawidłowe funkcjonowanie mikrobiomu skóry głowy.

Ostatnio dzielę się moimi szamponami z mamą, bo nie wszystkie są dobre dla mojego wrażliwego scalpu. Ten z opisu zapowiada się zachęcająco i dobrze, czy sprawdzi się na scalp i nie będzie go podrażniał i łuszczył? Z przyjemnością się tego dowiem.


Brwi/rzęsy/usta:

Lash Brow maska do brwi Spa Brows
cena: 19,00zł/5ml

Idealna mieszanka 11 orientalnych ziół leczniczych stworzona z myślą o najbardziej problematycznych brwiach. Ma silne właściwości odżywcze i stymulujące wzrost brwi. Zapobiega ich wypadaniu i przerzedzaniu widocznie je pogrubiająca.

Nie miałam jeszcze takiego masełka do brwi, jedynie jakieś pomady. Kilka lat temu miałam zabieg laminacji, po którym niestety kondycja brwi była w opłakanym stanie, nie mówiąc ile mi wtedy ich wypadło. Chętnie poznam to masełko i będę je stosowała od dziś zawsze na noc. Jestem ciekawa już efektów. Dodatkowo orientalne zioła i naturalna pielęgnacja to coś co najbardziej cenią i lubię.


Regenerum regeneracyjne serum do rzęs i brwi
cena: 58,99zł/4ml +7ml

Intensywnie pielęgnuje oraz regeneruje rzęsy i brwi sprawiając, że stają się dłuższe, grubsze i widocznie wzmocnione. Składa się z 2 formulacji: serum z eyelinerem do stosowania na linię rzęs i serum ze szczoteczką do stosowania na całej długości rzęs i brwi.

Nie używam niczego wzmacniającego na rzęsy, bo nie przekonują mnie takie specyfiki. Dodatkowo boję się, że z rzęs może coś spłynąć do oka - bo czytałam takie artykuły o tym. Jedynie na brwi mogę zastosować coś, a na rzęsy to nie koniecznie.


Max Factor błyszczyk 2000 Calorie lip glaze
cena: 44,99zł/5ml
W boxie 1 z 6 losowo wybranych odcieni.

2000 Calorie Lip Glaze to sekret lustrzanego blasku bez uczucia klejących się ust. Posiada nawilżającą formułę z kwasem hialuronowym, skwalanem i kompleksem 3 olejków. Końcowy efekt to usta pełne objętości z błyszczącym wykończeniem. Produkt dostępny w 9 odcieniach.

Do torebki schowany nowy błyszczyk to zawsze radość dla mnie i cieszenie się z drobnych rzeczy. Taka już jestem - doceniam i lubię małe przyjemności. Mój kolorek to 105 Berry Sorbet i prezentuje się on prześlicznie. Będzie mi pasował do wiosennych stylizacji.


Relax:

Pachnąca szafa olejek eteryczny Yoga Time
cena: 13,39zł/10ml

Yoga Time powstała z mieszaniny naturalnych olejków eterycznych - z czarnego pieprzu, dzikiej róży, paczuli i drzewa sandałowego. Posiada właściwości pobudzające, energetyzujące, a jednocześnie sprzyja koncentracji i relaksacji.

Użyj kodu "BOX" i kup z rabatem -30% na www.pachnacaszafa.pl

Kocham i uwielbiam olejki eteryczne do aromaterapii. Wierzę w ich moc, działanie i lubię rozkoszować się nowymi zapachy. Zazwyczaj palę je w kominku, ale ostatnio dodaje je do dyfuzorów, których mam kilka. Czuję się zawsze dobrze, bo dla mnie otoczenie w którym przebywam ma być z dobrą energią i ładnie pachnące :)


Arganove pumeks Hammam
cena: 9,99zł/1szt.

Naturalny pumeks hammam wykonany 100% z marokańskiej glinki czerwonej, bogatej w liczne minerały jak: cynk, magnez, selen, żelazo. Pumeks używany jest tradycyjnie w Maroku podczas rytuału Hammam. Idealny do stosowania w zaciszu swojej łazienki. Doskonały do usuwania zrogowaciałego i martwego naskórka.

Pumeks również jest mi już znany od kilku lat, bo miałam go przyjemność poznać na jednym ze spotkań blogerek i mam go jeszcze nawet w zapasach. Marzy mi się kiedy będę w Maroku iść na prawdziwy rytuał Hammam. Takie zabiegi, pielęgnacja, zapachy to dla mojej duszy ukojenie i coś nadzwyczajnego. 
K o c h a m zabiegi oparte na filozofii wschodu!


Arganove Ałun w pudrze
cena: 3,99zł/25g

Naturalny dezodorant w pudrze. Skutecznie zwalcza przykry zapach potu, hamuje rozwój bakterii odpowiedzialnych za jego produkcję. Oczyszcza i zmiękcza skórę stóp. Nie zatyka porów skóry, dzięki czemu umożliwia przezskórne usuwanie toksyn. Zapewnia świeżość, działa odprężająco, regeneruje, zmniejsza obrzęki. Bez parabenów. Odpowiedni dla wegan.

Słyszałam już o takich pudrach do kąpieli, ale mało co ich używałam. Może zacznę bardziej zwracać uwagę na takie produkty - zacznę od tej saszetki i dam znać jak się sprawdził u mnie taki dezodorant antybakteryjny.


Podsumowując: Box z edycji Floral Fusion wyjątkowo tym razem zawierał mało produktów do pielęgnacji twarzy, bo tylko dwa (porównując np. do innych edycji), a większość była to pielęgnacja ciała i do innych zabiegów jak pumeks, czy chociażby coś relaksującego w postaci olejku eterycznego. Wszystko natomiast ze sobą fajnie współgra, gdyż z takim zestawem pielęgnacyjnym w domowym zaciszu wspaniale mogę sobie teraz urządzić wyjątkowe i relaksacyjne spa tylko dla siebie. Kosmetyki zapewnią mi tutaj całą pielęgnację m.in. zadbać o twarz i wykonać maseczkę w płacie, umyć ciało prebiotycznym żelem pod prysznic, żelem do higieny intymnej, użyć pumeksu do zrogowaciałego naskórka, a następnie ciało nawilżyć specjalnym serum do ciała. Włosy także można odświeżyć myjąc je szamponem. Do tego wszystkiego odpalony kominek z olejkiem eterycznym dopełni mi relaks w całości jak wisienka na torcie. Z taką pielęgnacją czuję przypływ nowej wiosennej i pięknej energii. 

Wpis przy współpracy reklamowej z marką Pure Beauty.

Czy macie kochani swoich ulubieńców z tej edycji?
Podobają Wam się tak barwne i kolorowe opakowania produktów?
Lubicie oprócz kosmetyków takie dodatki w boxach jak olejejki eteryczny, czy pumeksy? Dla mnie coś innego niż kosmetyki zawsze jest mile widziane i chętnie lubię poznawać takie nowinki.



pozdrawiam,
Donna

2 komentarze:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...