30 paź 2023

Vaxol - czyste, zdrowe i zadbane uszy.

Witam,



Jaki macie sposób na czyste, zdrowe i zadbane uszy?
Ja przyznam się, że kiedyś uszy czyściłam patyczkami – ale wiem, że to nie jest dobre rozwiązanie i już tego nie robię. Teraz wybieram sprawdzony produkt jakim jest spray Vaxol.


- jest on rekomendowany przez specjalistów,
- posiada naturalny skład, jest bez konserwantów i bez barwników, a zawiera 100% naturalną oliwę z oliwek przygotowaną według standardów farmaceutycznych,
- jest także wygodny w stosowaniu, a jako forma sprayu pozwala na samodzielne dawkowanie w każdej pozycji.

💧 Vaxol do uszu to wyrób medyczny, który skutecznie wspomaga usuwanie nadmiaru woskowiny. Zabezpiecza też uszy przed powstawaniem korków woskowinowych, które mogą prowadzić do problemów ze słuchem.

~~~~~~~~~~~~
Ja po kilku jego użyciach zdecydowanie zauważyłam poprawę, a sam spray spełnił moje oczekiwania. Dzięki wysokiej jakości produktu, moje uszy zachowują teraz czystość. Cieszę się, że w paczce, którą dostałam były dwa opakowania sprayu, chętnie podzieliłam się z bliskimi.

Kochani, znacie spray Vaxol i stosujecie go u siebie i swoich dzieci?

[REKLAMA]

„To jest wyrób medyczny. Używaj go zgodnie z instrukcją użytkowania lub etykietą”. Podmiot prowadzący reklamę: Qpharma sp. z o.o. Producent: HL Healthcare Ltd. UK. Autoryzowany przedstawiciel: Advena Ltd. Malta.

Do usłyszenia! 


pozdrawiam,
Donna

1 komentarz:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...