17 maj 2023

Pure Beauty Box - Fantastycznie!

Witam,



Nowy miesiąc rozpoczął się u mnie bardzo f a n t a s t y c z n i e  i intensywnie - ale lubię takie dni, kiedy coś się dzieje, bo zmiany są potrzebne. Więcej też poświęcam czasu dla siebie samej wybierając zabiegi pielęgnacyjne w salonach Spa, masaże, czy wyjazdy i relax na gorących termach. Kocham ten klimat! Systematyczne dbanie o siebie, nie tylko w zaciszu domowym, ale oddając się w ręce specjalistów sprawiają, że od razu lepiej się czuję nie tylko fizycznie, ale i psychicznie. Odzyskuję siły po zimowym czasie i tryskam uśmiechem, zarażającym tym innych :)))

Dziś kiedy również mam czas dla siebie, poznaję nowinki i rozpieszczam się kosmetykami, jakie pojawiły się w nowej edycji boxu od Pure Beauty. Edycja ta jest fantastyczna jak i wszystko co zaczęło rozkwitać za oknem. Wiosenna aura, pierwsze promienie słoneczne, czyli to wszystko co sprawia, że jest fantastycznie i czuć wiosnę pełną parą. 

Zapraszam Was kochani na open box najnowszej edycji, która brzmi fantastycznie.


Piękności jakie zawitały na grafice spowodowały u mnie na maxa wzruszenie. Doceniam takie pomysły i za każdym razem chylę czoło dla twórców takiej pracy. Wiosenne rozkwitające w różowych pąkach drzewko i latające motylki - tak właśnie kojarzy mi się wiosna i wiosenne barwy.



Box jak zawsze był wypełniony kosmetykami po same brzegi i nie tylko, bo znalazłam w nim nawet Voucher, ale o nim nieco później w dalszej części wpisu.


Pielęgnacja twarzy:

Soraya Botanic Collagen botaniczny krem tłusty redukcja zmarszczek i odżywienie
cena: 12,00zł/50ml

Krem skutecznie redukuje zmarszczki, ujędrnia skórę, odżywia ja i regeneruje. Zapewnia przyjemne poczucie komfortu oraz gładkiej i doskonale wypielęgnowanej cery. Może stanowić zarówno podstawę codziennej pielęgnacji, jak i odżywczą kurację raz na kilka dni.

Z racji na wiek jaki jest napisany na kremie, czyli 50-60, podaruje go mojej mamie - niedługo Dzień Matki, taki krem z pewnością sprawi jej przyjemność i dobrą pielęgnację twarzy. Fajnie, że można dzielić się z bliskimi takimi perełkami. Moja mama czasami wypytuje mnie, czy miałabym coś na zmarszczki, czy coś nawilżającego z boxów od Pure Beauty - oczywiście dzielę się, bo więź matki z córką jest najpiękniejsza  :)


Sylveco oczyszczający peeling do twarzy
cena: 31,00zł/85g

Naturalny, kremowy peeling z korundem przeznaczony do oczyszczania skóry ze skłonnością do przetłuszczania i z rozszerzonymi porami. Zawiera ekstrakt ze skrzypu polnego o działaniu normalizującym pracę gruczołów łojowych, łagodzącym podrażnienia i przyspieszającym regenerację.

Ten peeling to coś dla mojej skóry. Moja się przetłuszcza, więc u mnie systematyczne stosowanie peelingów to podstawa. Oczyszczanie jest więc każdego dnia. Bardzo ucieszyłam się, że taki peeling pojawił się w pudełeczku i chętnie go już niedługo poznam, bo markę bardzo lubię i każdy kosmetyk jaki poznaje od niej u mnie dobrze się sprawdza. Jak wygląda pojemniczek i zawartość samej konsystencji peelingu - wszystko zaprezentuję w recenzji po przetestowaniu. 


Faceboom Seboom udoskonalające serum z korygującym pigmentem
cena: 32,50zł/30ml

Naturalne, udoskonalające serum z korygującym pigmentem. Stworzone z myślą o cerze tłustej, mieszanej i problematycznej, która wymaga pielęgnacji dopasowanej do jej humorów i zachcianek. Przywraca naturalną równowagę i świeżość, zaczerwienienia stają się mniej widoczne, a koloryt wyrównany.

Kolejny kosmetyk dla mojej skóry, który myślę, że polubi. Kiedyś miałam już serum z tej marki, ale nie pamiętam, czy to było to samo, czy jednak nie, bo pamiętam opakowanie, które się tak samo prezentowało. 


Orientana Serum do twarzy Brahmi i Hialuron
cena: 59,00zł/30ml

Dzięki idealnie dobranym składnikom aktywnym przeciwdziała oznakom starzenia, takim jak wiotkość skóry czy zmarszczki. Poczujesz, że Twoja skóra staje się głęboko nawilżona i wygładzona. Zauważysz, że wraz z regularnym stosowaniem Twoja cera odzyska dawną jędrność oraz młodość, a zmarszczki zostaną zredukowane.

Serum, które widzę pierwszy raz. Markę znam, aczkolwiek mało z niej poznaje kosmetyków, myślę że i z tym serem dobrze się polubimy. Po opisie jestem już nim zainteresowana. Ciekawie, czy przyniesie u mnie zadawalające efekty?


Bielenda Eco Sorbet maseczka nawilżająco-kojąca Malina
cena: 5,99zł/8g

Maseczka optymalnie nawilża, koi i odświeża skórę. Nie obciąża naskórka i nie narusza jego naturalnej równowagi hydrolipidowej, a ponadto doskonale pielęgnuje Twoją cerę. Zawiera ekstrakt z maliny, który wspiera barierę hydrolipidową naskórka, intensywnie nawilża i odżywia skórę.

Maseczki kocham pod każdą postacią, a obecnie kiedy moja skóra potrzebuje dogłębnego nawilżenia (po zabiegach w Spa), każda taka kremowa maseczka ukoi ją jeszcze lepiej. Tej malinowej jeszcze nie miałam okazji stosować, więc niedługo ją na pewno użyję i dam znać jak się po niej czułam i jak wpłynęła na moją skórę twarzy. Dodam, że lubię odkrywać nowe maseczki w boxach. Tu zawsze znajduję taką, której jeszcze nie miałam. 


Próbki kremów od marki Purito.


Pielęgnacja ciała:

Dr Irena Eris Tahiti urzekający ciało i zmysły balsam rozświetlający
cena: 30,00zł/30ml

Rozsmakuj się w niezwykłej pielęgnacji swojego ciała, jak z najlepszego SPA. Kosmetyki inspirowane zapachami i składnikami z najpiękniejszych zakątków świata przeniosą Cię w zupełnie nowy wymiar dbałości o skórę, a Ty poczujesz się wyjątkowo - dokładnie tak, jak na to zasługujesz.

Uwielbiam kosmetyki od marki Dr Irena Eris, każdy z nich przywołuje u mnie miłe wspomnienia sprzed lat. Ten balsamik, który jest miniaturką 30ml zabiorę na wakacyjny wypoczynek i myślę, że w tej roli rozświetlającej doskonale się sprawdzi, przy słonecznej opaleniźnie.


Pielęgnacja włosów:

OnlyBio Hair in Balance ochrona przed UV w mgiełce
cena: 26,99zł/100ml

Produkt dba o kondycję włosów, których struktura może być osłabiona przez szkodliwe promieniowanie. Dzięki SPF30 wyglądają one zdrowo, a ich kolor nie traci intensywności i głębi. Po kosmetyk sięgaj przed każdą ekspozycją na słońce, a w szczególności wtedy, gdy planujesz spędzić więcej czasu na świeżym powietrzu.

Przyznam się, że nigdy nie stosowałam mgiełek na włosy w czasie opalania. Zazwyczaj zakrywam się kapeluszem, ale są chwile, że jestem na pełnym słońcu i nie mam 'ochrony na włosach'. Ciekawy produkt i chętnie go poznam, kiedy pojawi się mocne słoneczko.


Matrix Food For Soft szampon i odzywka do włosów
cena: 69,00zł/300ml
w boxie szampon 75ml, odżywka 50ml

#matrixpolska
#foodforsoft

Nowość Matrix Food For Soft to profesjonalna gama, która wzbogacona została olejem z awokado i kwasem hialuronowym, aby intensywnie nawilżać i pielęgnować suche włosy. Dostarcza do 7x więcej nawilżenia* i pozostawia włosy odczuwalnie miękkie do 72 godzin*

*Przy użyciu zestawu składającego się z szamponu, odżywki i olejku w porównaniu z samym szamponem.

Tej serii pielęgnacyjnej do włosów jeszcze nie znam i widzę ją po raz pierwszy. Te miniaturki produktów, są o dość sporych pojemnościach, więc na wyjazdy do podróżnej kosmetyczki będzie jak znalazł. Fajnie, bo na wakacyjny sezon już odkładam takie maleństwa.


Miya Cosmetics Superhairday bogaty szampon pielęgnacyjny
cena: 34,99zł/200ml

Delikatnie oczyszcza, pielęgnując i wygładzając. Intensywnie odżywia i nawilża, oraz regeneruje zniszczone włosy i końcówki. Wygładza zamykając łuski i sprawia, że stają się lśniące, miękkie oraz przyjemne w dotyku. Zapobiega puszeniu się, definiuje skręt fal i loków.

Szamponów z tej marki hmm jeszcze nie miałam, za to pozostałe produkty pielęgnacyjne np.do twarzy świetnie się u mnie spisują zawsze. Szampon brzmi na tyle interesujący, że mam go ochotę już poznać, ale ze względu, że obecnie mam właśnie dużo pootwieranych szamponów, ten musi troszkę poczekać z używaniem.


Prosalon Lamellar Therapy eliksir rozświetlający woda lamelarna
cena: 31,00zł/200ml

Wypełnia ubytki i uszkodzone obszary włosów ujednolicając ich powierzchnię. Pozwala uzyskać efekt tafli bez konieczności stosowania zabiegów fryzjerskich. Kondycjonuje włosy bez ich obciążenia oraz ekspresowo wygładza, zmiękcza i dodaje blasku. Zapobiega elektryzowaniu się ułatwiając ich rozczesywanie.

Woda lamelarna u mnie średnio się sprawdza. Czasami mam wrażenie, że plącze moje włosy przy aplikacji i je obciąża. Tej z marki Prosalon nie używałam - może lepiej sprawdzi się od poprzedniej jaką miałam?


Pielęgnacja dłoni:

Miya Cosmetics peeling wygładzający do dłoni i paznokci z olejkami
cena: 24,99zł/60ml

Ekspresowe wygładzenie, nawilżenie, redukcja szorstkości i przebarwień. Idealna pielęgnacja wszystkich rodzajów skóry dłoni. Polecany jako kuracja do skóry szorstkiej, przesuszonej, pozbawionej elastyczności oraz dla skóry dojrzałej, z plamami i przebarwieniami.

Kosmetyk który aktualnie potrzebują moje dłonie. Może nie mam przebarwień na skórze dłoni, ale każdy peeling, który usuwa martwy naskórek, chętnie u mnie jest zawsze mile widziany. Skora dłoni tak samo jest ważna, jak skóra ciała, czy twarzy. Dam znać niedługo co myślę o tym peelingu :)


Makijaż:

Stars from the Stars Galaxy Glow błyszczyk do ust wegański nr 06
cena: 19,99zł/8ml

Wegański błyszczyk do ust Galaxy Glow z milionem iskrzących się drobinek sprawia, że usta są pełniejsze i lśniące. Nieziemski efekt w kilka sekund.

Usta muśnięte błyszczykiem to coś co lubię, kiedy chcę poczuć się wyjątkowo. Ten delikatny odcień bardzo mi się spodobał i pasuje do mnie. Cieszę się, że to właśnie on pojawił się w pudełeczku i będę miałam okazję go poznać bliżej.


Lash Brow wosk do stylizacji brwi keratyna+pantenol
cena: 45,00zł/50g

Formuła zapewnia brwiom supermocne utrwalenie przez cały dzień, a obecność składników odżywczych, wzbogaca produkt o działanie pielęgnacyjne, odżywcze i stymulujące porost brwi. Dzięki swojej konsystencji nie pozostawia białego nalotu. Ma piękny zapach utrzymujący się nawet przez kilka dni. Jest całkowicie bezpieczny i przyjazny nie tylko dla ubrań, ale również dla skóry, nawet tej delikatnej i wrażliwej.

Stylizacje brwi u mnie niekoniecznie "wychodzą na dobre" po ostatnim zabiegu laminacji brwi, który miał być ratunkiem dla moich brwi, efekt był niestety odwrotny. Brwi zaczęły wypadać, dlatego nie stosuje obecnie produktów do stylizacji, jedynie produkty pielęgnacyjne i wzmacniające. Ten wosk zostawię sobie jednak na późniejszy czas.


Zielko płyn do płukania egzotyczny edycja limitowana
cena: 15,00zł/400ml

Sprawia, że świeżość trwa dłużej, zapewniając płukanym materiałom piękny zapach utrzymujący się nawet przez kilka dni. Jest całkowicie bezpieczny i przyjazny nie tylko dla ubrań, ale również dla skóry, nawet tej delikatnej i wrażliwej.

Płyny do płukania zawsze używam przy praniu, a czasami jak chcę tylko odświeżyć ubranie to namaczam właśnie w płynie. Zielko ma wspaniałe domowe produkty, fajnie, że gości ono w pudełkach Pure Beauty.


Karta podarunkowa i Voucher do Parku trampolin Jump World #kochamskakać

Myślę, że to super pomysł dla tych, którzy mieszkają w Warszawie lub w Radomiu, bo właśnie w tych miastach ten Voucher można wykorzystać. Ja z racji, że do tych dwóch miast mam daleko, pewnie podaruje go rodzinie.


Podsumowując: Edycja Fantastycznie od Pure Beauty jest pełna emocji i pełna pięknych wiosennych kosmetyków. Dużo tutaj samych kosmetyków pielęgnacyjnych do twarzy. Super, bo to zastrzyk witalności dla każdej zmęczonej i szarej skóry. Bardzo podoba mi się ogólnie zawartość całego boxu. Oprócz wosku do brwi, który obecnie najmniej mi posłuży, pozostałość jest dla mnie wielkim wow :) Dziękuję również w imieniu mamy - za krem dla skóry dojrzałej i prezent z okazji Dnia Matki.

Kochani, polecam Wam kupić taki box dla siebie, czy na prezent, ponieważ te boxy są niesamowite. Zaczynając od przepięknej grafiki na pudełeczku, która co miesiąc jest inna, po samą ukrytą w niej zawartość - to już fajna forma niespodzianki. Zawsze co miesiąc zawartość jest tak dobrana, że jak sami możecie zobaczyć można znaleźć tutaj kosmetyki do pielęgnacji twarzy (najwięcej), ciała, włosów, czy makijażu. Tutaj znalazłam np. 12 pełnowymiarowych produktów, kilka miniaturek i próbki oraz Voucher (kartę podarunkową). To zdecydowanie przekracza wartość zakupionego pudełka za 109 zł. Najlepszym rozwiązaniem jest jeszcze subskrypcja, ona pozwala na zaoszczędzeniu jeszcze więcej, więc opcja takiej subskrypcji wg. mnie opłaca się najlepiej.

Post przy współpracy reklamowej z marką Pure Beauty


Mam nadzieję, że taka zawartość spodobała się Wam, bo na mnie zrobiła ona duże wrażenie. Jestem pozytywnie nią zaskoczona. Czy któryś kosmetyk zainteresował Was i macie ochotę skusić się na cały box?



pozdrawiam,
Donna

4 komentarze:

  1. super zawartość, miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Box ma wiele fajnych kosmetyków, wspaniałe pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawartość niczego sobie. Każdy miesiąc zaskakuje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...