8 maj 2023

Gallerix miejsce pełne inspiracji do aranżacji wnętrz - moje nowe plakaty.

Witam,



Wiosna to u mnie czas zmian, nie tylko w świecie prywatnym,  w zmianie fryzury, czy odświeżenia garderoby, ale też wiosenne porządki w kosmetykach/pielęgnacji, a przede wszystkim zmiany i odświeżenie moich dodatków w pokoju. Bardzo lubię nowości, dlatego postanowiłam odświeżyć wnętrze i wybrałam kilka nowych plakatów i białe ramki ze sklepu Gallerix. To miejsce pełne inspiracji i oprawionych dzieł sztuki stworzonych przez twórców, projektantów i fotografów z całego świata. Na stronie w sklepie online jest bez wątpienia szeroki wybór plakatów i pięknych ramek w różnej kolorystyce. To także wyjątkowe miejsce, gdzie asortyment jest niedrogi i można niewielkim kosztem odnowić każde wnętrze w swoim domu, wybierając obrazy i tworzyć swoje domowe małe, wielkie galerie. Styl skandynawski jest zawsze modny, a różnorodność wśród grafik jest niesamowita. Ja wybrałam mój ulubiony motyw zwierzęcy w kolorze biało czarnym i motyw beauty z którym jestem związana od lat. Zawsze cieszą mnie małe zmiany, bo lubię aranżować i zmieniać swoją przytulną przestrzeń, a jak są to zwierzęta, a w szczególności te z rodziny kotów, to już przepadam na całego, bo kocham podziwiać te futrzane piękności w formie fotografii. Każdy z tych obrazów wg. mnie ma duszę i to coś, co sprawia, że pokój staje się przytulny.

Zapraszam Was kochani na dzisiejszy wpis, zobaczcie jak nie wiele potrzeba, aby odmienić wnętrze nowymi obrazami.


Najpierw wybrałam plakat o nazwie African Lion Plakat jest on o rozmiarach 50x70. To piękna fotografia w zbliżeniu samca lwa afrykańskiego. Plakat ten fajnie łączy się z innymi moimi plakatami ze zwierzętami - kiedyś na pewno zrobię sobie taką galerię i całą ścianę z lwami, tygrysami i kotami, tylko muszę to przemyśleć jak zagospodarować moje miejsce na poddaszu, bo skosy mają to do siebie, że trzeba mieć wszystko wymierzone na wymiar. Ten lew prezentuje się imponująco i wygląda na bardzo dostojnego kociaka. 


Na półeczce koło lampy natomiast zawitało u mnie coś czarno-białego, a zarazem pięknego i oryginalnego - to Mirror Plakat z kategorii foto art i vintage ze zbliżeniem na lusterko do makijażu. Ten plakat będzie mi towarzyszył przy fotografii produktowej. Lubię proste rozwiązania, a do każdego zdjęcia, które wykonuje sama, wkładam naprawdę dużo serca, dlatego zwracam zawsze na każdy szczegół uwagę. Bardzo spodobał mi się ten plakat z lusterkiem - dla blogerki kosmetycznej takie małe coś, a potrafi ucieszyć. Tak samo jak z plakatem Chanel Store No1 Plakat - to bestseller wśród najczęściej wybieranych obrazów na Gallerix. Czarno-biały plakat z kategorii moda z fotografią na przepięknej elewacji sklepu Chanel. Jestem fanką ten marki i choć należy ona do wyższej półki, tak od czasu do czasu pozwalam się rozpieszczać i mój połówek sprawia mi kosmetyczne przyjemności z owej marki.


Kolejnym moim kociakiem ze zmysłowym wzrokiem jest Leopard Plakat. Lampart jest często kojarzony z Afryką, ale żyje w dużej części świata i jest jednym z najbardziej rozpowszechnionych dużych kotów. Cieszę się, że ten właśnie plakat dołączył do mojej ala kociakowej biało-czarnej rodzinki i ładnie prezentuje się w mojej jasnej przestrzeni.

Dodam też, że plakaty drukowane są na 200 gramowym półmatowym papierze najwyższej jakości francuskiego producenta Clairefontaine. Papier ten posiada certyfikat FSC, a produkcja posiada certyfikat Ecolable, aby zapewnić zrównoważoną produkcję.

Do wszystkich plakatów wybrałam białe, proste i klasyczne ramki. Są one wykonane z drewna, które jest materiałem naturalnym i degradowalnym, łagodnym dla natury. Każda z nich dostarczana jest z krystalicznie przezroczystym, bardzo grubym szkłem akrylowym, który chroni plakat przed uszkodzeniem. Wyposażone są one w obrotowe klipsy, które ułatwiają i przyspieszają umieszczenie plakatu w ramie.


Kochani jeśli jesteście zainteresowani zmianą swojej domowej przestrzeni i udekorowaniem ładnie pustych ścian, czy to w salonie, sypialni, kuchni, czy w pokoju dziecka - to zapraszam Was na skorzystanie z kodu rabatowego na 30%. Kod dotyczy tylko plakatów, bez ramek i jest ważny przez 20 dni. Plakaty naprawdę dodają nowoczesnego trendu, a ich wysyłka jest ekspresowa. Sklep dokłada wszelkich starań, aby wszystko doszło szybko i sprawnie.


Macie w domu plakaty?
Napiszcie jaki styl lubicie najbardziej?



pozdrawiam,
Donna

 

5 komentarzy:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...