28 maj 2023

Urzekający ciało i zmysły balsam rozświetlający Spa Resort Tahiti Dr Irena Eris.

Witam,



Kiedy pojawił się u mnie box Pure Beauty z edycji Fantastycznie, pojawiła się w nim miniaturka balsamu rozświetlającego Spa Resort Tahiti od Dr Ireny Eris, który początkowo wiedziałam, że zostawię go sobie na wakacyjny wyjazd, jednak tak się złożyło, że kilka dni temu miałam krótki wyjazd i potrzebowałam właśnie miniaturki balsamu. Zabrałam go i przepadłam - tak właśnie pachną egzotyczne wakacje, tak właśnie pachnie kobiece zadbane ciało. Jestem balsamem bardzo zauroczona i choć ma tylko 30ml pojemności, zdążyłam go na tyle poznać, by serdecznie go Wam kochani polecić. Już sprawdziłam i wiem, że ma on wersję pełnowymiarową 200ml, więc teraz już myślę, że kiedyś na nią jeszcze się skuszę.


Wybierz się w niezapomnianą podróż do raju szczęścia i otul swoje ciało delikatnym balsamem. Innowacyjna formuła nawilżająca bogata w kwas hialuronowy i ekstrakt z orchidei ugasi pragnienie skóry, a wyselekcjonowane składniki z pereł tahitańskich w połączeniu z masłem Shea pozostawią skórę idealnie gładką i odżywioną. Perłowe, rozświetlające drobinki nasączone promieniami słońca otulą Twoje ciało złotym welonem, pozostawiając skórę pełną witalności i promiennego blasku.

Niewielką ilość balsamu nanieś na czystą skórę ciała. Równomiernie rozprowadź i delikatnie wmasuj, aż do wchłonięcia. Stosuj codziennie – rano lub wieczorem. Dla osiągnięcia jeszcze lepszych efektów warto poprzedzić rytuał zastosowaniem zmysłowego peelingu oczyszczającego Tahiti Dr Irena Eris Spa Resort Tahiti Cleansing Body Scrub.


Składniki aktywne:
Allantoin, β-carotene, Black Pearl (Hydrolized Pearl), Sodium Hyaluronate, Carrot (Carrot Extract, Daucus carota sativa), Shea Butter, Karite (Shea Butter), Hyaluronic Acid, Early-Purple Orchid (Orchidea, Orchis mascula), Vitamin E (Tocopherol)

Skład:
Ingredients: Aqua (Water), Caprylic/Capric Triglyceride, Cetyl Alcohol, Glycerin, Cyclohexasiloxane, Dicaprylyl Ether, Potassium Cetyl Phosphate, Propylene Glycol, Tocopheryl Acetate, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Cyclopentasiloxane, Parfum (Fragrance), Petrolatum, Allantoin, Sodium Hyaluronate, Hydrolyzed Pearl, Orchis Mascula Flower Extract, Beta-Carotene, Daucus Carota Sativa (Carrot) Root Extract, Hydroxyacetophenone, BHA, Tocopherol, Glycine Soja (Soybean) Oil, Triethanolamine, Stearic Acid, Palmitic Acid, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Silica, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Linalool, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Limonene, Geraniol, CI 77891 (Titanium Dioxide), Mica, CI 19140 (FD&C Yellow No. 5)


Kilkakrotnie miałam już balsamy czy masła do ciała od Dr Ireny Eris i każdy z nich zawsze mnie zauroczył. Lubię je za piękne kobiece zapachy i za to, że potrafią zadbać o kobiecą skórę w sposób wyjątkowy, delikatny i pieszczotliwy.

Balsam rozświetlający jest wspaniały na lato. Obecnie przy wyższych już temperaturach odsłaniam swoje ramiona i lubię jak one pięknie się w słońcu mienią. Balsam jest o aksamitnej nie za gęstej i nie za rzadkiej konsystencji, którą porównałabym do typowego mleczka. Przy niewielkiej aplikacji szybko się wchłania, nie pozostawiając lepkiej warstwy, tylko lekko połyskującą i mieniącą się delikatnie powłoczkę. Balsam ma cudowny, świeży i owocowy zapach. Ja wyczuwam tu coś morelowego, chociaż jego formuła to kwas hialuronowy, ekstrakt z orchidei i masło shea.


Podoba mi się efekt zadbanej i wypielęgnowanej skóry, a kiedy posmaruję nim dłonie i za jakiś czas je umyję to zapach jest dalej wyczuwalny. Oceniając daję wysoką ocenę za nawilżenie, rozświetlenie i cudowny tropikalno - wakacyjny zapach.

Post przy współpracy reklamowej z marką Pure Beauty


Macie swój ulubiony balsam z marki Dr Irena Eris lub czy znacie ten i też go lubicie? Jestem ciekawa jak podoba Wam się jego zapach. Swoją drogą ja zachwycam się też miniaturkami, bo dzięki temu wiem później, czy skusić się na pełnowymiarowy produkt, czy też nie.



pozdrawiam,
Donna

1 komentarz:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...