21 maj 2022

Pachnące i kolorowe kosmetyki Joanna pod prysznic i do kąpieli.

Witam,



Wiosna w pełni, coraz częściej świeci słońce, jest ciepło i czuć zapach bzu za oknem. Zrobiło się tak pięknie, wszystko rozkwita! Dlatego u mnie iście wiosenne, owocowo - kwiatowe, lekkie, orzeźwiające zapachy do kąpieli i pod prysznic od Laboratorium Kosmetycznego Joanna. Bardzo lubię produkty z tej marki do pielęgnacji i mycia ciała pod prysznic, przede wszystkim za piękne, orzeźwiające zapachy i cudowne kolorowe etykiety na opakowaniach. One zawsze sprawiają, że nie mogę przejść obok nich obojętnie. Obecnie mam kilka wersji zapachowych pod prysznic i do kąpieli z serii Naturia, które pachną obłędnie, a otrzymałam je w pachnącym upominku na spotkaniu blogerek.

Przedstawiam Wam kochani te wspaniałości i mam nadzieję, że kogoś zachęcę do zainspirowania się i wypróbowania tych zapaszków, bo naprawdę są warte uwagi na wiosenną pielęgnację i wspaniałe wiosenne jak i letnie chwile. Produkty są też tanie, więc cenowo zachęcają do wrzucenia kilka sztuk do koszyka w kosmetycznej drogerii. Moja gromadka to drobnoziarniste peelingi, kąpiele solankowe i żele pod prysznic, także w wersji kremowej.


Peeling drobnoziarnisty Czarna porzeczka 100 g
Myjący peeling do ciała z biodegradowalnymi drobinkami pochodzenia naturalnego, które pozyskiwane są z tropikalnych orzechów rosnących w Ameryce Południowej. Delikatnie złuszcza martwy naskórek, oczyszcza skórę, poprawia jej koloryt i odświeża ciało. Receptura została dodatkowo wzbogacona w nawilżający ekstrakt z czarnej porzeczki. Po zastosowaniu kosmetyku skóra jest oczyszczona, gładsza i świeżo pachnąca.

Peeling drobnoziarnisty Malina 100 g
Myjący peeling do ciała z biodegradowalnymi drobinkami pochodzenia naturalnego, które pozyskiwane są z tropikalnych orzechów rosnących w Ameryce Południowej. Delikatnie złuszcza martwy naskórek, oczyszcza skórę, poprawia jej koloryt i odświeża ciało. Receptura została dodatkowo wzbogacona w nawilżający ekstrakt z maliny. Po zastosowaniu kosmetyku skóra jest oczyszczona, gładsza i świeżo pachnąca.

Zacznę może od peelingów drobnoziarnistych malina i czarna porzeczka. Te wersje już znam i powiem, że są świetne. Peelingi może same w sobie nie są mocne i takie drapiące, ale dobrze oczyszczają i usuwają martwy naskórek. Czasem używam je codziennie, kiedy otworzę nowe opakowanie, bo peelingi nie podrażniają u mnie skóry. Drobinki są drobne, łagodne ale wyczuwalne. Dobrze oczyszczają skórę i pozostawiają ją mięciutką w dotyku, wygładzoną, pachnącą i zadbaną. Jestem na tak i chętnie poznam nowe wersje zapachowe, jeśli tylko pojawią się w ofercie, bo malina i czarna porzeczka są owocowe i przepięknie soczyście, słodko-kwaśno pachną tymi owocami. Małe opakowanie można spakować do podróżnej kosmetyczki i cieszyć się gładką, pachnącą skórą na co dzień. 


Żel pod prysznic - mango i papaja 300 ml
Żel pod prysznic Naturia o świeżym owocowym zapachu zapewnia doskonałe odprężenie i oczyszczenie ciała. Specjalnie opracowana receptura zawiera ekstrakty z mango i papai, które działają nawilżająco i poprawiają elastyczność skóry.

Ten zapach przywołuje mnie już o egzotyczne wakacje i dni pełne ciepłego słońca. Soczyste tropikalne owoce jak mango i papaja już na samą myśl przenoszą mnie w jakieś tropikalne zakątki świata. Zapach jest tu naprawdę czarujący. Bardzo lubię takie żelowe konsystencje pod prysznic, ponieważ nie tylko odświeżają skórę, ale i ją nawilżają. Super, że ta wersja zawitała u mnie pod prysznicem właśnie teraz. Żel lubię za piękną pianę jaka tworzy się przy zwilżeniu skóry wodą. Można nakładać go bezpośrednio na dłoń i tak masować ciało sprawiając, że piana sama się pojawiaj, lub żel aplikować na gąbkę lub myjkę i też pachnąca piana od razu się pojawia.


Kąpiel solankowa o zapachu lawendy 500 ml
Solanka jodowo-bromowa od lat wykorzystywana do specjalnych kąpieli w uzdrowiskach i sanatoriach to w 100% naturalna woda lecznicza o niezwykle bogatym składzie chemicznym. Intensywnie oczyszcza z toksyn a skóra natychmiast wchłania znajdujące się w niej bezcenne dla zdrowia i urody minerały. Opóźnia procesy starzenia skóry, nawilża ją, regeneruje, wygładza i ujędrnia. Kąpiel w solance gwarantuje ładny, zdrowy wygląd skóry, lepszą cyrkulację krwi, poprawę kondycji fizycznej, relaks i odprężenie.

Piękny zapach lawendy działa uspokajająco i pozwala się zrelaksować po ciężkim dniu.

Kąpiel solankowa o zapachu bzu 500 ml
Solanka jodowo-bromowa od lat wykorzystywana do specjalnych kąpieli w uzdrowiskach i sanatoriach to w 100% naturalna woda lecznicza o niezwykle bogatym składzie chemicznym. Intensywnie oczyszcza z toksyn a skóra natychmiast wchłania znajdujące się w niej bezcenne dla zdrowia i urody minerały. Opóźnia procesy starzenia skóry, nawilża ją, regeneruje, wygładza i ujędrnia. Kąpiel w solance gwarantuje ładny, zdrowy wygląd skóry, lepszą cyrkulację krwi, poprawę kondycji fizycznej, relaks i odprężenie.

Piękny zapach bzu działa relaksująco i przywodzi na myśl zapach ciepłych, wiosennych dni.

Kąpiel solankowa jodowo-bromowa o zapachu bzu i lawendy, to propozycje dla wszystkich, którzy lubią umilacze do kąpieli i posiadają wannę. Ja mam to szczęście i mam wannę, a nie długo w mojej 'osobistej' łazience, która cały czas jest w remoncie też będę miała wannę. Oba zapachy w powyższych produktach uwielbiam, a kąpiele z tymi umilaczami są cudowne. Dodatkowo są to wersje płynów z solankami jodowo-bromowymi, więc nie tylko taki rytuał zapewnia kąpiel w rodzaju umycia się, ale i kąpiel leczniczą. Lubię bardzo te solanki, bo odprężają, relaksują i wpływają na stan całego organizmu, a puszysta piana jaka jest w czasie kąpieli jest bardzo przyjemna i wtedy lubię to uczucie domowego spa.


Kremowe żele pod prysznic - kozie mleko 500 ml
Twoja skóra każdego dnia zasługuje na najlepszą pielęgnację. Kremowy żel pod prysznic kozie mleko stworzony został do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry. Zawarte w żelu kozie mleko zapewni optymalne nawilżenie skóry i trwałą poprawę jej elastyczności. Sensual – poczuj to wszystkimi zmysłami!

Kremowa wersja żelu pod prysznic Kozie mleko, idealnie pasuje np. na deszczowe i pochmurne dni. Wspaniale otula skórę swoją kremową i delikatną konsystencją dobrze myjąc i pielęgnując ciało. Znam już tą wersję i za każdym razem kiedy po nią sięgam wiem, że to jedna z moich ulubionych serii od Joanny. Miałam ją w okresie jesiennym, więc miło mi że ponownie u mnie znów zagościła. 


Takim zestawem jakim są peelingi, żele pod prysznic jak i kąpiele solankowe - świetnie rozpieszczam siebie i moją skórę. Relaksuję się nimi w czasie kąpieli lub biorę szybkie poranne prysznice. Polecam mieć kilka zapachów w łazience by nie było nudno. Tego typu produkty też uciekają zawsze jak woda, ponieważ są używane codziennie, dlatego u mnie zawsze mam jakiś zapasik, by niczego nigdy nie brakowało. Cieszę się też, że marka ma tyle wspaniałych zapachów i za każdym razem mogę wybierać coś nowego. 

Lubicie produkty Joanna?


pozdrawiam,
Donna

9 komentarzy:

  1. Żele pod prysznic Joanny są moimi ulubionymi na lato, aloes i limonka to mój faworyt, pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Żele pod prysznic zawsze są super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię markę za szeroki wybór zapachów. Te peelingi to dla mnie zawsze były bardziej żele niż faktycznie peelingi, są zdecydowanie za delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie sięgam po produkty tej marki ze względu na składy. Preferuję zdecydowanie naturalne kosmetyki 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie sięgam po produkty tej marki ze względu na składy. Preferuję zdecydowanie naturalne kosmetyki 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Od bardzo dawna, nie miałam nic tej marki, więc chętnie spojrzałam do Twojego wpisu. Wybór faktycznie duży, więc jest w czym wybierać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Już dawno nie miałam kosmetyków tej marki a wspominam miło
    Każdy z zapachów zapowiada się super

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię taką kąpielową, zapachową różnorodność. Chętnie bym sobie potestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię żele pod prysznic, z tej firmy też są super.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...