7 maj 2022

Już jest! Najnowszy katalog odpowiedników z Faktoria Perfum.

Witam,



W mojej zapachowej rodzince pojawiły się nowe odpowiedniki z Faktoria Perfum. Znam to miejsce i bardzo lubię do niego powracać. Są to francuskie lane perfumy, więc są warte poznania, jeśli np. nie możemy pozwolić sobie na coś oryginalnego z wyższej półki, to wtedy taki odpowiednik świetnie się sprawdzi. Ja od zawsze lubię poznawać nowe zapachy, nawet jeśli jest on w formie odpowiedniku, a tym razem, kiedy byłam na spotkaniu blogerek, dzięki uprzejmości firmy, mogłam sobie sama wybrać 3 flakoniki. Wybrałam więc 3 cudowne pachnidełka, które poniekąd już trochę znam i to był uważam dobry wybór.

Na wiosnę będę pachnieć:
131 odpowiednik Calvin Klein - Women
229 odpowiednik Armani Si
234 odpowiednik Yves Saint Laurent - Manifesto


Calvin Klein - Women

- jasny, kwiatowo-drzewny zapach
- dla silnej, nowoczesnej kobiety
- idealny do noszenia na co dzień

Nuty zapachowe:
Głowa: cytrusy, czarny pieprz, eukaliptus
Serce: jaśmin, kwiat pomarańczy, magnolia
Podstawa: ambroxan, olibanum, jałowiec wirginijski


Armani Si

- owocowo-kwiatowy zapach chypre
- dla nowoczesnej kobiety, która bawi się elegancją
- nadaje się na każdą okazję

Nuty zapachowe:
Głowa: wanilia, porzeczki, bergamotka
Serce: frezja, róża, paczuli,
Podstawa: piżmo, orcanox


Tzw. dolne nuty - ostatnia, najdłużej trwająca faza zapachu. Utrzymuje się od ok. 4 godzin do nawet całego dnia.
Yves Saint Laurent Manifesto

- orientalny zapach z kwiatowymi nutami, odpowiedni na dzień i na wieczorne wyjścia,
- dla kobiet, które mają każdy moment życia w swoich rękach

Nuty zapachowe:
Głowa: czarna porzeczka, bergamotka, zielona nuta
Serce: konwalia, jaśmin
Podstawa: wanilia, cedr, fasola tonka, drzewo sandałowe


Zapachy są piękne, bardzo kobiece, czarujące. Nr 131 Ck Women znam z oryginału i powiem, że odpowiednik pachnie tak samo! Jest świeży, lekki, taki anielski. Na upalne dni wręcz stworzony oraz na pierwsze wiosenne ciepłe dni też, bo kwiaty jakie wydobywają się z tego zapachu są właśnie takie wiosenne. Nr 229 Armani Si poznałam kiedyś z małej próbki, więc chciałam mieć go w większej pojemności, gdyż baaardzo mi się podoba. Tutaj ciężko mi opisać tak słowami zapach, jest po prostu bardzo elegancki i kobiecy. Jest on stworzony dla stylowych i charyzmatycznych przedstawicielek płci pięknej. Połączenie nut kwiatowych czarnej porzeczki i frezji odgrywa emocjonalny koncert, dzięki któremu powiesz sì – po włosku: tak – wolności, marzeniom, miłości i samej sobie. A Nr 234 YSL Manifesto wybrałam w ciemno i jestem miło zaskoczona jak cudownie pachnie. Zapach trochę słodki, zmysłowy i seksowny, więc na letnie wieczory taki w sam raz. Mam wrażenie, że gdzieś go już wąchałam i kojarzy mi się z zapachem kiedy wchodzi się do eleganckich ubraniowych butików. Zapach z klasą dla nowoczesnej kobiety. Wszystkie pojemności jakie mam są w małych wersjach, czyli 35 ml, spokojnie zmieszczą się nawet w małej kobiecej torebce. 


Kochani, jeśli nie chcecie przepłacać, warto wybrać sobie coś z odpowiedników. Bardzo dziękuję Faktoria Perfum za wspaniały upominek na spotkaniu blogerek. Nic tak mnie nie uszczęśliwia jak nowe zapachy

Znacie kochani to pachnące miejsce jakim jest Faktoria Perfum?



pozdrawiam,
Donna

4 komentarze:

  1. Bardzo lubię perfumy i żałuję, że nie można ich powąchać przez Internet :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że jeśli chodzi o odpowiedniki to ponownie jest się czym zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Paulina Kwiatkowska10 maj 2022, 16:15:00

    Widzę tutaj bardzo dużo ciekawych propozycji, super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Owocowo-kwiatowe nuty zawsze znajdą u mnie uznanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...