8 maj 2022

Dziewczyna Gangstera - historia napisana przez życie. Wyd. Lipstick Books.

Witam,



U mnie wieczór z książką, to dobrze spędzony czas. Kilka tygodni temu przedstawiałam już na instagramie, że zaczynam czytać książkę pt. "Dziewczyna Gangstera" to historia napisana przez życie, z wydawnictwa Lipstick Books, która swoją premierę miała 13 kwietnia 2022, czyli nie tak dawno.
Przed czytaniem miałam nadzieję, że akcja szybko się rozwinie, a bohaterowie mnie zaciekawią, bo okładka tej książki bardzo mi się spodobała. Wspaniała zakochana para, patrząca sobie w oczy, a opis z tył mega mnie zachęcił, bo jest trochę intrygujący.


NELA jest dziewczyną, jakich z pozoru wiele. Z całą pewnością jednak żadna z niej szara myszka. Zaczyna stawiać pierwsze kroki w swoje dorosłe życie, które nabierze rozpędu z chwilą, gdy pozna Kostka.

KOSTEK wychowywał się na ulicy, poznając smak prawdziwego ubóstwa. To właśnie wtedy poprzysiągł, że już nigdy nie zazna biedy. Teraz ma niemal wszystko...

Czy młodziutka Nela zdoła pokochać Kostka, który zupełnie nie pasuje do roli jej wymarzonego księcia z bajki?


Kto już czytał lub ma w planach tą książkę? Mi bardzo spodobał się styl pisania, bo płynnie się go czyta i jest łatwy w odbiorze, dlatego też całość przyjemnie się czytało, a sama książka nie męczy. Bohaterowie są dobrze przedstawieni przez co ta historia wciąga, a jest to historia taka niestandardowa, jedyna w swoim rodzaju i wyszukana. To nie pierwsza książka tej autorki, z którą się spotykam. Jeśli więc lubicie dreszczyk emocji, i mafijną serię wraz z gorącym romansem i namiętność - koniecznie ten tytuł musi pojawić się w waszej domowej biblioteczce. Bohaterowie tak różni od siebie, ale ta chemia między nimi... warto przeczytać!



A wy kochani marzycie czasem o swoim księciu z bajki?



pozdrawiam,
Donna

4 komentarze:

  1. Ja nie mam w planach, ale polecę ją siostrze, bo lubi takie historie.

    OdpowiedzUsuń
  2. A któż by nie chciał księcia z bajki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzieś już czytałam recenzję tej książki, chyba i ja się na nią skuszę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...