25 maj 2022

Na wiosnę tylko kolorowe skarpetki nie do pary ManyMornings!

Witam,



Wiosenny majowy czas to piękny czas, a może być jeszcze piękniejszy, gdy do swojej garderoby dodamy trochę szaleństwa i pozytywnych wibracji. Moją propozycją na wiosnę są zabawne kolorowe skarpetki nie do pary od Many Mornings. Ich jakość jest naprawdę bardzo dobra, a wzory jakie można spotkać w ofercie zaskoczą niejednego ponuraka. Jako kociara wybrałam dla siebie koci motyw Black Cat, skarpetki na rower The Bicycles i jedne męskie skarpetki Clue Detective, ale wzorów jest znacznie więcej i jest w czym wybierać. Zapraszam Was kochani zobaczcie jak wyglądają moje skarpetki i jakie są one świetne oraz wygodne.


W skarpetkach nie do pary chodzi o to, że każda ze skarpet jest inna, ale nawiązuje do jednego motywu. Moje kocie są bardzo śmieszne. Na jednej jest kot z myszką i serem, a na drugiej wiele kotów w różnych kolorach. Tonacja jest tu fajnie dobrana, gdyż kolorystycznie na pierwszy rzut oka skarpety wyglądają na podobne, jednak przy spojrzeniu się na nie z bliska już można szybko dostrzec różnice, że jednak są to różne skarpetki i nie do pary. Takie skarpetki zaskoczą niejedną kociarę i sprawią jej wielką radość. Fajnie podarować taką wersję na prezent. Ja na pewno bym się ucieszyła.
Drugi motyw to damskie skarpetki, które mogą być doskonałe na rower, bo właśnie w takim ubarwieniu one się prezentują. Ja przyznam się, że zawsze pożyczam rower do jazdy albo od połówka, albo od siostry, więc to może pora pomyśleć o swoim własnym i kupić dwa kółka? Motywacja jest dobra, skoro mam już specjalne rowerowe skarpetki, to i czas na swój rower. Ogólnie te skarpetki bardzo mi się spodobały, lubię kolory niebieskie, więc wspaniale wpasowały się one w mój gust.
Trzeci motyw to zdecydowanie coś męskiego i detektywistycznego. Ciemne i w swoim wyjątkowym klimacie spodobają się panom, by na co dzień być oryginalnym i mieć swój styl. Pasują zarówno do jeansów, czy garnituru. 


Skarpetki Many Mornings dobrze się noszą, są wygodne, noga w nich nie poci się, czy jest to aktywny dzień, czy normalny taki spokojny. Przy praniu nie naciągają się, nie prują, są po prostu wykonane z dobrej jakości i służą naprawdę przez dłuższy czas i są można powiedzieć w idealnym stanie. Ja również dbam o ubrania (zaliczając tu także skarpetki), więc mam je naprawdę na długo. Zauważyłam też, że nie niszczą się tak szybko jak inne skarpetki jakie mam nawet te niektóre z wyższej półki. Ich kolory przy praniu nie blakną, nawet bym powiedziała, że nie zmieniają się, dlatego tutaj znalazłam odpowiednie skarpetki, którym mogę zaufać, że płacąc za nie, mam bardzo dobre skarpetki, które nie tylko się wyróżniają, ale są zabawne. Wszystkie wykonane są z 80% bawełny, 15% poliamidu, 3% z elastanu i 2% inne włókna. 

To co mi się podoba i jaką misję ma Many Mornings i jak piszą o sobie jest mistrzowskie!

Każdy poranek w Many Mornings poświęcamy na budowanie kolorowego świata, w którym najważniejsze jest, by po prostu być sobą! Chcemy towarzyszyć w życiowych sukcesach, podróżach, krzepić w chwilach trudnych i być dobrym omenem w momencie wyzwań.


Niedługo Dzień dziecka, Dzień Ojca i wakacje - czas pomyśleć o nowych skarpetkach nie do pary. Znajdziecie je w 5 wersjach, czyli: wersja długa, stopki, 3/4, dla dzieci i baleriny.



pozdrawiam,
Donna

19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja też lubię takie wyszukane i zabawne wzory :D

      Usuń
  2. Mam skarpety tej firmy i jestem nimi naprawdę zachwycona. Są bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre skarpetki zawsze poprawią nastrój, zwłaszcza te kolorowe i oryginalne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jest, coś o tym wiem :) zwłaszcza jak na zewnątrz pada deszcz i się nie ma na nic ochotę :D

      Usuń
  4. Uwielbiam je, noszę je często, a wzory kuszą by co kilka miesięcy zaopatrzyć się w nowe warianty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, że w ofercie pojawiają się nowosci i można zmieniać często wzory :)

      Usuń
  5. Rzadko noszę skarpetki, ale pomysł z tymi nie do pary jest świetny i bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie ostatnio noszę często, wcześniej był okres co nie lubiłam chodzić po domu, ale jak wychodze to muszę mieć :D

      Usuń
  6. Rzadko noszę skarpetki, ale pomysł z tymi nie do pary jest bardzo fajny i oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wychodzę z domu muszę ubrać skarpetki, bo po domu czasami chodzę bez :D

      Usuń
  7. Bardzo lubię kolorowe skarpetki, mam ich pełno w szufladzie, zwłaszcza takie z ciekawymi wzorami :) A te nie do pary są po prostu super sposobem na podkreślenie swojej niezależności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takimi skarpetkami można pokazać swój styl i zawsze coś ciekawego sobie wybrać ze wzorów :)

      Usuń
  8. Te rowerowe skarpetki fajna na wycieczki rowerowe, można zaskoczyć pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne skarpetki, wesołe, kolorowe, lubię takie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skarpety tej firmy są świetne. Mam te ze zwierzęcymi motywami.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...