26 lip 2021

Radox - mydła w płynie ze środkiem antybakteryjnym.

Witam,



Rok temu kiedy głośno wszędzie było o myciu rąk i z każdej strony o tym mówiono - po sklepach nagle brak było tych produktów, czyli mydeł do rąk czy to w płynie, czy zwykłych w kostce. Ja nie robiłam wtedy wielkich zapasów, bo zawsze i tak mam różne mydełka u siebie w kilkunastu sztukach. Często też zmieniam marki mydełek i nie przywiązuję się do konkretnej jednej, więc odkrywam nowości lub takie mydełka w płynie których jeszcze nie miałam. Bliska mi osoba, która musiała iść do szpitala miała określone wytyczne co musi zabrać ze sobą i było tam m.in mydło w płynie, ale antybakteryjne. Robiąc więc zakupy wybrałam i dla siebie dwie wersje mydełek antybakteryjnych Radox.

Radox Feel Hygienic Moisturisemydło w płynie ze środkiem antybakteryjnym
Radox Protect + Replenishmydło w płynie ze środkiem antybakteryjnym


Radox Feel Hygienic Moisturise mydło w płynie ze środkiem antybakteryjnym - łagodnie, ale skutecznie oczyści skórę rąk i zapewni im potrzebne odżywienie i pielęgnację. Skutecznie myje skórę rąk, usuwa zanieczyszczenia i bakterie oraz zapobiega wysuszeniu skóry.


Mydło w płynie Radox Protect + Replenish łagodnie, ale skutecznie oczyści skórę rąk i zapewni im potrzebne odżywienie i pielęgnację. Skutecznie myje skórę rąk, usuwa zanieczyszczenia i bakterie, pielęgnuje skórę dłoni oraz ma działanie antybakteryjne.


Uważam, że każde mydło do rąk powinno być ze środkiem antybakteryjnym, nie tylko te wybrane. Używamy je w kocu do mycia rąk, a to na nich najwięcej zarazków i bakterii. Czy mydła antybakteryjne są lepsze od tych, które nie mają tego środka w sobie? Zauważyłam różnicę, że te specjalistyczne mydełka nie wysuszają skóry tak szybko i są bardziej skuteczniejsze od tych zwykłych w płynie. Skóra ma na sobie taką warstwę ochronną, która na dłużej pozostawia uczucie odświeżenia i czystości. Dokładne umycie rąk i poświęcenie dłuższej chwili na tą czynność naprawdę przynosi lepsze efekty, niż przy szybkim opłukaniu rąk pod wodą, nawet gdzie nie zamydlimy mydełka na tyle by powstała piana.
Ja nie przestanę wybierać tych zwykłych mydełek, ale na te antybakteryjne też będę zwracać uwagę i mieć zawsze chociaż jedno w zapasach. Do tych mydełek z Radox można wybrać wkłady zapasowe, więc to super rozwiązanie uzupełnić pustą buteleczkę. mydełka te dobrze myją i oczyszczają skórę. Polubiłam je. Zawsze kiedy wracam np. z zakupów, gdzie mam styczność z pieniędzmi dokładnie myję dłonie i mam pewność, że one są dobrze umyte.


Przyjemne te mydełka, więc chętnie do nich jeszcze powrócę, lub jeśli znajdę do nich uzupełniający wkład chętnie uzupełnię buteleczkę, bo ma wygodną pompkę.



pozdrawiam,
Donna 

1 komentarz:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...