2 lip 2021

Odkryłam jak pachnie prawdziwe lato! Escada - Flor Del Sol.

Witam,


Czas wakacji to czas pięknych zapachów. Zawsze ten okres kojarzy mi się z nowymi zapachami - czy są to kwiatowe, owocowe, czy też wieczorne orientalno-zmysłowe aromaty. Lubię poznawać nowe perfumy i zmieniać często flakoniki. Na lipcowe dni odkryłam jak pachnie prawdziwe lato! Wraz z nową wodą toaletową Escada Flor Del Sol przeniosłam się do meksykańskiego świata.

Jedna kropla wystarczy, aby znaleźć się na zalanej słońcem plaży. Co powiesz na roztańczony i radosny Meksyk?

Jest to kolejna odsłona z kultowej serii letnich limitowanych edycji zapachów Escada, idealny zapach na letnie wakacje, a autorkami kompozycji są Honorine Blanc i Nathalie Lorson.


Nastrój słonecznych wakacji poczujesz już w pierwszych odurzających akordach słynnego drinka Tequila Sunrise. Chwilę później dołącza do nich aromat dalii i passiflory, które przeniosą Cię do egzotycznego raju. Nuty bazy tej niezwykle uzależniającej wody oparto na drzewie sandałowym, który nadaje całości ciepłego charakteru.

Głowa: Tequila Sunrise
Serce: kwiat męczennicy, dalia
Podstawa: piżmo, drzewo sandałowe
Grupa zapachów: owocowe, kwiatowe

Dla mnie ten zapach jest bardzo dziewczęcy. Nie jest to typowo perfum dla dojrzałych i starszych kobiet. Odnajdzie się w nim zdecydowanie młodsze grono i wszyscy Ci, którzy lubią poznawać coś nowego. Nuty owocowo-kwiatowe zamieniają się w ładną i przyjemną letnią słodycz. Słodycz jak landrynkowe smakołyki i owocowo-kwaśne cukierki z dzieciństwa. Flakonik także urzeka swoim kształtem i filigranową wielkością. Moje 30 ml mieści się w torebce, więc w ciągu dnia ten zapach mi zawsze towarzyszy.

Jest to pełna optymizmu woda toaletowa, która jest przepełniona duchem swobody, przyjaźni i atmosfery lata, tym razem inspirowana jest ona klimatem Meksyku. Bogactwo kulturalne tego kraju oraz ekspresję barw widać już w samym flakonie oraz na pudełku tej wody.


Jestem ciekawa jak Wy kochani pachniecie w lipcowe słoneczne dni :)
Znacie może perfumy Escada?



pozdrawiam,
Donna

5 komentarzy:

  1. Dawno nie miałam perfum Escada: ) Kiedyś bardzo je lubiłam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam letnie zapachy Escady :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej pamiętam perfumy Escady z przed wielu lat, jeszcze z czasów szkolnych :) Swoją drogą, jak ten czas leci szybko. Z przyjemnością odświeżę swoją pamięć i zapoznam się z tym zapachem na nowo :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...