4 mar 2021

Piękny zestaw upominkowy dla kobiet Clinique Happy.

Witam,



Uwielbiam się rozpieszczać i czasami robić sobie małe przyjemności tylko dla siebie. Im bardziej się wtedy uśmiecham tym czuję, że wokół mnie jest więcej pozytywnej energii. Nic tak nie poprawia mi humoru jak nowe perfumy. A ostatnio nawet lubię wybierać dla siebie zestawy, w których to oprócz wody perfumowanej jest także balsam, czy mleczko do ciała z tej samej linii zapachowej. Klika miesięcy w wstecz pisałam o jednym zestawie z Nuxe, gdzie oprócz zapachu, był też żel pod prysznic i mleczko do ciała, a dziś o moich ostatnich pachnących nowościach, gdzie zaprezentuję piękny zestaw upominkowy dla kobiet Clinique Happy.

Takie zestawy są świetne, jeśli zależy nam na przedłużeniu trwałości zapachu. Ja najchętniej je wybieram na spotkania, uroczystości rodzinne, a nawet zdarza się, że i na co dzień, kiedy chcę po prostu ładnie pachnieć przez cały dzień.


Zawartość zestawu zawiera wodę perfumowaną dla kobiet i krem do ciała z tej samej linii. A jakie nuty zapachowe można tu spotkać? Przepiękne! Każdą z tych nut raczej znam z osobna, a połączone wspólnie tworzą w sobie nieskrępowanie, poczucie wolności i radości życia. Ten zapach sprawia uśmiech na twarzy i naprawdę ma tą iskierkę w sobie, która mówi wow.

Happy woda perfumowana dla kobiet 30 ml
Głowa: czerwony grapefruit, jabłko, bergamotka, śliwka, pomarańcza, mandarynka
Serce: frezja, orchidea, konwalia, róża
Podstawa: piżmo, lilia, mimoza, magnolia, bursztyn
Grupy zapachów: owocowe, kwiatowe

Happy krem do ciała 75 ml
Głowa: cytrusy, wawrzyn (laur), mandarynka
Serce: orchidea, nuty kwiatowe
Podstawa: lilia, mimoza, magnolia
Konsystencja: krem


Wybierając ten zestaw wiedziałam, że będę z niego zadowolona, bo wcześniej miałam okazję poznać już ten zapach, poprzez próbki, więc jak tylko go sobie przypomniałam to od razu pomyślałam - Tak! To jest to! Tak jak i jego nazwa Happy tak i ja jestem happy kiedy go zaczynam używać :) Zapach jest mega kobiecy i cytrusowo-kwiatowy, więc rewelacyjnie polecam go wybierać na wiosenne i letnie ciepłe dni. Czasem w perfumeriach kiedy wchodzi się do szklanych jasnych pomieszczeń, można wyczuć w tle bardzo podobne luksusowe nuty zapachowe. Zapach niesamowicie bije świeżością i zarazem elegancją. Staram się cały czas przypomnieć do jakiego zapachu jest on podobny - bo jest! ale cały czas jest to dla mnie zagadką. Nawet pisząc ten wpis robię przerwy i cały czas krążą mi myśli wokół tego zapachu, że znam coś podobnego ukrytego w innym flakonie. No sama nie wiem na ten moment, ale zapach naprawdę jest do zapamiętania, kiedy się go pozna i ma się wrażenie, że się go już zna.


Oprócz delikatnych świeżo cytrusowo kwiatowych nut w wodzie perfumowanej, podobne akcenty znajdziemy też w kremie do ciała z tej samej serii. Krem fajnie i na dłużej utrzymuje intensywność zapachu, jak też jego rolą jest podstawowe nawilżenie skóry, która potem jest pachnąca i aksamitnie gładka w dotyku. Tak naprawdę już nie mogę się doczekać tych letnich dni, kiedy do jasnych ubrań będzie mi towarzyszył ten przepiękny i elegancki zapach. Trochę szkoda, że w tym zestawie woda perfumowana ma tylko 30 ml pojemności, ale jak tylko mi się skończy to nie martwię się, bo w ofercie na Notino jest dostępna pojemność 100 ml, więc też ją zakupię!

Zestaw upominkowy dla kobiet Clinique Happy gwarantuję, że zadowoli nie jeden wybredny nos odnośnie zapachów, pod warunkiem, że kobieta woli świeże zapachy i lubi czuć wokół siebie delikatność, ale podkreśloną luksusową elegancją. Pudełeczko w którym znajdują się produkty jest wykonane z twardego kartoniku, więc później może być wykorzystane np. do przechowywania drobnych kosmetyków. Ja lubię do takich pudełeczek chować maseczki do twarzy, lub jeśli mam jakieś mniejsze kremy do rąk, to także lubię mieć je schowane w jednym miejscu.




Jestem też ciekawa, czy znacie może już ten zestaw, lub czy planujecie jego zakup?



pozdrawiam,
Donna 


24 komentarze:

  1. Zapach na pewno by mi się spodobał. Zwłaszcza że zawiera śliwkę, która ostatnio bardzo mi odpowiada w perfumach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię markę, ale tego zestawu nie widziałam: )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) kosmetyki można też osobno kupić, ale w zestawie wychodzą taniej :)

      Usuń
  3. Prezentuje się cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tego typu zestawy, a zapach powinien idealnie wpasować się w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woda perfumowana + balsam/mleczko faktycznie to super zestaw :) Myślę, że polubiłabyś ten zapach :)

      Usuń
  5. Zestawu nie znam, ale mam ochotę go poznać. Podobnie do ciebie najpierw zapoznam się z nim z próbki, żeby na darmo nie wydać pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię wcześniej coś poznać z próbek, by mieć pewność, że zapach mi się spodoba :)

      Usuń
  6. Kiedyś bardzo ceniłam sobie ta markę i właśnie się zastanawiam czemu zrezygnowałam z niej.
    Zestaw wygląda swietnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także od dawna znam tą markę, ale teraz zaczełam bardziej jej się przyglądać :)

      Usuń
  7. nie znam tego zestawu, ale bardzo podoba mi się... kolor na pewno zapada w pamięci :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nic nie miałam z tej marki i muszę przyznać, że odświeżyłaś mi tym zestawem pamięć i na pewno niebawem coś sobie sprawię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś czuję,że te zapachy by mnie urzekły. Bardzo lubię cytrusowe nuty - kojarzą mi się z latem i wakacjami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zapach taki jest wiosenny, letni i wakacyjny :)

      Usuń
  10. Nie znam tego zapachu, ale w taki sposób go przedstawiłaś, że nie mogę przejść obojętnie obok niego. Przy najbliższych zakupach na Notino wrzucę ten zestaw do koszyka

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie miałam perfum tej marki, dobrze wspominam ich kultowy krem pod oczy. może jeszcze do niego wrócę a zestaw jest fajny na prezent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kremu pod oczy od nich jeszcze nie miałam, bede musiala mu się przyjżeć :)

      Usuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...