8 mar 2021

Mój ulubieniec - Naturalny peeling do twarzy, drobinki pestek liczi od Lirene.

Witam,



Uwielbiam dobre zdzieraczki do oczyszczania twarzy w postaci peelingów. Staram się je systematycznie wykonywać, bo tylko wtedy mogę zauważyć u mnie super efekty zdrowej, gładkiej i wygładzonej skóry. Odkąd mam różne urządzenia do twarzy, które w sposób profesjonalny oczyszczają moją twarz ze wszystkich zanieczyszczeń, to z gotowych peelingów także nie rezygnuje. Moja ostatnia nowość to naturalny peeling do twarzy liczi & żurawina z serii super food for skin od marki Lirene. Peeling ten jest z drobinkami pestek liczi. Miałam już o nim wcześniej napisać, bo poznałam go już kilka tygodni temu, ale tak mi coś schodziło, więc nadrabiam moje małe zaległości i już dziś przedstawiam Wam super peeling do twarzy, który serdecznie polecam.


Delikatny peeling drobnoziarnisty zawiera zmielone pestki liczi, które idealnie oczyszczają skórę, odblokowują pory i zmniejszają widoczne niedoskonałości. Peeling wygładza i pielęgnuje skórę, zostawiając ją odżywioną oraz nawilżoną.

Stosowanie: Nałóż peeling na zwilżoną skórę twarzy i delikatnie masuj kolistymi ruchami. Następnie spłucz obficie letnią wodą i użyj ulubiony krem Lirene. Peeling stosuj 2-3 razy w tygodniu.

BĄDŹ SUPERECO Z LIRENE!
FORMUŁA: powstała w oparciu o wysoką zawartość składników naturalnych i jest wegańska.
OPAKOWANIE: podlega recyklingowi, zatem segreguj je po zużyciu.
PRODUKT: powstał przy użyciu zielonej energii elektrycznej, pochodzącej ze źródeł odnawialnych

100% WODA ŻURAWINOWA:
- jest bogatym źródłem minerałów i witamin,
- doskonale nawilża i nadaje blasku skórze. 
- dzięki zawartości flawonoidów działa antyoksydacyjnie, a w połączeniu z witaminą E stanowi skuteczny koktajl odmładzający dla każdego typu cery.

LICZI:
- rozdrobnione pestki liczi oczyszczają i wygładzają, a wyciąg z ich owocu skutecznie nawilża skórę.

Efekty: Wygładza i pielęgnuje skórę, zostawiając ją odżywioną oraz nawilżoną.


Większość produktów do twarzy z marki Lirene bardzo lubię. Sprawdzają się one u mnie rewelacyjnie i nawet wybierając 'coś w ciemno' z nowości, to później produkt tak mnie zachwyci, że zdarza mi się kupić następne opakowanie. Podobnie będzie i z tym peelingiem, który spełnia się w roli, którą lubię najbardziej, a mianowicie, dobrze oczyszcza, a na tym najbardziej mi zależy.


Wiem, że z peelingami nie wolno przesadzać, ale co zrobić jak ja jestem od nich uzależniona. A zwłaszcza od peelingów z marki Lirene. Konsystencja tego peelingu jest jasno biało-różowa z wyczuwalnymi drobnymi drobinkami liczi. Sam peeling to jakby taki żel. Przy masażu zmielone pestki liczi są wyczuwalne i to one dają ten efekt, który mnie bardzo zadawala. Zapach zdecydowanie przypomina mi produkt z rodzinki od Under 20 i też jest to zapach z jakiegoś produktu do twarzy. Znam go z wcześniejszych innych produktów. Jest świeży i słodko-kwaśny? Hmm sama nie wiem do końca do czego go porównać. Jest taki orzeźwiający! Efekty po takim domowym zabiegu jak dla mnie są rewelacyjne. Buźka jest nie tylko co odświeżona i czysta, ale oczyszczona z zanieczyszczeń, sebum i wszystkich innych ala zarazków, jakie w ciągu dnia lepią się nam do twarzy, nawet od noszenia maseczki. Ten peeling mega polubiłam, ponieważ, nie podrażnia on nawet delikatnej skóry i można nim wykonywać nawet takie mocniejsze masaże. Z początku może skóra być zaczerwieniona, ale każda tak reaguje na mocniejszy peeling, więc to zjawisko jest jak najbardziej normalne. Wg. mnie peeling jest świetny, u mnie na tłustej skórze sprawdził się mega! Jego pojemność to tylko 75 ml, ale jest to produkt bardzo wydajny. Miękką tubę możemy na końcu przeciąć i wydobyć produkt z każdego zakamarka - ja tak zawsze robię, bo nawet jeśli czujemy, że mamy już puste opakowanie, to po przecięciu jeszcze sporo produktu jest oblepione na ściankach. 


Ja jestem na TAK, jeśli chodzi o ten peeling. Lubię go za piękny, świeży zapach, świetny efekt oczyszczający i jego wydajność pomimo małego opakowania.
A czy Wy kochani już znacie ten naturalny peeling z drobinkami pestek liczi?



pozdrawiam,
Donna



18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To niedawna nowość w ofercie marki Lirene :)

      Usuń
  2. Musi pięknie pachnieć !!! Chyba pójdę mu się bliżej przyjrzeć : ) Bardzo lubię takie peelingi :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zapach umila jego stosowanie w czasie masowania twarzy i oczyszczania :)

      Usuń
  3. Wydaje się być ciekawa opcją dla mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na tłustą spisuje się bardzo dobrze :)

      Usuń
  4. Ciekawa jestem tego peelingu, nie znałam go wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze oczyszcza, skóra naprawdę jest fajnie oczyszczona :) i ten jego piękny zapach :)

      Usuń
  5. Przyznam, że nigdzie go nie widziałam, ale kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już kilka lat temu przerzuciłam się tylko na peelingi enzymatyczne, więc raczej go nie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ja lubię w sumie każdy rodzaj peelingu, ale najbardziej te drapaczki takie :D

      Usuń
  7. Powiem tak.. Bardzo mnie zainteresował ten produkt, do momentu, kiedy nie przeczytałam jego składu.. :( Straaaaasznie długa lista... :( Poza tym, nie wiem, czy wiesz, ale Lirene testuje na zwierzętach, a ponieważ nie chcę sobie tego nawet wyobrażać, osobiście nie zdecydowałabym się na ten peeling. Wolę jednak zrobić sama domowy. Ale jeśli Tobie odpowiada i jest zgodny z Tobą, to pewnie, korzystaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka Lirene NIE testuje, NIGDY nie testowała i nie zlecała wykonania badań na zwierzętach!!!
      https://lirene.pl/jak-testujemy-produkty/


      Usuń
  8. Peelingi uwielbiam i koniecznie musze wypróbowac ten

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno temu stosowałam jakieś peelingi, może czas do tego wrócić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...