17 mar 2021

Kwiatowy zapach na wiosnę Hugo Boss - BOSS Ma Vie.

Witam,



Już za kilka dni powitamy wiosnę - ciszę się z tego powodu bardzo, bo chciałabym już, aby zawitały do Nas cieplejsze i słoneczne dni. Lubię tę porę roku i te chwile, kiedy wszystko budzi się do życia. To także u mnie podwójna radość, bo w pierwszym dniu wiosny, moja mama obchodzi urodziny, więc torcik i pyszna kawa zawsze u Nas wtedy goszczą. Jak to bywa w babskim gronie, perfumy w tym czasie także odgrywają u Nas kluczową rolę i zaczynamy wybierać coś kwiatowego, coś lekkiego i świeżego. W tym roku postawiłam na flakonik Hugo Boss i jest to mój pierwszy flakonik z tej marki. Dokładnie wybrałam kobiecy kwiatowy zapach Hugo Boss - BOSS Ma Vie. Jest to typowo wiosenno-letni zapach, więc jeśli szukacie coś na ten moment, ten wybór myślę, że będzie dobrą opcją. Sama marka kojarzona jest z męskimi luksusywmi zapachami i modą, ale oferta w damskie perfumy także jest szeroko rozwinięta. 

Jaki zatem jest ten kobiecy zapach Boss Ma Vie? Zapraszam na dzisiejszą jego recenzję.


Pierwszy zapach Hugo Boss powstał w latach 90. ubiegłego wieku, a dziś marka oferuje kilka serii nowoczesnych perfum damskich i męskich, dopasowanych do współczesnego stylu życia. Perfumy Hugo Boss są komponowane z wielką precyzją, aby mogły jak najlepiej oddać indywidualność używającej ich osoby, a jednocześnie doskonale podkreślały jej urodę.

Jakie nuty zapachowe znajdziemy w zapachu Boss Ma Vie?
Głowa: kaktus
Serce: frezja, jaśmin, róża
Podstawa: cedr, nuty drzew
Grupy zapachów: kwiatowe

Głównym akordem wody perfumowanej jest rzadki kwiat kaktusa, który podobnie jak kobieta wyróżnia się niezwykłym pięknem i elegancją. Jego połączenie z sercem, w którym przeplatają się akordy róży, frezji i jaśminu, tworzy wyrafinowaną kombinację. Bazę zapachu Boss Ma Vie stanowi zaś cedr i inne drzewa, które zmysłowo podkreślają całą kompozycję, pozostając na skórze przez długie godziny.


Perfumy te pierwszy raz wąchałam ok. 2 lata temu w perfumerii, gdzie pamiętam, że zapach wtedy mi się spodobał. Niestety w ostateczności wybrałam wtedy coś innego, ale cały czas jednak o nich myślałam, by je zakupić. Przekonana wieloma pozytywnymi opiniami jednak dopiero w tym roku skusiłam się na ten zapach i żałuję, że tak późno. Moja wersja ma 75ml pojemności, ale jest też opcja na 50 ml i 30 ml. Różowy flakonik to must have dla wszystkich miłośniczek tego odcienia. U mnie to z tym różnie bywa, bo za różowym średnio przepadam, ale w kolorystyce perfum on mi nie przeszkadza, a tylko ładnie prezentuje się na pachnącej półeczce/czy toaletce. Kształt jak sami widzicie jest prosty, klasyczny aczkolwiek bajecznie piękny, ma ten swój słodki urok. Przezroczysta zatyczka może nie wygląda na coś luksusowego, ale pod nią kryje się nazwa marki i tylko w tym miejscu możemy ją zobaczyć. Szkoda, że gdzieś na flakoniku nie ma wygrawerowanego napisu.

Jaki jest to zapach? Bardzo luksusowy i delikatnie kwiatowy. Podkreśla kobiecość i subtelność z każdym jego psiknięciem, czy to w okolice nadgarstka czy za uszami. Trwałość oceniam na dobrą, czuję raczej go przez większość dnia, a jeśli chcę poczuć mocniejsze wonie psikam nim po prostu więcej, a czasem w ciągu dnia jeszcze sobie coś dopsikam. Mi spodobał się ten zapach, choć niektórzy mogą go odbierać na bardziej dziewczęcy niż kobiecy, ale ja uważam, że jest on stworzony dla każdej kobiety niezależnie od wieku. Nuty jakie tu spotykamy w całości tworzą przepiękną czystą, świeżą kwiatową woń, wiec nie spotkamy tu duszności, czy czegoś ciężkiego - a kwiaty i jeszcze raz pachnące kwiaty. Zapach można nosić na co dzień jak też na specjalne okazje. W mojej ocenie daje mu 10/10 i tej wiosny jest to mój zapach :)



Kochani, a Wy macie już swój zapach na nadchodzącą wiosnę?
Jakie nuty wybieracie na tę porę roku?



pozdrawiam,
Donna 

32 komentarze:

  1. Piękna jest ta buteleczka !!<3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękny mimo, że kobiecy to pamiętam go dobrze *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego zapachu, nie kojarzę, żebym go kiedykolwiek wąchała. Ale po nutach zapachowych wnioskuję, że mógłby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem przekonana, że również bym była nim zauroczona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podobają mi się te perfumy szczerze, nie mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, każdemu się podoba coś innego w kwestii takich zapachów :)

      Usuń
  6. Nie znam tych perfum, ale patrząc a nuty, myślę, że by mi się spodobały 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam I bardzo lubię. Prawdziwie świeży zapach 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super, cieszę się, że masz tez ten zapach :)

      Usuń
  8. Widzę, że też lubisz kwiatowe zapachy. Jestem ich wielką miłośniczką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię kwiatowe zapachy na wiosnę, czy na lato są piękne :)

      Usuń
  9. Chętnie sprawdzę, czy zapach będzie odpowiadał, frezja niemal zawsze mnie skusi. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie to opisałaś :) Ostatnio mam zapach Bossa Live i bardzo mi sie podoba, muszę sprawdzić jak pachną te perfumy, bo moze być że mi sie spodobają

    OdpowiedzUsuń
  11. Perfumy Boss uwielbiam, zarówno damskie jak i męskie, których używa mój mąż . Tych jeszcze nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tylko dwa perfumy damskie z Bossa, męskich nie mamy :)

      Usuń
  12. Z Avon już dawno nie miałam nowości :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię te perfumy, mam je i na wiosnę są idealne. Flakonik też mi się podoba i jego kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także polubiłam te perfumy teraz na wiosnę często mi towarzyszą :)

      Usuń
  14. Mam ten perfum. Lubię ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, ze lubisz ten zapach ;) to tak jak i ja też lubię ten zapach kwiatowy

      Usuń
  15. bardzo chętnie wypróbowałabym ten zapach, zwłaszcza, że ostatnio szukam takiego odświeżenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem właśnie przed zmianą perfum na lżejsze wydanie, przyjemnie będzie otulić się nutami frezji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest delikatny :) i na pewno lżejszy od wszystkich orientalnych słodkich

      Usuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...