26 kwi 2020

Receptura BIOLEEV kwas hialuronowy 3% dla skóry +30.

Witam,



W szklanych, ciemnych buteleczkach czasem kryją się małe, wielkie cuda. Takie cudo poznałam od marki BIOLEEV, a dokładnie serum Kwas hialuronowy 3%. Nie wiedziałam też, że taki kwas ma tyle zastosowań, kojarzyłam go zazwyczaj z pielęgnacją twarzy, bo często występuje on w kremach, maseczkach, a tak naprawdę ma on też inne zastosowania w pielęgnacji nie tylko twarzy. Zapraszam Was kochani na dzisiejszy wpis o pewnym serum z kwasem hialuronowym 3 %.


Kwas hialuronowy 3% (30+) dedykowany jest osobom dojrzałym, powyżej 30. roku życia, które dostrzegają już objawy starzenia się skóry i pragną ją skutecznie zregenerować. Receptura BIOLEEV pozwala efektywnie ujędrniać skórę na policzkach, wygładzać bruzdy nosowo-wargowe, zmarszczki powstające w okolicach oczu oraz niwelować tzw. lwią zmarszczkę. Regularnie stosowany, szybko przynosi trwałe efekty kuracji odmładzającej.


Polecany do każdego typu cery.
Kwas hialuronowy 3% (30+) marki BIOLEEV znajduje szerokie zastosowanie jako skuteczny preparat pielęgnacyjny do skóry twarzy, ciała, głowy oraz włosów. Można go m.in. dodawać do ulubionych kosmetyków: kremów, olejków, odżywek, szamponów, masek czy balsamów, a nawet glinek (skutecznie wzmacnia ich korzystne oddziaływanie). Dzięki temu, że działa szybko i trwale, polecany jest osobom, których włosy są suche i zniszczone oraz charakteryzują je rozdwojone końcówki.

Twarz/ciało: dozę kwasu rozmieszaj z olejkiem roślinnym lub kremem, delikatnie wklep w skórę i pozostaw do wchłonięcia. Aplikuj dwa razy dziennie.

Końcówki włosów: dozę kwasu dodaj do olejku bądź odżywki, rozprowadź na umytych włosach i pozostaw do wchłonięcia. Nie spłukuj.

Dodatek do maseczek z glinki: żel hialuronowy dodany do glinki wzmacnia efektywność substancji zawartych w glinach, nawilża skórę oraz sprawa, że maseczka ma przyjemniejszą, bardziej kremową konsystencję. Dozę kwasu wymieszaj z przygotowaną wcześniej glinką (np. glinka biała, glinka czerwona, glinka zielona), rozprowadź na twarzy i pozostaw na kilkanaście minut. 

Dodatek do szamponów, masek: kwas hialuronowy dodany do szamponu lub maski znacząco wzmocni właściwości tych kosmetyków. Sprawi, że włosy będą gładkie oraz lśniące. Dodany do szamponu ograniczy wysuszające działanie detergentów, a dodany do odżywki lub maski głęboko odżywi, nawilży włosy oraz wypełni w ich strukturze ubytki.


Kwas hialuronowy 3% używałam na kilka sposobów, lubiłam go dodawać do maseczek (Klik), bezpośrednio wklepywać na twarz, a także na końcówki włosów po umyciu. Na skórze szybko się wchłaniał oraz matowił - wow ten efekt mi się najbardziej podobał. Skóra była też taka szybko wygładzona, świeża, aksamitna w dotyku, jakby po jakimś profesjonalnym zabiegu z taką fajną i przyjemną otoczką. W ogóle nie tłustą, a aksamitnie nawilżoną. Serum używałam na noc, na dzień pod makijaż nie, bo tu miałam już inną pielęgnację. A jak mam kilka warstw, to podkłady zaczynają mi się rolować. 
Konsystencja kwasu jest w formie przezroczystego i bez zapachowego żelu, średnio gęstego. Z początku dobrze się on wydostawał z tej buteleczki, jednak tak w połowie już ta pipetka nie nabierała tak zgrabnie już produktu. Przechylałam więc buteleczkę i takim sposobem próbowałam go wydostawać. Na końcówki włosów o ile pamiętałam też aplikowałam sobie ten kwas, z początku myślałam, że będzie to coś tłustego i tłuściło mi włosy, ale nie - bo kwas wchłaniał się we włosy, one go dosłownie same wpijały. Super też, bo wysychał on szybko i nie zostawiał śladu, że był aplikowany. Końcówki robiły się mięciutkie w dotyku i miałam je ochotę ciągle dotykać. Działanie produktu oceniam rewelacyjnie, jedyny minus to słabe wydostawanie już go z tej buteleczki. Produkt jest wydajny, pomimo pojemności tylko 30 ml, ale kilka kropelek wystarczało do aplikowania go na skórę, czy same końcówki.


Wiem, że w ofercie marki są też inne kwasy tego typu o innych wartościach procentowych od 1,5 %, po 5% i 7%. Znacie może któryś z nich?



pozdrawiam,
Donna 

12 komentarzy:

  1. Miałam właśnie ten 3% i dobrze się sprawdził, skóra była świetnie nawilżona po nim. Najczęściej stosowałam go jako serum, ale dobrze sprawdza się także jako dodatek do maski do włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie opakowania, a nie miałam mówić o kwasie hialuronowym ;-). Nigdy nie używałam, ale czas to zmienić

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kosmetyki z kwasem hialuronowym. Działają u mnie cuda. Produkt ten już ląduje na moją listę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego kosmetyku, choć już po 30 jestem :) Ale jestem też migrenowcem, więc lwią zmarszczkę i całe czoło regeneruję raz na pół roku botoksem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie miałam żadnego kosmetyku z kwasem hialuronowym, chętnie bym przetestowała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ten składnik w kosmetykach, ale nie miałam pojęcia, że można samodzielnie go dodawać):.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię ten składnik w kosmetykach, często własnie wybieram kosmetyki z nim w składzie!
    ale nigdy nie aplikowałam go samego

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety, moja wyjątkowo wymagająca skóra nie toleruje takich kosmetyków, a szkoda, bo pewnie pomogłyby w utrzymaniu jej zdrowej kondycji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie kosmetyki i ten mnie bardzo zainteresował. Możliwe, że po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam ani tej marki,ani tego kosmetyku. Z chęcią jednak go wypróbuję, moja skóra lubi takie kosmetyki. Więc możliwe, że i z tym się polubi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...