19 kwi 2020

Kosmetyki BioDermic - Seria kawiorowa do wszystkich typów cery.

Witam,



Seria kawiorowa kosmetyków BioDermic Dermocosmetics jest ze mną już od dłuższego czasu, ale dopiero niedawno od kilku miesięcy ją poznaję i używam. Jest ona do wszystkich typów cery. Trochę z dystansem podchodzę jeśli kosmetyk jest do wszystkich typów skóry, bo czy tak samo będzie działał na tłustą, czy suchą skórę? Czasami się na tym zastanawiam. Jak więc, ta seria spisała się u mnie, czyli u kogoś z tłustą/mieszaną skórą? Zapraszam na krótkie podsumowanie.


Krem na dzień z ekstraktem z kawioru
Najnowszej generacji krem na dzień bogaty w unikalne składniki naturalne i substancje aktywne. Ekstrakt z kawioru odnawia uszkodzoną barierę ochronną naskórka, promuje proces odnowy komórek oraz produkcję kolagenu i elastyny. Wyselekcjonowany ekstrakt z oliwek zapobiega wysuszeniu i wiotczeniu skóry. Olej z pestek moreli, bogaty w kwas gamma linolowy, pomaga w utrzymaniu właściwego nawilżenia i jędrności skóry, działa odżywczo i wygładzająco. Obecność witamin A i E sprawia, że olej morelowy naturalnie opóźnia oznaki starzenia. Ekstrakt z tarczycy bajkalskiej zapobiega uszkodzeniom łańcuchów DNA, ma unikalną zdolność przedłużenia życia komórek.

Krem na noc z ekstraktem z kawioru 
Wysoko zaawansowany krem na noc oparty na silnie skoncentrowanych substancjach czynnych i składnikach organicznych. Ekstrakt z kawioru regeneruje uszkodzoną barierę ochronną naskórka, promuje proces odnowy komórek oraz zwiększa produkcję kolagenu i elastyny. Związki aktywne zawarte w Spilanthes Acmella wzmacniają naturalny dynamizm osłabionych fibroblastów odpowiedzialnych za strukturę, spoistość oraz gęstość skóry. Emolienty na bazie oliwy z oliwek doskonale uzupełniają macierz międzykomórkową, zmniejszając przez to nadmierną utratę wody z naskórka. Olej ze słodkich migdałów utrzymuje prawidłowy bilans hydrolipidowy oraz intensywnie wygładza. Masło shea pozwala na dogłębne zrewitalizowanie skóry w ciągu nocy. Poprawia elastyczność. Zmniejsza utratę wody, tworząc barierę ochronną na powierzchni skóry. Zawarta w nim witamina A i E pomaga redukować zmarszczki.

Krem pod oczy
Multifunkcyjny krem pod oczy i na powieki, oparty na wyselekcjonowanych substancjach czynnych i komponentach organicznych. Ekstrakt z kawioru regeneruje uszkodzoną barierę ochronną skóry wokół oczu, promuje proces odnowy komórek oraz zwiększa produkcję kolagenu i elastyny. Olej morelowy naturalnie opóźnia oznaki starzenia, takie jak zmarszczki mimiczne, utrata jędrności czy matowienie cery, wykazuje również właściwości przeciwzapalne i antyoksydacyjne. Pullulan – polisacharyd, który doskonale wiąże wodę w naskórku, nawilża i niweluje drobne zmarszczki. Tworzy matrycę na powierzchni delikatnej skóry, powodując jej natychmiastowe napięcie i ujędrnienie. Trehaloza o silnych właściwościach wiążących wodę trwale nawilża skórę wokół oczu. Emolient oliwkowy dodatkowo chroni przed nadmierną utratą wody z naskórka.

Serum przeciwzmarszczkowe 
Rewolucyjne serum do cery potrzebującej błyskawicznej poprawy kondycji. Dzięki skondensowanym substancjom aktywnym umożliwia uzyskanie bardzo szybkich rezultatów w postaci rewelacyjnego wygładzenia zmarszczek oraz nawilżenia. Kawiorowy koktajl zawiera glucokiny, które stymulują neosyntezę kwasu hialuronowego w skórze. Proteiny z kawioru napinają skórę, zapewniając efekt ujędrnienia. Minerały, wapń, fosfor oraz witaminy stanowiące składniki kawioru w naturalny sposób przywracają witalność skóry widocznie, poprawiając jej wygląd. Zawarte w serum składniki aktywne znacząco przyspieszają proces odnowy komórek, łagodzą podrażnienia i poprawiają koloryt cery. Unikalna kombinacja peptydów i składników nawilżających wpływa rozluźniająco na skurcze mięśni, umożliwiając redukcję zmarszczek mimicznych.


Kosmetyki BioDermic są w jasnych i eleganckich, a zarazem prostych opakowaniach. Każda seria (bo jest ich kilka w ofercie marki), pod względem opakowania jest taka sama. Zapakowana dodatkowo w folie, więc zabezpieczenie jest naprawdę w porządku. Wygodne pompki, które występują w każdym kremie są mega wygodne i higieniczne. W serii z kawiorem ja poznałam m.in krem na dzień i na noc, krem pod oczy, serum przeciwzmarszczkowe oraz maseczkę, a także jedno serum z serii intensywnie wygładzające 3D z kwasem hialuronowym.


Ogólnie produkty dobrze odbieram i raczej dobrze się u mnie sprawdziły. Najszybciej zużyłam krem na noc, może dlatego, że jego nie żałowałam i nakładałam za każdym razem grubszą warstwę, potem krem pod oczy, krem na dzień, a oba sera mam jeszcze na kilka użyć. Maska także miło mnie zaskoczyła. Mocno nasączona i wilgotna w płacie dobrze przylegała do skóry. Dała zastrzyk porządnego nawilżenia i odżywienia skóry. Buźka po niej była też wygładzona i naprawdę mi się efekt po niej podobał. Kremy też dobrze nawilżały, ale po nich skóra też mocno mi się błyszczała. To chyba był ich jedyny minus, bo nie lubię tego uczucia, kiedy kremy mocno się na mnie świecą, nawet jak warstwa się wchłonie, to po kilku godzinach wychodzi takie mocne błyszczenie. Sera natomiast miały już inne działanie, bo tu czułam po nich, że skóra zamiast nawilżenia była taka napięta, ściągnięta i nie mogłam ich używać samych, tylko zawsze pod albo na nie musiałam używać albo kremu na dzień, albo na noc, bo nakładane same na twarz, były mało komfortowe. Może też przez to, że w konsystencji były bezbarwne, a pozostałe kremy były biało-kremowe. Do końca nie wiem, czy to był ich wpływ, bo każda skóra inaczej reaguje, ja jednak wolę jak coś jest kremowego. 


Seria z ekstraktem z kawioru, wydaje się być serią ekskluzywną, ja do końca nie widziałam tych efektów wow. Nie mniej jednak kondycja skóry poprawiła się, dzięki fajnemu nawilżeniu, odżywieniu. Szkoda, że u mnie pojawiało się też mocne błyszczenie, a co do zmarszczek tu też właśnie nie widziałam spektakularnych efektów, ale mimo to uważam, że seria jest przyjemna do codziennego używania. Produkty są też dobre pod makijaż i myślę, że mogę je śmiało polecić.


Jestem ciekawa, czy znacie tą serię, lub inną z tej marki? Ja polubiłam też tą maseczkę w płacie, więc chętnie poznam też inne z różnych serii. 



pozdrawiam,
Donna 

19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. W ofercie marki jest kilka różnych serii :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tak! te opakowania są bardzo ładne, proste ale ładne :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. O to super Kasiu :) ja miałam jeszcze jeden krem, który dostałyśmy na spotkaniu i dałam mamie, ona też polubiła tą markę :)

      Usuń
  4. Przyznam się, że Twoja recenzja mocno mnie zaciekawiła i zachęciła, aby bliżej przyjrzeć się tym produktom. Lubię kosmetyki, które dają nawilżenie i odżywienie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tą serię kosmetyków i bardzo się z nią polubiłam :) Wędrówki po kuchni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to też fajnie, że się z nią polubiłaś :)

      Usuń
  6. Ciekawe, jak zadziałałby na męską skórę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że też dobrze, nawilżenie i odżywienie jest tu na tak :)

      Usuń
  7. Wydaje się, że do tych kosmetyków moja skóra może mogłaby się przekonać, chętnie skompletuję próbki i sprawdzę działanie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są próbki tych kremów, nawet dość spore :) nie pamiętam po ile mają ml ale to duże saszetki.

      Usuń
  8. Ja znam te kosmetyki jedynie z widzenia. Ale trzeba im przyznać, że na prawdę pięknie się prezentują i zachęcają do siebie skromną, ale efektowną szatą. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyki tej marki znam z widzenia, jednak sama jeszcze nie miałam okazji nic testować. Dobrze, że kondycja twojej cery poprawiła się po tych produktach. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyki znam z widzenia, ale jakoś mnie nie zainteresowały. Fajnie, że produkty Ci się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...