3 kwi 2020

Znalazłam najlepsze damskie rajstopy od Conte elegant.

Witam,



Lubicie chodzić w rajstopach? Ja lubię, bo w przeszłości pracując po różnych branżach i pracach biurowych, strój wymagał ode mnie elegancji. Aktualnie - zdecydowanie wolę wybierać spodnie, bo są wygodniejsze, aczkolwiek sami przyznajcie, że kobiece nogi w rajstopach wyglądają bardzo atrakcyjnie. Do tej pory miałam i poznałam już wiele damskich rajstop, nie zwracałam specjalnie na nie uwagi, bo przeważnie wybierałam 'te tańsze', z racji, że bałam się, że pójdzie mi w nich szybko oczko, a wydając sporo na rajstopy, byłoby mi szkoda mieć je tylko na jeden raz. Oczywiście jeśli chodzi o jakieś większe uroczystości, czy imprezy rodzinne tu mogę zaszaleć i wydać na nie więcej, ale jeśli chodzi o codzienność wolę już coś tańszego. I takie rajstopy poznałam od marki Conte elegant: dokładnie dwie pary rajstop, skarpetki i podkolanówki - bo taki zestaw otrzymałam na świątecznym spotkaniu blogerek.


W okresie takim ja teraz - trochę wiosny, trochę jeszcze może nie zimy, a takiego chłodniejszego okresu, najczęściej pod spodnie wybieram standardowe bawełniane skarpetki, lub jak mam jakieś wyjście do kogoś to wybieram np. cieliste podkolanówki lub cieliste skarpetki. Te co ja mam, są to podkolanówki damskie TENSION 40 (2 pary), r. 23-25, kolor bronz. No wiadomo, że do krótkiej spódniczki podkolanówki nie będą pasować, już prędzej do długiej spódnicy, czy sukienki. Nigdy też np. nie zakładam gołej stopy do butów, czy w lecie do balerinek (w lecie używam stópek), ale na przejściowy sezon jak jest teraz, raz na jakiś czas, podkolanówki też nie są takie złe, tym bardziej, że poranki bywają jeszcze bardzo chłodne. 


Prezentując poniżej, mam je pod same kolana. U góry są uciskowe, przez co podkolanówka nie spada i nie skręca się w dół. Kolor cielisty, naturalny.


Jeśli chodzi o rajstopy to jedne to są: 

Rajstopy damskie NUANCE 20, grafit. Rajstopy wykonane z Lycry w podwójnym oplocie, która nadaje im jedwabistości i sprawa, że są trwalsze, posiadają zwartą górną część i wzmocnione palce.

A drugie rajstopy damskie ACTIVE SOFT 20, nero. Rajstopy modelujące z równomiernie rozłożonym uciskiem na całej długości nogi, stymulują cyrkulację krwi, redukują zmęczenie i obrzęk nóg , działają przeciwżylakowo, idealne dla skóry wrażliwej, z mikrokapsułkami witaminy E, która odżywia komórki tlenem i opóźnia proces starzenia się skóry.


Obie pary polubiłam, a poniżej prezentuję Rajstopy damskie NUANCE 20. Ładnie przylegają do skóry. Po kilkukrotnych użyciach, trzymają się nadal idealnie, bez żadnego puszczonego oczka. Są mocne i wytrwałe - a ja czasem naciągam je do góry, bo nosząc rozmiar 2, czyli stosunkowo jest to mały rozmiar, ale ze względu na nieco szersze biodra, muszę je właśnie w tym miejscu nieco tak rozciągnąć, by je w ogóle wcisnąć na siebie. Plusem tych obu rajstop jest także to, że nie uciskają mnie w pasie. Oj, nieraz męczyłam się przy innych rajstopach nawet cały dzień, bo czułam ten dyskomfort ucisku na brzuchu i jedynym marzeniem, było tylko to, żeby szybko ściągnąć rajstopy. Tu przy tych prawie nie czuję, że je mam na sobie - serio :) i nie pisze to, dlatego, że mam coś pochwalić - po prostu tak czuję i piszę szczerze. Szczerze napiszę też, że przeważnie wybieram rajstopy cieliste. Mam jedne czarne, ale one są z tych rajstop ozdobnych, co na nogach przedstawiają zakolanówki. Tu ubierając jedne w kolorze grafitowym, drugie nero, czyli czarne - czułam się bardzo dobrze i podobały mi się. Oceniam je, że są bardzo eleganckie i atrakcyjnie wyglądają na nogach.



A, czy Wy lubicie chodzić w rajstopach?
Jesteście z tych osób, co rajstopy mają na jeden raz, bo szybko łapiecie oczka, czy udaje Wam się je mieć na kilka stylizacji? :)



pozdrawiam,
Donna 

19 komentarzy:

  1. Mnie takie cienkie rajstopy wystarczają na kilka razy, w sumie to zależy, jakie obuwie do nich ubieram :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie nosiłam rajstop - od pewnego czasu noszę ciągle legginsy. Podobają mi się i chyba sobie zamówię - będę w domy wyglądać kobieco - a co mi tam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie korzystałam jeszcze z rajstop ot tej firmy. Może jak będę miała okazję to się im bliżej przyjrzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie to czarna magia choć nie będę ukrywał, że dodają szyku damskim nogom ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię kiedy rajstopy są cienkie i dobrze układają się na nodze plus mają do tego trochę połysku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze, nogi w rajstopach wygladają bardzo pociągająco!

      Usuń
  6. Nie miałam i nie znałam w sumie tej marki rajstop. W sumie wkładam je tylko kiedy muszę się bardziej oficjalnie ubrać.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie słyszałam o nich wcześniej, dzięki za informację chętnie sobie zamówię, sama w rajstopach notorycznie chodzę

    OdpowiedzUsuń
  8. Rajstopy - niby taka normalna i prozaiczna rzecz, a czasami naprawdę trudno trafić na porządne, w których oczko nie pójdzie natychmiast po wyjściu z domu. Fajnie, że Tobie się udało.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja noszę ale tylko z gatty ale chętnie sprawdzę te

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie zbyt często używam rajstop, ponieważ ich nie znoszę, ale czasem trzeba je założyć. Może te jednak pokocham..

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Mi nigdy nie udaje się dobrać odpowiednich rajstop, ale też rzadko ich potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. o super, bo ja ciągle szukam trwałych i nici z tego

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie cierpię chodzić w rajstopach, nie jest to wcale taki raj dla stóp, ale kiedyś musiałam codziennie do pracy w nie się ubierać, odkąd pracuję w domu już na szczęście nie muszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam spódnice i sukienki, choć z rajstopami to równie bywa, ciężko trafić na wygodne i w odpowiednim rozmiarze. Bo niesttety mam długie nogi a szerokie biodra i albo wisi albo nie dochodzi :P zawsze coś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej , fajnie że wogóle nosisz rajstopy. Wiele kobiet wogóle z nich nie korzysta...Czasem jednak trzeba założyć cienkie rajstopy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja noszę bardzo często rajstopy i pończochy. Najczęściej do spódnic i sukienek oczywiście. Te Conte są ładne, kto wie może kupię kilka par. Myślę, że do czarnych baletek będą pasowały w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj, na pewno kiedys znajdziesz markę która pauje do twojej budowy ciała. A poza tym jak kupisz za duze to i tak zawisną na biodrach ;)

      Usuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...