16 gru 2019

Prezenty kosmetyczne pod choinkę dla niej i dla niego do 50, 100 i 200 zł.

Witam,



Kochani jak tam Wasze przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia? Czy macie kupione już prezenty pod choinkę? Wiecie, że to już ostatni dzwonek na ich zrobienie? Gwarantowaną dostawę do Świąt przez ostatnie trzy dni zapewnia Wam jeszcze perfumeria Notino. Znajdziemy tam wspaniałe upominki kosmetyczne dla niej i dla niego na każdą kieszeń, dlatego dziś przedstawię kilka ciekawych inspiracji prezentowych do 50, 100 i 200 zł. Serdecznie Was zapraszam, bo to już naprawdę niewiele czasu na świąteczne niespodzianki dla rodziny i przyjaciół. 



Prezenty dla niej i dla niego do 50 zł:

Ja jestem fanką pachnących mydełek, dlatego zauroczył mnie zestaw od Vivian Gray Red Christmas. To zestaw upominkowy w postaci prześlicznych opakowań kryjących w sobie mydełko i balsam do rąk. Już wzrok na pierwszy widok przykuwają te urocze czerwono-białe świąteczne opakowania. Ja z takiego zestawu byłabym bardzo zadowolona, więc tak naprawdę nie trzeba wydawać dużo kasiorki, by sprawić komuś małą przyjemność.


RYOR Men - zestaw upominkowy dla mężczyzn, to krem pielęgnujący po goleniu 100 ml + żel pod prysznic 3 w 1 o pojemności 250 ml + do tego ręcznik 30 × 50 cm. Produkty zapakowane od razu w eleganckie pudełko, nadające się na prezent. Super!



Prezenty dla niej i dla niego do 100 zł

L’Oréal Paris Volume Million Lashes to propozycja dla Pań, które lubią się malować i są na bieżąco z nowinkami kosmetycznymi. Zestaw kryje w sobie Volume Million Lashes pogrubiający tusz do rzęs 10,5 ml + Superliner Perfect Slim eyelinery w pisaku 7 g oraz Color Riche 552 Rubis Folies lakier do paznokci 13,5 ml. Ta propozycja jest nie tylko świąteczna, ale i sylwestrowa :) 


Propozycja dla Panów to podróżne opakowanie produktów Biotherm Aquapower. Dla mnie bomba, bo jeśli mężczyzna jedzie w delegacje służbową, czy ma kilkudniową podróż urlopową, taki zestaw fajnie zmieści się nawet do bagażu podręcznego.



Prezenty dla niej do 200 zł

Armani Emporio Because It's You to zestaw upominkowy dla kobiet. To coś już na większe możliwości finansowe, jeśli chcemy podarować coś bardziej luksusowego. Osobiście znam ten zapach, więc można go kupować w 'ciemno', bo jest mega kobiecy i ładny. Zestaw zawiera wodę perfumowaną 30 ml + mleczko do ciała 75 ml.


Dla Panów coś z wyżej półki, którzy lubią o siebie dbać, fajnym zestawem będzie zestaw upominkowy od Sesderma Men. Zawiera on żel przeciwzmarszczkowy kontury oczu i ust 15 ml + odmładzający fluid do twarzy 50 ml oraz torebkę kosmetyczną.

Zestawów jest naprawdę mnóstwo - zarówno tych pielęgnacyjnych jak i zapachowych. Fajnie, też przed dokonaniem zakupów znać obdarowaną osobę, co lubi i mniej więcej jakich używa marek kosmetycznych. To znacznie ułatwi wybór. Ja np. z siostrą piszemy sobie na kartce kilka marek, które chciałybyśmy poznać i kategorię produktu. Potem już czekamy tylko na niespodzianki, które znajdujemy pod choinką :)

A Wy lubicie takie zestawy upominkowe na świąteczne prezenty?




pozdrawiam,

Donna

17 komentarzy:

  1. Bardzo fajne propozycje prezentowe

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty mam już na szczęście kupione. W tym roku poszło mi sprawnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super, ja jeszcze muszę cos dokupić, właśnie coś kosmetycznego :)

      Usuń
  3. Bardzo fajne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja z takich prezentów bym się sama ucieszyła :) :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Właśnie, o ile znamy gust to perfumy są idealnym prezentem :)

      Usuń
  5. Super propozycje, perfumy to bardzo dobry prezent o ile znamy czyjś gust! Ja cały czas szukam drobiazgu dla Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już mam prezenty skompletowane, a inspiracje bardzo fajne i na każdą kieszeń :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie te zestawy są doskonale skomponowane i, co najważniejsze, na każdą kieszeń, tak więc każdy coś odpowiedniego dla siebie wybierze. Ja sama mam jeszcze trochę do kupienia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne pomysły, mi wpadł w oko zestaw od Loreal :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie pięknie skomponowane kosmetyczne zestawy. Nie dość, że pielęgnują urodę - to jeszcze prezentują się bardzo elegancko i cieszą oko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam te propozycje prezentowe na Notino:) Zestawy od Vivian Gray są mega świąteczne i z tego co pamiętam występują w kilku propozycjach.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne propozycje kosmetyki zawsze sprawdzą się jako prezent ! każdy będzie z niego zadowolony

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...