8 gru 2019

Nowość od Joanny efekt 5D farby Multi Cream Metallic Color.

Witam,



Niedawno odświeżyłam sobie kolor włosów, bo zazwyczaj tak raz na trzy, cztery miesiące farbuję odrosty i ogólnie na długość też nakładam farbę. Jeśli ktoś nie wie, to moje włosy jeśli chodzi o ich naturalny kolor to blond, jednak tak od hmm czternastu lat jakoś jestem brunetką i dobrze mi z tym. Był czas, że wybierałam różne farby czarne z różnych firm. Nie było to dobre dla moich włosów, bo to ich osłabiało i niszczyło. Od kilku lat natomiast jestem fanką farb Joanny z serii Naturia Color i wybieram zawsze numer 243 czarny bez. Te farby są naprawdę tanie, a dobre i nie widzę tak naprawdę różnicy co do jakości, czy trwałości jeśli porównuje je z tymi droższymi farbami. Niedawno w ofercie Joanny pojawiły się nowe farby Multi Cream Metallic Color, które postanowiłam poznać i wypróbować. To nowość na rynku! Dla siebie wybrałam odcień 42.5 - granatowa czerń. Zawsze chciałam jakiś dodatek do czerni, ale zawsze wahałam się, czy to mi będzie pasowało. Jak więc wyszło moje farbowanko? Zapraszam na dzisiejszy wpis.


Trochę o farbach co mówi o nich producent.
Chcesz podążać za światowymi trendami w koloryzacji włosów, nie rezygnując jednocześnie z trwałego koloru i doskonałego pokrycia siwych włosów? To właśnie dla Ciebie powstała nowa, wyjątkowa kolekcja farb do domowej koloryzacji - Multi Cream Metallic Color. Multi Cream Metallic Color to 5 supermodnych, metalicznych odcieni farb trwale koloryzujących.


Receptura odcieni Metallic została wzbogacona o innowacyjną kompozycję barwników, która zapewnia efekt 5D i nową jakość w domowej koloryzacji. Efekt 5D to wielowymiarowa głębia koloru, z chłodnymi refleksami przenikającymi wszystkie warstwy włosów oraz metalicznym połyskiem. Dzięki zastosowaniu koloryzacji Multi Cream Metallic Color nawet cienkie włosy uwodzą objętością w rozmiarze XL. Wypróbuj zupełnie nową jakość na rynku farb i zachwycaj najmodniejszymi kolorami włosów!


Jak wspomniałam ja wybrałam odcień Granatowa czerń. To wyrazisty, nietuzinkowy kolor dla odważnych kobiet.

Koloryzacja EFEKT 5D to:
- trwały, czysty odcień
- metaliczny połysk
- chłodne refleksy
- wielowymiarowy efekt głębi koloru
- efekt większej objętości, dzięki rozświetleniu włosów

Pielęgnacja bezpośrednio po farbowaniu:
Aby wzmocnić efekt pielęgnacyjny, zastosuj dołączoną do opakowania maseczkę KERATYNA, która odżywi Twoje włosy, nada im zdrowy blask oraz ułatwi rozczesywanie.


A teraz efekty i zdjęcie przed i pod - były one robione w dziennym świetle, ale to obecne światło nie należy do dość dobrych, więc jakość zdjęć nie do końca mnie samą zadowala. Jak widać na zdjęciu po lewej stronie, moje włosy przed zabiegiem farbującym, po odgarnięciu są prawie blond (miałam też spory odrost). Po prawej stronie, zaraz po zmyciu farby i wysuszeniu - włosy nabrały ciemnego odcienia z nutką granatu. Wiem, że miejscami mam jaśniejsze prześwity, ale tak chciałam. Na ulotce też można przeczytać, że intensywność koloru, zależy od ilości czasu, ile trzymamy farbę na włosach. Ja trzymałam krócej niż pisało na ulotce, tym bardziej że sama sobie nakładam farbę z racji na wrażliwy i łuszczący skalp, wiec wiem jak mam nakładać farbę omijając skórę głowy. Opanowałam tą technikę i samej nie jest tak trudno nakładać sobie farbę. Kilkakrotnie zraziłam się do fryzjerów, a po ostatnim incydencie jak farbę nakładała mi fryzjerka - sąsiadka mówię stanowcze nie! Bo kiedy tłumaczyłam jej, że choruję na łuszczycę skóry głowy i żeby nie nakładała mi tam bezpośrednio farby, ona na przekór zaczęła wmasowywać mi farbę, jakby była to jakaś wcierka do włosów, czy olej do masażu skóry głowy. 
Oceniając i wracając do poznanej przez mnie nowej farby od Joanny z efektem 5D jestem zadowolona. Nie mogę jeszcze się przyzwyczaić do tego połyskującego granatu, bo na żywo on jest bardziej widoczny, niż tu na zdjęciach, ale efekt mi się i tak podoba. 


A jak jest to u Was? Wydajecie kasę na fryzjera, czy same w domu farbujecie sobie włosy, lub pomaga Wam ktoś bliski?



pozdrawiam,

Donna

22 komentarze:

  1. Dawno nic od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się efekt jaki wyszedł na twoich włosach :D ja strzelam w blond także ta farba ne dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) blond też jest w ofercie, ciepły, chłodny ;)

      Usuń
  3. Zaciekawiłaś mnie tym chłodnym brązem..Ciekawe czy początki siwych włosów pokryje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, na opakowaniu pisze nawet, że pokrywa siwe włosy :)

      Usuń
  4. ale mi się trafiłaś ;-) właśnie myślę nad jakimś kolorem, może wybiorę akurat tę markę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już sama nie farbuję, bo efekt miałam na 2-3 tygodnie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam już wprawę w farbowaniu domowym dlatego nie korzystam z salonów, a nutka grantu u ciebie jest ledwo widoczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę w domu, nieraz siostra mi pomaga z tył głowy :) granat widać u mnie na żywo lepiej

      Usuń
  7. Dawno nie stosowałam farb tej marki. Od lat jestem wierna LOREAL - też farbuję włosy sama z takich powodów jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię Joannę :) chociaż ostatnio przed pojawieniem się tych nowości, wybrałam też z Loreal, tak dla odmiany, ale jeszcze nie używałam.

      Usuń
  8. granatowa czern farbowalam kiedys jak bylam nastolatka , teraz nie widze sie w takich kolorach

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nigdy nie farbowałam włosów, kocham swój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja farbuje już wiele lat :) a jaki masz naturalny?

      Usuń
  10. Zazwyczaj robi mi mama odrosty, ale raz na kilka miesięcy wybieram sie do fryzjera aby wyrówanać kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi pomaga czasami siostra :) a tak to sama robie odrosty :)

      Usuń
  11. Mam farbę z. Tej serii i super się u mnie sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja obecnie jestem na etapie niefarbowania włosów i powrotu do naturalnego koloru :) Mam nadzieję, że uda mi się wytrwać w moim postanowieniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...