30 gru 2019

Kremowy płyn z kwasem askorbinowym przeciw podrażnieniom Intima Ziaja.

Witam,


Za każdym razem wybieram innym płyn do higieny intymnej. Mam kilka swoich ulubieńców i do nich sporadycznie powracam, nie mniej jednak wolę poznawać za każdym razem jakieś nowości. Tym razem padło na coś od Ziaja - znam już kilka produktów do higieny intymnej z tej marki i przeważnie byłam zadowolona ich działaniem. Jak spisał się kremowy płyn do higieny intymnej z kwasem askorbinowym przeciw podrażnieniom Intima Ziaja? Zapraszam Was kochani na dzisiejszy wpis :)


Płyn z kwasem askorbinowym do codziennej higieny okolic intymnych. Przeznaczony dla kobiet w każdym wieku. Polecany jako preparat pomocniczy w łagodzeniu stanów zapalnych.

- Działa pomocniczo ograniczając występowanie infekcji.
- Wzmacnia naturalną florę bakteryjną.
- Delikatnie myje oraz zapewnia długotrwałe uczucie czystości i świeżości.
- kremowa konsystencja
- produkt wegański
- dla niej, wiek: 12+


Buteleczka jest o pojemności 200 ml więc, jest to mniejsza wersja tego płynu, jest jeszcze o 500 ml i tamto opakowanie posiada pompkę. To można powiedzieć jest takie podróżnicze i dla wszystkich. Fajnie, że mogą go też używać młode dziewczynki, bo przeznaczony jest już od 12 roku życia, więc jeśli zabierzemy go na wakacje - to mama i córka mają wspólny produkt. 


Płyn posiada kremową, ale bardzo rzadką konsystencje. Spodziewałam się, że będzie bardziej taka kremowa, niż pół kremowa. Przyjemnie też pachnie, zapach nie podrażnia miejsc intymnych, bo czasami miałam już płyny, że zapach był tak intensywny, że nie czułam tego łagodnego komfortu, tylko po chwili ponowne pieczenie. Produkt spisuje się u mnie rewelacyjnie. Dobrze odświeża, myje i pielęgnuje delikatną skórę. Przy kontakcie z wodą powstaje subtelna piana. Płyn łagodzi wszystkie podrażnienia, zaczerwienienia. Pomaga przy infekcjach - jest bardzo łagodny. Wzmacnia florę bakteryjną i zapewnia odpowiednie ph. Jego minus to jedynie, jest mało wydajny. Ja używałam go rano i wieczorem, więc buteleczka sięgnęła szybko już końca. To też przez to, że brak tu pompki, która by dozowała równe porcje przy aplikacji, a w tym przypadku, raz nalało mi się więcej na rękę, raz przelało, przeciekło, bo tak jak wspomniałam emulsja jest pół kremowa i lejąca niż jak taki kremowy żel. 


Myślę, że chcę poznać jeszcze inne wersje z tych małych buteleczek płynów do higieny intymnej, bo wiem, że w ofercie jest jeszcze kilka. Te fajnie nadają się na wszelakie wyjazdy, bo są tylko o pojemności 200 ml, więc nie zabierają dużo miejsca. Do tej wersji też chętnie jeszcze powrócę.



pozdrawiam,

Donna

4 komentarze:

  1. Miałam ten płyn i polubiłam się z nim. Generalnie przepadam za marką Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię płyny do higieny intymnej z Ziaji. Zdecydowanie jednak wolę te w opakowaniach z pompką, ponieważ są one wygodniejsze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...