29 gru 2019

Jak pachnie Tropical Jungle wosk od Yankee Candle.

Witam,



Obecnie palę świąteczne zapachy i mój dom wypełnia powiew słodkich ciasteczek, pierniczków, choinki i tego magicznego jeszcze klimatu. Ale z racji, na opóźnione wpisy wosków, dziś będzie nieco tropikalnie. Wosk poznałam już jakiś czas temu i palę go na zmianę z innymi. To Tropical Jungle - piękny czerwony wosk z przepiękną egzotyczną etykietą, który skusił mnie właśnie swoim wyglądem. 


Bujna mieszanka słodkich, tropikalnych owoców, kwiatów i zielonych liści dżungli.

Jest to zapach zdecydowanie owocowy, ale słodko-kwaśny za sprawą soczystych tropików. Mi on przypomina owocowe landrynki lub kolorowe lizaki do jedzenia dla dzieci. Zdecydowanie wosk nadaje się na letnie miesiące, ciepłe wieczory przy zachodzie słońca. Jest to zapach też orzeźwiający, nie duszący. Mi ciemno-czerwone kolory wosków, zawsze kojarzą się z czymś przytłaczającym, tu tego nie czuję. Zapach ten ma w sobie dobrą moc - ja czuję go długo w pokoju, nawet jeszcze chwile po wypaleniu podgrzewacza w kominku. Polecam go dla osób lubiące soczyste owocki.


Lubicie owocowe zapachy, które palą Wam się w kominku?
Ten wosk dostępny jest w sklepie: goodies.pl



pozdrawiam,

Donna


4 komentarze:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...