3 maj 2018

Zmysłowo pachnący duet dla niej i dla niego - Le Petit Marseillais.

Witam,



Ostatnia kampania Lpm, nieco narzuciła tempa - kiedy ja tydzień temu jeszcze nie zrobiłam nawet zdjęć produktów, to część ambasadorek zdobyło już maksymalną ilość punktów poprzez raporty, recenzje i zadania. Tempo jest zdecydowanie za szybkie w tej kampanii :) Ale majówkowy czas sprzyja przebywaniu na świeżym powietrzu, więc po całym aktywnym dniu, zanurzenie się w owocowych aromatach to jest to, co błogo relaksuje i wyczekuje by wskoczyć pod prysznic i się odświeżyć. Wiem, że nie tylko ja wariuje na widok nowości żelowych, ale większość z Was też. Wchodząc do sklepu i spoglądając na półki sklepowe nieraz ten ogrom Nas przeraża. Co wybrać, co kupić, co poznać. Ja zawsze polecam rodzinie, żele te które dobrze już znam. Są wśród nich również produkty Lpm. Zmysłowy duet dla niej i dla niego to dobry wybór i propozycje na majowe cieplejsze dni.


Co tym razem kampania Le Petit Marseillais przygotowała dla ambasadorek? 
Dwa duże żele pod prysznic o 400 ml pojemności
Delikatny żel pod prysznic, śródziemnomorski Granat dla niej
Żel pod prysznic dla mężczyzn, Czerwona Pomarańcza & Szafran dla niego


- żele zdecydowanie pięknie, aromatycznie, soczyście i świeżo pachną owocami, zapach ich utrzymuje się w czasie trwania prysznicu/kąpieli, ale też wypełniają na czas myjącego rytuału całą łazienkę, później zapach lekko się uwalnia, to samo na skórze
- żele dobrze myją i pielęgnują skórę (nie wysuszają jej), powstaje przyjemna oczyszczająca i delikatna piana, która dobrze się spłukuje
- oba produkty są wydajne, wersja męska to produkt 3 w 1 więc Panowie szybciej mogą go zużyć, ze względu, że można go używać zarówno do mycia twarzy, ciała jak i włosów
- żele nie uczulają i nie podrażniają skóry
- dla tych którzy mają dylematy co kupić, co wybrać podpowiadam, że lpm :) ponieważ są to żele jedne z kilku, które są godne polecenia, takie moje top 10


Żele są dostępne np. w Rossmannie, damska wersja od maja, męska już od czerwca. Czy lubicie poznawać pachnące kosmetyki razem ze swoimi mężczyznami? Co Wasi Panowie powiedzieli na nowy żel?

U mnie żele pod prysznic bardzo szybko schodzą, chyba jest to jedyny rodzaj kosmetyków co migusiem sięga denka, ale ze względu, że mam cały szereg ich pootwieranych to moje prysznice nie są monotonne i nudne. 



pozdrawiam,

Donna

11 komentarzy:

  1. Wygląda fajnie, niedługo sama wypróbuję ;)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię żele tej marki
    Więc i chętnie poznam te nowości

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam żele tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja i mój chłopak musimy wypróbować ten duet, szczególnie interesuje mnie szafranowy zapach

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszędzie są teraz te żele. Mnie nie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mają bardzo ładne opakowania ale za ich produktami nie bardzo przepadam, chociaż nie wykluczone że się kiedyś z nimi przeproszę :P

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba męski bardziej skradł moje serce :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...