17 sty 2013

Ziaja szałwiowa pasta do zębów bez fluoru oraz coś na słodko.

Witam,


Kilka słów o jednej paście do zębów - uwaga bez fluoru!
Jest to podstawowa pielęgnacja - szałwiowa pasta do zębów bez fluoru - ziaja.

Prawdę mówić nie wiedziałam, że ziaja w swoim asortymencie ma pasty do zębów. 



Od producenta:

DZIAŁANIE
- Skutecznie czyści zęby i usuwa osad nazębny.
- Łagodzi podrażnienia błony śluzowej oraz zapobiega zapaleniu dziąseł.
- Ma orzeźwiający miętowy smak.
- Zapewnia długotrwały świeży oddech.

Zawiera:
wyciąg z szałwii o działaniu przeciwbakteryjnym, tonizującym i ściągającym
D-panthenol łagodzący podrażnienia śluzówki
wysokogatunkowe krzemionki koloidalne

Preparat testowany stomatologicznie.


Substancje aktywne


Opakowanie
75 ml


Składniki:


Moja opinia:
Pasta taka średnia, ale dobrze czyści. Wg. mnie nie zapewnia długotrwałego świeżego oddechu, ale pozostawia  miętowy smak przez chwile w ustach po użyciu. Lubię bardziej miętowe i ostre pasty, ta należy do średnio, łagodnych miętowo. Wytwarza sporą pianę. Usuwa osad na zębach i idealnie czyści język. Mało wydajna, ma tylko 75 ml. Bez fluoru to plus :) 




A może teraz coś na ząb, oczywiście po słodyczach należałoby umyć zęby ;p ma się rozumieć. 
Macie ochotę na marcepanowe czekoladki, z alkoholem cukiereczki lub rozpływające się w ustach Ferrero Rond Noir? 
na wieczór taki zestaw słodyczowy - idealny ;)))


Pokażę Wam jeszcze, że upolowałam w fajnej cenie po 12,99 za 400 ml szampony do włosów Head & Shoulders moja siostra jest ich fanką - dostanie ode mnie zapas ;D
jabłkowy, migdałowy i cytrusowy





pozdrawiam,

Donna


22 komentarze:

  1. pierwszy raz widzę pastę do zębów Ziaji!
    nie wiedziałam, że mają w swoim asortymencie pasty :)
    a z czekoladek poproszę Ferrero Rond Noir ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak ja, nie wiedziałam, że ziajka ma pasty ;D

      Usuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że ziaja ma w asortymencie pastę do zębów.

    Słodkości wyglądają kusząco.

    Co do szamponów Head & Shoulders to mi nie służą, ale mój tata je uwielbia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś częściej używałam heden od kilku ładnych lat już go nie używam

      Usuń
  3. właśnie szukam pasty bez fluoru, nie wiedziałam, że ziaja takie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe no to mnie zaskoczyłaś. W życiu bym nie powiedziała, że ziaja produkuje pasty:) Nawet nigdzie w sklepie nie widziałam takiej;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ziaja i pasty??? u licha pierwsze słyszę;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jednak zostanę przy paście z fluorem.

    OdpowiedzUsuń
  7. szczerze to też pierwszy raz widze pastę do zębów z Ziai :) ale szałwia do mnie nie przemawia. Nie lubie jej smaku. Zapraszam w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię kosmetyki Ziaji, ale nie wiedziałam że w swoim asortymencie mają także pasty do zębów?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. oo ile słodyczy :)) ale narobiłaś mi smaka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też nie wiedziałam że Ziaja ma pasty:)
    Mmm...ile słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniaaaaaaam, a w jakiej cenie ta pasta? i gdzie można ją nabyć???

    OdpowiedzUsuń
  12. No staram się ogarniać to wszystko, ale codziennie jestem od 8 do 17-18 w szkole, a potem, wieczorami, urządzam się w mieszkaniu, więc trochę mi ciężko znaleźć czas na naukę, a co dopiero na prowadzenie bloga... Za 2 tygodnie będę już mieć spokój :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię szampony H&S :) Ładnie pachną i dobrze odświeżają moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam Ziaję, lecz pasty do zębów jeszcze nie testowałam, może czas najwyższy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie widzialam w życiu takiej pasty a cukierasy zjadłabym wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trudno dostępna niestety ta pasta, nie widziałam nawet na firmowym stoisku Ziai w CH. Ja od dłuższego czasu używam pasty z miodem i propolisem, polecam, ale tak jak w przypadku tej szałwiowej - mogę ją kupić praktycznie tylko przez internet... W Rossmanach i innych "sieciówkach" brak past bez fluoru :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ajona bez fluoru jest świetna, pieni się tak, że szok, ale przede wszystkim nie mam po niej problemów z zębami. Kto by powiedział jakiś czas temu, że fluor może być szkodliwy dla zdrowia? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. I jak? Ktoś jeszcze używa pasty bez fluoru? Nie macie problemów? Bo właśnie u mnie jest dokładnie odwrotnie - zęby w coraz lepszej kondycji, a już nie pamiętam kiedy miałam ubytki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...