15 sty 2013

Testuję kosmetyki EVELINE :)

Witam,


Wyczekiwana kilka tygodni, dziś dotarła do mnie paczka pełna kosmetyków. 
Produkty dostałam za pośrednictwem portalu www.urodaizdrowie.pl



Bardzo dziękuję sponsorowi firmie EVELINE za wybór mnie do przetestowania kilku kosmetyków oraz za miły liścik. 



Do testów otrzymałam:

Matujący Krem BB  8 in 1– cera jasna - odcień do cery mieszanej i tłustej
Delikatna emulsja do demakijażu 3 in 1  bioHyaluron 4D 
2 lakiery miniMax nr 759 i 782
Big Volume Lash Professional Mascara 5D False Definition
Ultratrwała pomadka w płynie 16 h super Long Lasting Shine Liquid Tint Glow
Wyszczuplający krem-serum kuracja przeciw rozstępom 
slim extreme 4D professional




Dodam, że paczuszka była dobrze zabezpieczona i żaden kosmetyk nie ucierpiał w czasie podróży.



Super, extra, cieszę się, gdyż mało co znam kosmetyki z Eveline (jedynie serum do biustu) te są dla mnie całkowitą nowością
A Wy znacie, lubicie? 



pozdrawiam,

Donna


18 komentarzy:

  1. ja znam i lubie...aktualnie zaczynam testy wlasnie serum do biustu:)))
    udanego testowania Ci zycze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję!
    lubię kosmetyki Eveline, ale tych które otrzymałaś do przetestowania jeszcze nie używałam.
    ciekawa jestem jak się u Ciebie sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję:)
    Miałam tą maseczkę,jest fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. do mnie też dziś dotarła przesyłka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kosmetyki!
    Ja również czekam na paczuszkę od Eveline:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zawartość ! :P
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. GRATULUJĘ - świetna paczka :) Przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Próbowałaś już używać tuszu? :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ohhh… ABSOlutely amazing dear!!!And you’ve got a gorgeous blog too!!!

    Check out my blog to discover the Marilyn Monroe of S.XIX --- I’ll be waiting for you!!! (We could followed each other by GFC, Bloglovin’ or Facebook

    ABSOkisses!!!
    Fanny J. ABSOmarilyn | The Marilyn Monroe of S.XIX

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakiery są świetne. :)
    W wolnej chwili zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana ja mam Eveline serum do biustu Push Up i jest rewelacyjne, zwłaszcza po ciąży widzę rezultaty przy systematycznym stosowaniu :) Paczki zazdroszczę ... :)

    OdpowiedzUsuń

  12. Zapraszam na rozdanie u mnie :

    http://testujeiopisuje.blogspot.com/2013/01/zapraszam-na-ii-rozdanie-u-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłego testowania życzę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...