30 sty 2013

Fennel - masło do ciała Kwiat Wiśni

Witam,


Przychodzę dziś zgodnie z obietnicą i napiszę o moich spostrzeżeniach na temat 
Masła do ciała - Kwiat Wiśni firmy Fennel. 
Tak jak wspomniałam dostałam kosmetyk w ramach współpracy, dzięki uprzejmości Pani Karoliny z którą miło e-mailowałam jakiś czas temu. 




Od producenta:

Masło do Ciała Kwiat Wiśni to intensywnie nawilżający balsam, który wygładza i ujędrnia skórę. Odżywcze i nawilżające właściwości jakie posiadają kwiaty wiśni mają działanie kojące, regenerujące i ujędrniające dla skóry. Dzięki zawartości masła shea nawet najbardziej wysuszona skóra odzyska nawilżenie i miękkość. Zmysłowy i świeży zapach długo utrzymuje się na skórze i poprawia nastrój.
Pojemność: 200 g




                                                    Moja opinia:

Masło ma bardzo przyjemne dla oka kolor opakowania - jasno różowe, również konsystencja jest jasno różowa. Zabezpieczone było mocnym sreberkiem pod którym unosił się przepiękny zapach. Zawsze jak otwieram pierwszy raz jakieś masło do ciała, mówię że to jest najlepsze masło jakie do tej pory miałam i tak samo było z tym kosmetykiem. Masło mnie zachwyciło, nie tylko swoim zapachem, ale i konsystencją, działaniem i otulającą ochroną. Nie tworzy tłustego filmu na skórze. Konsystencja puszysta, gęsta, nie spływająca z palca, smaruje  się Okej, wchłania się średnio szybko, ale trzeba dać trochę czasu do całkowitego wchłonięcia. Skóra przede wszystkim jest miękka, nawilżona, a do tego pięknie i delikatnie pachnie takimi hmm rozkwitającymi kwiatuszkami wiśni. Zapach utrzymuje się do kilku godzin na skórze, bardzo mi się podoba, jest taki świeży i lekki. Poprawia mi nastój :) Miłośniczki wszelakich maseł myślę, że będą z tego masła również zadowolone jak ja i dlatego go polecam. 





Produkt jest moim zdaniem bardzo wydajny, bo używam go już jakiś czas, a mało co z pudełeczka ubywa. Do tego plus za opakowanie jest solidne, mocne i można do końca zużyć nie martwiąc się, że się czegoś nie wydostanie.



Minusów moim zdaniem zdecydowanie brak! 

Zapraszam na stronę 





pozdrawiam,

Donna








10 komentarzy:

  1. Wygląda ciekawie, a pachnie na pewno pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masełko kremowe ;)
    Nie znam tego produktu.
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam masła do ciała, zwłaszcza o pięknych zapachach, więc na pewno to masełko też bym polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prezentuje się całkiem, całkiem zresztą po recenzji to już wgl :D
    uwielbiam Cię czytać Donna:*

    OdpowiedzUsuń
  5. on musi pieknie pachnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam masła do ciała, a to wygląda bardzo interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, pachnące, musi być wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Baaaardzo lubimy masło oliwkowe tej marki, jest świetne również;):)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam ich masełka a w szczególności peeling o zapachu lodów...PRZECUDOWNY

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ich masła i jogurty do ciała, sam zapach powala ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...