18 sty 2013

Torby podróżne.

Witam,


To, że zbieram i jestem uzależniona od kosmetyków to wiecie, ale ostatnio zaczynam kupować torby podróżne ;D Z racji, że często podróżuje na małe wypady, nie potrzebna mi duża walizka, a właśnie takie podręczne torby są rewelacyjnym rozwiązaniem, na kilka ciuchów i kosmetyczkę. Poniżej aktualna moja kolekcja, myślę, że na tych trzech się nie skończy i jeszcze coś dokupię jak spotkam fajnego. 



Ta torba przeżyła najwięcej wypraw. Mam ją najdłużej bo chyba już z 5 lat. Przywieziona z Turcji. Bardzo ją lubię, jest bardzo wytrzymała. 



Wzorki, nie każdy lubi taki styl, ale mi się podoba :-)
Torby są eleganckie i mogą pomieścić sporo ubrań. Należą jednak to tych średnio wytrzymałych wiec radziłabym wkładać coś lekkiego. 





A Wy co najchętniej zabieracie na krótkie wypady?




pozdrawiam,

Donna


13 komentarzy:

  1. świetne!
    gdzie kupiłaś te torby we wzorki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam w takiej małej drogerii w małej miejscowości. Nawet nie pamiętam nazwy sklepu, to nie był jakiś wielki znany sklep...

      Usuń
  2. Bardzo fajne torby. Ja na krótkie wypady również zabieram taką małą torbę lub małą walizkę na kółkach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na krótkie wypady zabieram taką mniejszą walizkę na kółkach . W sumie to mam 3 walizki na kółkach dużą , średnią i małą ;)
    Dla mnie są one najwygodniejsze .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na kółkach też mam kilka, ale na małe wypady wystarczają mi te

      Usuń
  4. ja wybieram małą walizeczkę na kółkach taką na oko 55x60 cos w tym stylu, jak bagaż podręczny do samolotu;))

    dziękuje za miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam z Avonu jedną torbę, którą wszędzie ze sobą wlekę...
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  6. ja właśnie musze isę zaopatrzyć w taką torbę, bo nie chce wlec cały czas mojej walizki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też lubię takie torby, plecaków i walizek nie znoszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w UK kupilam sobie taką fajną na średnie wypady bo małych niestety nie mam hihi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...