21 sty 2013

Nowe przesyłki od Madame Lambre i Magiczne chusteczki

Witam,


Paczuszki, które cieszą i dają radość :)
Mam przyjemność pokazać, że nawiązałam nowe współprace ze świetnymi firmami, które do tej pory nie znałam. Mam nadzieję, że testowanie nowych produktów będzie dla mnie przyjemnością. 

Pierwsza przesyłka jest od firmy 





Przemiła Pani Agnieszka Manager ds.sprzedaży krajowej, z którą e-mailowałam przysłała mi pędzelki o które poprosiłam :) to było bardzo miłe, gdyż w e-mailu dostałam informację, że dostanę testery lakierów. Serdecznie dziękuję!!!
Dodatkowo dostałam Puder spiekany Baked Powder MadameLAMBRE® i kilka saszetek kremu (aquatique, silk charm, oraz make-up 1,2)




Druga przesyłka jest magiczna, czyli już wyjaśniam co to takiego :)
Są to magiczne chusteczki, wystarczy polać je wodą!

"Magiczne Chusteczki są to skompresowane chusteczki
w kształcie małej monety
, które po zetknięciu z wodą samoczynnie rosną aż do swoich naturalnych rozmiarów – z niewielkiej tabletki otrzymujemy prostokątną chusteczkę 23x24 cm" 

WoW prawda?

Przesyłkę dostałam od Pana Tomasza za co serdecznie dziękuję :)







Recenzje produktów wkrótce na moim blogu :)
A jak u Was z przesyłkami? - zadowolone jesteście jak listonosz puka do Waszych drzwi? 


pozdrawiam,

Donna

15 komentarzy:

  1. gratulacje, te chusteczki są super ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jak sprawdzą się pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie dziś także przesyłka od Lambre ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nooooo pudrowo-pędzlowe świetności, zazdroszczę:)
    i magiczne chusteczki zabawne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję!
    i czekam na recenzję nowych kosmetyków :)
    chusteczki wyglądają bardzo ciekawie, nigdy wcześniej ich nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jestem bardzo zadowolona jak puka do moich drzwi, tylko, ze zawsze musi przyjsc jak mnie nie ma :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i czekam z niecierpliwiona na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  8. no chusteczki wydaja sie byc interesujace :D ciekawy blog i post. Ciesze sie, ze tu trafilam :) W wolnej chwili zapraszam w odwiedziny do mnie, szczegolnie jesli interesuje Cie recenzja podkladu Rimmel Match Perfection albo kilka slow o Yankee Candle! POzdrawiam i będę wpadac, oczywiscie obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję współprac:-)
    Ja tam zawsze się ciesze jak mnie listonosz odwiedza:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję wszystkim za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pędzle marzenie, ale Ci sie trafiło kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne współprace:) gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...