26 sty 2013

Vitax z korzennymi przyprawami Gruszka i Cynamon

Witam,


Przedstawiam Wam super, smaczną herbatkę na zimowe długie wieczory :)

Vitax z korzennymi przyprawami
Gruszka i cynamon 




Jeśli tylko uda Wam się ją zakupić - zachęcam!
Jest to niestety wersja limitowana, ale może jednak ją jeszcze spotkacie, bo jest pyszna :) Jeśli ktoś jest smakoszem takich herbat, jak najbardziej polecam.
Torebki pakowane są osobno, więc można zabrać gdziekolwiek, aby mieć ją zawsze pod ręką. Jedna saszetka na jedno zaparzenie. Najlepiej smakuje jak herbata jest gorąca do picia. 



Opis od producenta klik na powiększenie dla zainteresowanych 






W smaku jest bardzo aromatyczna, wyczuwalny jest cynamon i gruszeczka :) Z reguły słodzę herbatę, ale tą wypije bez cukru. Świetnie rozgrzewa i poprawia nastrój. 





Zapraszam na pyszną herbatę!







pozdrawiam,

Donna


16 komentarzy:

  1. ja jestem smakoszem herbat ale vitaxa akurat nie lubię :P nie smakują mi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie owocowe herbatki, więc ta pewnie by mi zasmakowała.
    jak gdzieś ją jeszcze znajdę, to na pewno kupię i wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie... niektórym to dać palca, a wezmą całą rękę. Nie znoszę takich ludzi.
    A herbatka musi być pyszna, dlatego jak ją spotkam na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak im posmakowała :)

    Ja Ci polecam biedronkową herbatę Miód i Wanilia (chyba nie pomieszałam nazwy) :) Jest pyszaniutka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piłam ją, to chyba Rooibos również jest bardzo dobra mniam :)

      Usuń
  5. Nie piłam jeszcze takiej, ale jak gdzieś znajdę do chętnie wypróbuję :)
    Zapraszam do mnie. Na razie zaczynam i niewiele się dzieje, ale może ci się spodoba. Gdybyś chciała poobserwować byłoby mi miło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy kiedyś zaczynał :)

      Usuń
    2. Tak. Początki są bardzo trudne. Zwłaszcza jeżeli chodzi o nawiązywanie kontaktów z innymi:)

      Usuń
  6. Uważam,że herbatki vitax to jedne z lepszych. Jednak tej jeszcze nie piłam, muszę poszukać na sklepowych półkach-może sie jakaś uchowała:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Nie widziałam tych herbatek. Wyglądaja ciekawie-muszę wybrać się na łowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Musi mieć świetny smak uwielbiam i gruszki i cynamon.

    OdpowiedzUsuń
  9. mniaam :D muszę wypróbować i posmakować :P obserwuję i liczę na rewanż :))

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie wygląda ale ja nie lubie cynamonków pić ;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...