14 sty 2013

Nivea Invisible Clear antyperspirant w kulce.

Witam,


Przedstawiam produkt, który dostałam jako gratis przy zakupach w sklepie Orsay. 

Nivea Invisible Clear antyperspirant w kulce.


Od producenta:

"Ochrona Twoich ubrań przed plamami i pewna ochrona przed nieprzyjemnym zapachem. Łagodny dla skóry, bezlitosny dla potu Nivea Invisible to ochrona przez cały dzień w każdej sytuacji."





.




Teraz możesz cieszyć się niezawodną ochroną przed nadmiernym poceniem i jednocześnie być chronionym przed plamami na ubraniach.

DZIAŁANIE:

- nie pozostawia białych śladów na czarnym ubraniu
- chroni przed powstawaniem żółtych plam na białym ubraniu
- 48 h skuteczna ochrona antyperspirantu i delikatna pielęgnacja nivea
- bez alkoholu i barwników
- łagodność dla skóry potwierdzona w badaniach dermatologicznych


Sposób użycia

Nanieść na skórę pod pachami. Nie stosować na podrażnioną i uszkodzoną skórę. Pozostawić do wyschnięcia.


Składniki:
Aqua, Aluminum Chlorohydrate, Isoceteth-20, Paraffinum Liquidum, Butylene Glycol, Glyceryl Isostearate, Laureth-7 Citrate, Palmitamidopropyltrimonium Chloride, Propylene Glycol, PEG-150 Distearate, Linalool, Limonene, Citronellol, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Alcohol, Alpha-Isomethyl Ionone, Parfum.






Moja opinia:
Kosmetyk mnie zawiódł. Ma więcej minusów niż plusów.
Oczekuje od antyperspirantów przede wszystkim ochrony i eliminowania nieprzyjemnego zapachu potu. Niestety tutaj przy tym produkcie na ochronę nie mogłam liczyć. Już po kilku godzinach czułam się niekomfortowo i czułam się spocona (zapach potu). Konsystencja pod pachami się lepi i słabo wchłania. Jedynie co mi się podobało to, to że nie ma białych plam na czarnych ubraniach :) i to że kulka ładnie pachnie. Ma przezroczysty pojemniczek i widać ile zostało do końca. Jak dla mnie produkt jest za słaby. Używam go w domu, gdy nie wychodzę nigdzie - tu mi wystarcza. Na większe wyjścia na mnie nie działa. Zużyję do końca, ale więcej go nie kupię. Tak działa antyperspirant na mnie, to sprawa indywidualna każdej z Nas, być może na Was podziała lepiej :)
Ogólnie lubię antyperspiranty Nivea, ale sztyfty. Natomiast ta kulka mi nie podchodzi :(




pozdrawiam,

Donna



4 komentarze:

  1. Właśnie planuję kupić ten kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię dezodorantów w kulce, więc tego też pewnie nie wypróbuję.
    zwłaszcza, że dezedorant słabo chroni przed potem..
    moje ulubione dezodoranty to sztyfty od Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jeden z najgorszych antyperspirantow jak nie najgorszy jakie posiadalam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam DOVE w sprayu, są efektowne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...