13 sty 2013

Jedz, pij, żuj ORBIT - recenzja gum.

Witam,


Żuję, żuję i końca nie widać z mojej przesyłki o której pisałam  Tutaj.
Paczkę dostałam od firmy Wrigley, dzięki uprzejmości Pani Katarzyny. 





Wrigley Jr. Company jest największym na świecie producentem i dystrybutorem gumy do żucia. Oprócz gum, Wrigley posiada szeroki asortyment produktów słodyczowych, w tym miętusy i cukierki.

Ale po kolei :)

Ciekawy artykuł, który zacytuje poniżej pochodzi od www.mojorbit.pl



Dlaczego żucie gumy jest zdrowe dla moich zębów?
Ślina dostarcza organizmowi naturalne, własne zabezpieczenie przed próchnicą i chorobami dziąseł. Minerały zawarte w ślinie, będące również składnikiem zębów, pomagają usuwać resztki jedzenia, neutralizować kwasy osadowy i... naprawiać szkliwo. Podczas żucia bezcukrowej gumy ORBIT® wydzielanie śliny wzrasta nawet dziesięciokrotnie. Co istotne, tak stymulowana ślina posiada większą koncentrację minerałów i przez to może w większym stopniu naprawiać wczesne uszkodzenia próchnicze. Żucie bezcukrowej gumy ORBIT przez 20 minut po jedzeniu i piciu pomaga neutralizować kwasy osadu nazębnego, które zwiększają ryzyko rozwoju próchnicy.


Czym jest PH?

Poziom pH oznacza poziom zawartości kwasów i zasad w określonym środowisku. Różne części ludzkiego ciała charakteryzują się różnymi poziomami kwasowości, w zależności od swoich funkcji. Inny jest poziom pH w żołądku, gdzie agresywne kwasy rozpuszczają pokarm, inny na skórze, wreszcie inny w jamie ustnej.
Poziom pH śliny jest zbliżony do pH neutralnego (7), ponieważ składa się w 98% wody.
Po jedzeniu i piciu kwasy produkowane przez bakterie w osadzie nazębnym atakują powierzchnię zębów i mogą powodować demineralizację szkliwa, co zwiększa ryzyko ubytków.
Według badań żucie bezcukrowej gumy powoduje zwiększenie wydzielania śliny nawet do 10 razy. Taka dodatkowo wydzielona ślina zawiera ponadto więcej minerałów. Żucie bezcukrowej gumy Orbit przez 20 minut po jedzeniu i piciu pomaga neutralizować kwasy osadu nazębnego i obniżyć poziom demineralizacji zębów - czynniki ryzyka w rozwoju próchnicy.



Żucie bezcukrowej gumy po każdym posiłku pomaga neutralizować szkodliwe kwasy w jamie ustnej i lepiej zadbać o zęby!



Poniżej przedstawiam wybrane gumy, które miałam przyjemność przetestować i zasmakować.


Orbit white:



- w opakowaniu 10 drażetek 
- na początku życia czujemy ostry smak mięty, później smak mięty się uwalnia i czujemy łagodny miętowy posmak
- świetnie odświeża jamę ustną
- przy żuciu czuć takie drobinki 'peelingujące', które dodatkowo czyszczą zęby, gdy nie mamy możliwości umyć zębów np. w pracy 
- guma spełnia moje oczekiwania 





Orbit for kids:


- ma różowe opakowanie
- 5 listków w środku
- nie tylko dla dzieci
- w smaku jest bardzo słodka, ale po kilkunastu minutach traci słodkość i robi się po chwili taka nijaka w ustach
- robi spore balony ;D



Ciekawostki:
Kliknąć na powiększenie



Orbit white w drażetkach wersja niebieska:
- odświeża i chłodzi 
- opakowanie, które można zamykać i otwierać wielokrotnie, bez naruszenia świeżości produktu
- 25 drażetek
- jedna z moich ulubionych gum




Orbit peppermint:
- smakuje mocno miętowo
- smak mięty utrzymuje się długo w ustach 
- odświeża jamę ustną
- bez cukru



Orbit Spearmint 
- smak łagodny, przyjemny w ustach 
- bez cukru, ale czuć miętowo-słodkawy posmak 
- delikatna 
- w opakowaniu 25 drażetek
- osobiście wolę mocniejszy i wyraźniejszy smak mięty 




A czy Wy macie swój ulubiony smak?



Dla tych, którym znudziła się tradycyjna guma proponuje coś smakowego - owocowego.
Smak truskawek i wiśni.
Gumy są bez cukru, odświeżają i smakują mmm :)
Wygodne kartoniki, które mają dobre zamknięcia. 
Zawsze mam pod ręką. Polecam! Wersja listkowa. 


Wszystkim polecam żucie gum Orbit. To najlepsze rozwiązanie, gdy nie mamy możliwości umyć zębów w ciągu dnia. Nie tylko mamy świeży oddech, świetne samopoczucie ale dbamy o Nasze zęby! 
Zęby to Nasza wizytówka, więc dbajmy o nie :)
Po żuciu gum Orbit White zauważyłam nawet lekkie wybielania - ja to widzę, czuję i jestem zadowolona! 




Serdecznie dziękuję firmie za przesłanie mi produktów do recenzji. 









pozdrawiam,

Donna


11 komentarzy:

  1. Jabłkowe i wiśniówki najlepsze )

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam te gumy! kochana, czy tu się u Ciebie zmieniło trochę? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tzn. co zmieniło?
      tło zmieniłam :) kiedyś miałam boki niebieskie, teraz mam białe - i to wszystko co zmieniłam

      Usuń
  3. moje ulubione orbitki ♥
    najczęściej żuję miętowe (te zielone), ale lubię wszystkie ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. orbit najlepsze, mialabym co rzuc *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam te gumy :)
    masz śliczne zęby!

    OdpowiedzUsuń
  6. O ja ! Chciałabym chciałabym dostać taką paczkę :C Jak to mogę zrobić?:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też chcem?! ;)
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...