1 gru 2020

Projekt denko cz. 88.

Witam,



Dziś będzie drugie denko pod rząd, czyli ciąg dalszy porządków i wyrzucanie pustych opakowań po produktach. Cieszę się, że się zmobilizowałam i co nieco ogarnęłam. Zbliża się u mnie też mały remoncik, więc im mniej czegoś co się plącze pod nogami, tym lepiej. Dodam też, że nie są to produkty, które zużyłam w ostatnim miesiącu, były one otworzone już jakiś czas temu i powoli je zużywałam. Tak się składa, że niektóre kosmetyki udaje mi się w tym samym czasie pokończyć naraz, więc stąd takie gromadki.


1. Mydełka Dove wersja ogórkowa i taka z olejkiem - to już tradycja, że te mydełka u mnie są non stop w łazience. Oczywiście, że kupię je ponownie :D

2. Farba do włosów Multi Cream 5Deffect Joanna nr. 42.5 granatowa czerń - mam kilka sztuk tej farby i nie jest ona zła, ale jednak wolę samą czerń niż w odcieniach granatu. Ten odcień granatu zmywa się tak po ok. 2 tygodniach i włosy są czarne, więc on nie jest tak widoczny, jednak kiedy skończę te wersje wybiorę już coś innego. Recenzja

3. Miss Giordani Intense żel pod prysznic Oriflame - pięknie pachniał ten żel jak cała jego seria (mam wodę perfumowaną w tym zapachu), dobrze mył i oczyszczał skórę. Mało znam ogólnie żeli z tej marki, więc jeszcze chcę coś nowego poznać. 

4. Czarne mydło marokańskie pod prysznic z olejem arganowym i glinką rhassoul - tu mam mieszane uczucia, mydło było fajne, aczkolwiek raz na jakiś czas tak, na dłużej nie. Napiszę o nim coś więcej w recenzji. 

5. Szampon do włosów Botanicals fresh Care L'oreal - dobry szampon, nie podrażniał, ani nie wysuszał mojej wrażliwej skóry głowy. Włosy po nim były ładnie odświeżone i miłe w dotyku. Domywał oleje. Używałam go na zmianę z innymi, ponieważ jego duża butla mi się trochę zaczynała nudzić, więc był to szampon używany na zmianę z innymi. Moja mama mi go podbierała, więc to taki wspólny szampon dla kobiet.

6. Balsam do włosów olejek łopianowy przeciw wypadaniu Green Pharmacy - powróciłam po latach do tego balsamu, jest świetny, wzmacnia włosy i myślę już nad kolejnym opakowaniem. 

7. Perfecta your time in green płyn micelarny -  płyn dobrze zmywał, odświeżał, jego duża butla starczała na długo. Nie wrócę do tego płynu już, bo mam sporo innych produktów do zmywania makijażu, ale ten był w porządku. Recenzja

8. Żel do mycia twarzy i oczu tołpa - niedługo o nim napiszę coś więcej, razem z płynem micelarnym.

9. Odżywka do włosów L'oreal casting - odżywka z olejkiem kokosowym, była to taka miniaturka 60ml, dołączona do farby do włosów. Chciałabym ją w większej wersji, bo ładnie wygładzała włosy i ułatwiała rozczesywanie. Do tego jej zapach bardzo mi się podobał. Opakowanie musiałam przeciąć, bo końcówkę źle się już wydostawało ze środka, a jak przecięłam to na ściankach miała jeszcze sporo odżywki.

10. Maseczki w płacie Marion wersje tropikalne - o nich napiszę już dłuższą recenzję. 

11. Pasta do zębów Elmex sensitive na wrażliwe szyjki zębowe - kiedyś czytałam, że te pasty mają szkodliwy skład, lubię je bo mi czasami pomagają, kiedy odczuwam wrażliwość odsłoniętych szyjek, więc sama nie wiem, czy kupię je ponownie. 

12. Isana Young jajeczny peeling do twarzy z białkiem jaja - pierwszy raz miałam taki jajeczny peeling, był on fajnym drapaczkiem z piaskowymi drobinkami, zapach niekoniecznie ładny, ale peeling sam w sobie za swoje działanie jest ok. Nie wrócę do niego, chcę poznawać inne nowości. Recenzja

13. Opakowanie po maszynkach do golenia Venus 3 Gilette - maszynki te były bardzo dobre, posiadały ruchomą główkę z trzeba ostrzami. W opakowaniu nie pamiętam, czy było ich 6 czy 8 sztuk. Mam kolejne opakowanie tych maszynek, ale w innej kolorystyce. Lubię damskie Gilette :D


Czy to będzie już ostatnie denko w tym roku? Trudni mi powiedzieć, jeśli uda mi się jeszcze ogarnąć puste opakowania, to zrobię, jeśli nie - to na pewno będzie w nowym miesiącu w styczniu.



pozdrawiam,
Donna  


4 komentarze:

  1. Muszę wypróbowac na moich włosach ten balsam z Green Pharmacy:)

    www.dbuniek.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem sporo :) Sama bym chciala robić takie denka, ale nie mam miejsca na trzymanie pustych opakowań :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mydełka Dove są ze mną od kilku lat :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...