7 gru 2020

Włoski zestaw upominkowy marki Nesti Dante - Emozioni in Toscana The Collection.

Witam,



Jako fanka wszelakich pachnących mydełek - lubię je pod każdą postacią: te w kostce, w płynie czy te w piance. Lubię poznawać mydełkowe nowości, a zawsze jak jestem gdzieś na wyjeździe wybieram sobie właśnie coś mydełkowego. Mam swoje ulubione francuskie mydełka lawendowe i oliwkowe, a jak tylko mam okazję to robię z nimi sobie zapas. Przeglądając dział mydła na Notino - zawsze tam się zachwycam różnymi mydełkami w ładnych opakowaniach. Ktoś może pomyśleć - mydło jak mydło hmm nad czym się tu zachwycać - ja jednak będę, bo lubię naturalne i pachnące mydełka. To produkt, który używam codziennie, a teraz kiedy mycie rąk jest tak ważne i szczególne to chcę mieć dobre mydła w swojej łazience. Już jakiś czas temu nawet na storis wspomniałam, że zamówiłam sobie przepiękny włoski zestaw upominkowy marki Nesti Dante - Emozioni in Toscana The Collection, a w nim 6 naturalnych mydełek w kostce. Zestaw ten był zawiązany kokardą, więc fenomenalnie, bo jest gotowy już jako prezent. Nie ma w tym nic dziwnego podarowując komuś zestaw takich naturalnych mydełek. Coraz więcej marek powstaje z ręcznie robionymi mydełkami, a te są nie tylko dla nosa, ale i dla oczu ze względu na te piękne ich opakowania. Ja jestem nimi zachwycona, bo przez papierek one tak pachną, ba nawet przez to opakowanie 'ala przezroczyste opakowanie' unosi się od nich taki zapach, że och i ach, po prostu cudeńka. Mój tata, który jest "wybredny" co do mydeł, nawet tutaj przyznał mi rację, że te mydełka są perfekcyjne - nawet mi jedno podkradł, bo on zamiast żelu pod prysznic woli do mycia naturalne mydła w kostce. Teraz trochę mi ułatwił zadanie i wiem, co mu dokupię do prezentu gwiazdkowego :) 

Przechodząc jednak do mydełek Nesti Dante zaprezentuję poniżej każde z osobna, jak z bliska one pięknie wyglądają. Ich zadanie jest podobne, bo mydełka te oczyszczają i myją skórę, odbudowują barierę ochronną skóry, odżywiają i nawilżają skórę. W ofercie marki są także mydła w płynie, więc jeśli ktoś nie toleruje kostek, może wybrać wygodne opakowanie z dozownikiem.


Zawartość zestawu:

Acque Termali mydło naturalne 150 g

Bosco Incantato mydło naturalne 150 g

Borghi E Monasteri mydło naturalne 150 g

Maccha Odorosa mydło naturalne 150 g

Giardino in Fiore mydło naturalne 150 g

Campagna Dorata mydło naturalne 150 g

Wśród tych wszystkich kolorowych zapakowanych mydełek, na samym początku kiedy je zobaczyłam, nie miałam swojego faworyta, bo każde z nich tak pięknie pachniało, że ocena była na równi. Mydełka przykładałam do nosa i wąchałam, wąchałam i czułam w powietrzu wakacje. Zapachy te są przeważnie świeże i kwiatowe, trochę też tropikalne, a niektóre typowo mydlane. Etykiety nieco zdradzają co to za zapach, bo prezentują krajobraz lub zdjęcie tego, czym pachnie dane mydełko. Na dłoniach zapach czuć przez jakąś dłuższą chwile. Wszystkie mydełka są o wadze 150g, a jedno z nich wystarcza na ok. 6 tygodni użytkowania, więc to sporo i uważam że są bardzo wydajne. Tu zalecam też, aby mydło nie leżało na mokrej mydelniczce, by się szybko samo nie mydliło - wiecie o co chodzi :D Nie robiłam zdjęć opisu, bo wszystko na głównym opakowaniu pisało po włosku. A dodam też, że mydełka te jak i inne wersje zapachowe można kupić na sztuki, wiec jeśli ktoś je chce wypróbować, nie musi tak jak ja wybierać całego zestawu, tylko np. jedno. Koszt jednego takiego mydełka waha się od ok. 11 do 50 zł. Te w zestawach już są droższe - ale przeliczając końcowo wychodzi to taniej, jakbyśmy mieli wybrać 6 sztuk osobno, niż cały zestaw. 



Jesteście fanami takich naturalnych mydełek, czy wolicie jednak w płynie/w piance? 
A może kupujecie wkłady uzupełniające?



pozdrawiam,
Donna  

23 komentarze:

  1. Mydła w kostce lubię, ale stosuję tylko do mycia rąk. Wybieram najzwyklejsze z marketu, bo mi nie szkodzą, a szybko się zużywają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tych z marketu unikam, chyba że coś naprawdę fajnego mnie skusi :D

      Usuń
  2. Ślicznie wyglądają te mydełka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te opakowania są cudne :) od razu mnie zauroczyły :)

      Usuń
  3. Przepiękny zestaw, idealny na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, na prezent jest super :) a na żywo jak pachnie.

      Usuń
  4. Szaleję za wszelkimi mydełkami,mój synek też uwielbia w nich buszować - więc to oferta w sam raz dla nas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musicie koniecznie poznać te pachnące mydełka :)

      Usuń
  5. Miałam ten zestaw w koszyku jak buszowałam po Notino, na końcu doszłam jednak do wniosku, że mam tyle mydeł, że pierwsze to je warto zużyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, zapasy mydełek zawsze mogę być :) zwłaszcza teraz gdy często myjemy ręce.

      Usuń
  6. Takie zestawy upominkowe są bardzo fajne, dziękuję za polecenie tego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I do tego ładnie zapakowane są takie mydełka :)

      Usuń
  7. Już same opakowania robią wrażenie WOW! Naprawdę bardzo udana grafika <3 Jako upominek w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię mydełka, a jak zobaczyłam te, to musiałam je mieć, też pomyślałam WOW jakie one piękne :)

      Usuń
  8. u mnie króluje w piance, ale to przez dzieciaki, sama wolę w kostce i tymi, które zaprezentowałaś jestem totalnie zauroczona :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tylko jedno w piance, przypomniałaś mi muszę zrobić zapas :D

      Usuń
  9. Jak bardzo ucieszyłabym się z takiego prezentu, zdecydowanie coś dla mnie, moja skóra uwielbia takie dopieszczenia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, mnie można takimi mydełkami rozpieścić :D

      Usuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...