28 gru 2020

Nawilżająca linia kosmetyków Love Beauty and Planet z algami morskimi i eukaliptusem stworzona z szacunkiem dla naszej planety.

Witam,



Dzisiaj kochani chciałabym Wam przedstawić nową nawilżającą linię kosmetyków marki Love Beauty and Planet z algami morskimi i eukaliptusem, która została stworzona (tak jak i inne linie tej marki) z szacunkiem dla naszej planety. Kosmetyki Love Beauty and Planet (z różnych wersji zapachowych) znam już od jakiegoś czasu - marka ładnie się powoli rozwija, dlatego z przyjemnością poznaję nowe linie jakie posiada w swojej ofercie. W lecie byłam zachwycona wersją różaną kosmetyków do pielęgnacji ciała i włosów, a obecnie w mojej łazience zagościły kosmetyki z algami morskimi i eukaliptusem. Myślę, że ta wersja zapachowa również idealnie przypasowałaby właśnie na okres letni, bo te błękitne opakowania są wspaniałe, ale kto powiedział, że te zapachy muszą być tylko przeznaczone na lato? Teraz w okresie zimowym, letnie zapachy przenoszą nas choć przez chwile w wakacyjne ciepłe chwile. 


Zapraszam Was kochani na przegląd trzech nowych kosmetyków marki Love Beauty and Planet, które warto poznać, ponieważ posiadają one w 100% wegańskie składy, ich składniki są etycznie pozyskiwane, butelki ich są w 100% wytwarzane z plastiku z recyklingu - zebranego z okolic oceanu z Azji i nadają się do ponownego przetworzenia, oraz największym atutem tych produktów jest to, że świetne one nawilżają zarówno włosy jak i ciało. Marka ta od początku istnienia w swoim DNA zakorzenione ma dbanie o planetę. Co ją wyróżnia? Co najmniej 93% składników pochodzenia naturalnego. W tym roku pojawiła się wspomniana linia Marine Moisture z algami morskimi i eukaliptusem - ja jestem w trakcie jej poznawania, dlatego jak najszybciej chciałabym coś więcej o tych produktach Wam kochani napisać. Jestem nimi zachwycona - zapach jest przepiękny i bardzo umila on pielęgnację, a te błękitne etykiety opakowań, to coś wspaniałego na łazienkowych półeczkach. 


Szampon nawilżający Love Beauty And Planet z algami morskimi i eukaliptusem

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl betaine, Sodium chloride, Parfum Glycol distearate, Sodium benzoate, Citrid acid, Cocamide mea, PPG-8, Guar hydroxypropyltrimonium chloride, Disodium edta, Cocos nucifera oil, Eucalyptus globulus leaf oil, Glycerin, Macrocystis pyrifera extract, Sodium Hydroxide, Citronellol, Eugenol, Limonene, Linalool.

Odżywka nawilżająca Love Beauty And Planet z algami morskimi i eukaliptusem

Skład: Aqua, Cetearyl alcohol, Behentrimonium chloride, Cocos nucifera oil, Parfum, Dipropylene glycol, Benzyl alcohol, 1,2-hexanediol, Disodium edta, Eucalyptus globulus leaf oil, Glycerin, Macrocystis pyrifera extract, Citronellol, Eugenol, Limonene, Linalool.

Nawilżający balsam do ciała Love Beauty And Planet z algami morskimi i eukaliptusem

Skład: Aqua, Glycerin, Stearic Acid, Glycol stearate, Glycine soja oil, Caprylic/Capric triglyceride, Glyceryl stearate, Triethanolamine, Parfum, Cetyl Alcohol, Sapindus mukurossi fruit extract, Latobacillus/wasabia japonica root ferment extract, Hydroxyethylcellulose, Carbomer, Styrax benzoin gum, Stearamide amp, Disodium edta, BHT, Sodium nitrate, eucalyptus globulus leaf oil, Disodium phosphate, Polysorbate 60, Macrocystis pyrifera extract, Alpha-isomethyl, Ionone, Benzyl cinnamate, Citronellol, Eugenol, Limonene, Linalool.


Dawno w swojej pielęgnacji włosów nie miałam produktów z algami morskimi. Szampon z tym składnikiem sprawił, że moje cienkie włosy stają się lśniące, a z każdym myciem zauważyłam lepsze ich nawilżenie. Teraz przy zimnej temperaturze i noszeniu czapki szybko włosy się przesuszają i są matowe. Dodatkowo już po kilkukrotnym umyciu tym zestawem, włosy stają się wygładzone od nasady, aż po końcówki. Na mój wrażliwy skalp szampon spisuje się dobrze, bo nie podrażnia on suchej skóry. Dobrze się pieni, więc przy zwilżonych włosach piany jest nawet czasami za dużo, jak zaczynam masowanie i mycie. Zawsze czynność powtarzam, więc za drugim razem mam wrażenie, że piany jest więcej. Szampon też wszystko domywa i oczyszcza z włosów, a nawet radzi sobie ze zmyciem oleju z włosów. Posiada on lekką formułę i nie obciąża włosów, a skóra głowy po nim nie swędzi. Jeśli chodzi o odżywienie pasm, moje lubią odżywki. Za każdym razem po myciu właśnie sięgam po odżywki, fajnie że i w tej serii jest odżywka z tej samej linii. Nie zawiera ona silikonów i posiada 98% składników pochodzenia naturalnego. Odkąd używam odżywek czy masek włosy przestały mi się elektryzować. Są one miękkie w dotyku, a po wysuszeniu mam ochotę cały czas je dotykać. Odżywka ta pięknie pachnie, przez co umila ona pielęgnację. Wystarczy nałożyć, chwilę odczekać i spłukać włosy ciepłą wodą. Ten zestaw okazał się być naprawdę fajnym zestawem, który przede wszystkim dobrze nawilża moje włosy.


Nawilżający balsam do ciała to must have w mojej codziennej pielęgnacji. Kocham wszelakie balsamy, mleczka, czy masła. Mam kilka ulubieńców, ale poznawać nowości to sama przyjemność. Ten balsam cudownie pachnie i swoim zapachem przypomina mi już o wakacjach. Posiada on wygodną pompkę i łatwo się go wydostaje z buteleczki. Konsystencja jest lekka, jedwabista, przez co szybko się wchłania. Jeśli ktoś nie lubi długo czekać, kiedy kosmetyk się wchłania - wersja z algami morskimi i eukaliptusem będzie dla niego idealna. Podobnie jak przy produktach do włosów, tak i ten kosmetyk do ciała świetnie nawilża skórę. Przy systematycznym używaniu, ciało staje się być zadbane, a skóra zdrowa i dobrze nawilżona. Dzięki algom skóra też jest zregenerowana, nawodniona a aromat eukaliptusa zostawia przyjemny na ciele orzeźwiający aromat. 


Kochani jeśli w zimie chcecie się przenieść choć przez chwile w ciepłe klimaty i poczuć morskie zapachy, polecam poznać wersję z algami i eukaliptusem. Powiew lata zawsze dobrze i beztrosko się kojarzy, więc zachęcam do przyjemnej chwili relaksu z nową serią od Love Beauty and Planet :)



pozdrawiam,
Donna  

28 komentarzy:

  1. Czytałam już o tej serii i wydaje się naprawdę warta uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie jest warta uwagi :) zwłaszcza na lato, a teraz to fajna opcja by przenieść się w wakacyjne chwile :)

      Usuń
  2. Nie znam tej serii, ale widzę, ze warto wypróbować 👍

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kosmetyki z tej serii, testowałam już szampony, odżywki, żele pod prysznic...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to fajnie, ja dopiero teraz poznałam te produkty z tej serii :)

      Usuń
  4. Nie znam tej firmy, ale lubię jak cały zestaw kosmetyków jest w jednolitym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poznałam już rożne serie z tej marki :) Każda ma właśnie inną kolorystykę :)

      Usuń
  5. Seria wygląda ciekawie, chociaż ja od tej marki nie miałam jeszcze kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ta seria jest ciekawa - ja ją bardzo polubiłam :)

      Usuń
  6. sama marka jest mi znana, ale nie miałam okazji jej stosować. Jestem bardzo ciekawa tej serii, ponieważ lubię takie zapachy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapachy są takie wakacyjne i letnie, ale dla odmiany od słodkich zimowych zapachów ten jest teraz idealny, by coś odmienić w pielęgnacji :)

      Usuń
  7. Algii i eukaliptus to musi być sztos. Chetnie je sprawdzę u siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej nie spotkałam takiego połączenia u innych kosmetyków, więc ta seria mi się spodobała - polecam :)

      Usuń
  8. Bardzo ładnie się prezentuje w tym niebieskim odcieniu.
    Mnie zachęca do kupienia również eukaliptus i algi :-)
    Kojarzą mi się z latem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest seria właśnie z eukaliptusem i algami :)

      Usuń
  9. Ostatnio dużo o tej serii kosmetyków czytam. Może kiedyś sama ją sprawdzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też często ją spotykam i czytam, ze ta seria jest swietna :)

      Usuń
  10. Bardzo ciekawa seria i ładnie się prezentuje. Lubię morskie zapachy, więc na pewno byłabym mile zaskoczona. No i świeczka na plus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morskie zapachy idealne na lato, a teraz przyjemnie umilają pielęgnacje :) świeczka też świeżo pachnie, pięknie :)

      Usuń
  11. Kosmetyki nawilżające na pewno zawsze znajdą swoich odbiorców, więc dobrze, że powstała taka linia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie sprawdzę, czy moja skóra zaprzyjaźni się z tą serią, morskie zapachy należą do moich ulubionych. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak :) na pewno się zaprzyjaźnią pięknie pachną i nawilżają.

      Usuń
  13. Powiem szczerze, że patrząc na składy tych produktów, czuję się rozczarowana... Szampon niby nawilżający, a na drugim miejscu mamy zdzierak. W odżywce olej kokosowy, który nadaje się de facto tylko do włosów o niskiej porowatości, u pozostałych może zrobić więcej szkody niż pożytku... Składy kosmetyków długie, z czego większość już po zapachu, czyli w znikomej ilości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie np. olej kokosowy na włosach się sprawdza :)

      Usuń
  14. kosmetyki Love Beauty and planet są świetnie, bardzo lubię je stosować a więc często je zamawią, Ta seria wygląda obłędnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...