5 lip 2024

Wyjątkowe, piękne i nowoczesne szklane zegary. Sklep Decoroutlet zaprasza!

Witam,



Zapraszam Was kochani na dzisiejszy wpis nt. zegarów i pięknych inspiracji z cyklu home sweet home.
~ Szklane zegary ścienne ~

Czy zdarza się Wam, że kiedy remont się jeszcze nie skończył i trwa od dłuższego czasu - wybieracie już elementy dekoracyjne i przydatne praktyczne dodatki do wystroju wnętrz? Pewnie nie jedna kobieta kiedyś tego doświadczyła i ja mam podobnie. Mamy to w naturze my kobietki, że lubimy wybierać, aranżować swoje gniazdka by były przytulne, domowe i rodzinne, zanim ta część remontu od podstaw jest jeszcze nie gotowa - a my już planujemy wystrój!

Poszukując zatem do sypialni zegara na ścianę zainspirowałam się zegarami szklanym, które są zarazem pięknymi obrazami, ale przede wszystkim ich aspektem jest wskazywanie czasu. Dodają one co więcej niesamowitego eleganckiego nowoczesnego uroku. To takie coś ala 2w1, obraz + zegar, gdzie dla mnie jest to najlepszy wybór do minimalizmu. Mój wzór to Planeta Ziemia. Jest on niesamowity. Kto lubi takie "klimaty" planet, magii, świata, podróży na pewno zrozumie mnie bez słów. Jego korzyścią i zaletą jest to, że jest cichy, dlatego doskonale będzie nadawał się do sypialni, gdzie jest to miejsce wypoczynku i snu.


Po małych poszukiwaniach moją inspiracją i wyborem stał się sklep Decoroutlet, który w swoim asortymencie posiada wyjątkową kolekcję wysokiej jakości artykułów dekoracyjnych do domu w bezkonkurencyjnych cenach. Nie ulega wątpliwości, że bogactwo motywów zachęciło mnie do tego, że to właśnie to miejsce wybrałam jako mój numer 1.

Tymczasowo zegar umieściłam we wnęce, ale kiedy nadejdzie ten czas, kiedy sypialnia będzie na tip top gotowa po wstawieniu okna dachowego i pomalowaniu ścian - zegar z pewnością powieszony będzie na jednej ze ścian. Obecnie teraz znalazł sobie takie miejsce, które uważam, że też jest piękne. Dodatkowo podświetlana półeczka dodaje mu pięknej aranżacji - a ja takie efekty lubię najbardziej :)


Co wyróżnia zegary szklane ze sklepu  Decoroutlet:

- są dostępne w różnych formatach od okrągłych i kwadratowych w rozmiarze 30x30cm, po zegary prostokątne poziome i pionowe w rozmiarach 60x30 i 30x60cm,

- posiadają oryginalne i wyraziste nadruki cyfrowe, które są przyjazna dla Ciebie i środowiska, oraz są to wysokiej jakości materiały,

- zegary szklane to połączenie klasyki i nowoczesności,

- każdy wzór jest niepowtarzany i każdy przyciąga spojrzenia,

- zegary są łatwe w montażu i łatwe w czyszczeniu,

- idealnie wkomponują się w każdą domową przestrzeń (w kuchni, w sypialni, w pokoju gościnnym, w przedpokoju, czy nawet w domowym biurze itp.),

- zegary szklane posiadają atrakcyjne ceny, gdyż piękno i jakość nie muszą kosztować fortuny, wystarczy dobrze poszukać i za niewielką cenę znajdziemy wyjątkowy i oryginalny zegar, lub zegar + obraz 2w1


#współpracareklamowa
wpis sponsorowany

Jak Wam się podoba taki szklany zegar, który jest obrazem i zegarem?
A może już w swoich wnętrzach taki posiadacie, tylko o innym wzorze? Dajcie koniecznie znać :)



pozdrawiam,
Donna


1 komentarz:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...