26 lip 2024

Zestaw produktów na pękające naczynka Niverosin.

Witam,



Niedawno miałam problem z pękającymi naczynkami, bo po wenflonie miałam dużego siniaka, który nie mógł się szybko zagoić, pomimo łykania dużej ilość witaminy C z rutyną.

W tym samym czasie pojawiły się u mnie produkty Niverosin, dzięki uprzejmości od Wizaż i #klubrecenzentki. Bardzo się ucieszyłam, że zostałam wybrana do tych testów, bo zawsze cieszą mnie takie akcje :) Mogę także już zdradzić, że do kolejnych innych testów, również zostałam wybrana, więc warto się zgłaszać do tych akcji, jakie oferuje nam portal Wizaż. Można poznać wiele ciekawych nowości, nie tylko tych kosmetycznych, ale jak np. tutaj są to suplementy diety i pomocne kuracje dla różnych potrzeb skórnych itp.


W gamie produktów do testów otrzymałam: 

- krem do pielęgnacji skóry naczynkowej, który uszczelnia i wzmacnia kruche naczynka, chroni przed ich pękaniem, oraz zmniejsza widoczność „pajączków”.

Jestem ogólnie zadowolona, bo taki krem bardzo mi się przydał i był pomocny na moje popękane naczynka przy siniaku. Cieszę się, że jest on uniwersalny i można go stosować zarówno tam, gdzie występuje problem pękających naczynek, jak też może być do skóry nóg, przy prawidłowym krążeniu. Początkowo może nie widać „wow” efektów, ale smarowanie nim systematycznie poprawia kondycję skóry, oraz chroni przed promieniami słonecznymi.

- suplement diety Niverosin, który przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania naczyń krwionośnych, poprawia krążenie żylne i krzepnięcie krwi, jest pomocny dla zdrowego układu krążenia, a także do produkcji kolagenu.

Co do suplementu to mam niewielkie zastrzeżenia, co do kilku składników, których ogólnie unikam w suplementacji i nie mam tu na myśli samych witamin jak wit. C, K, rutozydu, niacyny itp. tylko chodzi o substancje glazurujące, przeciwzbrylające, barwniki itp. Niestety w takich "aptecznych" suplementach takie składy się pojawiają, a szkoda - dla mnie suplement ma mieć czysty skład, a nie szereg barwników i innych nie potrzebnych substancji, które zamiast pomagać tak naprawdę szkodzą.

Mam tutaj dwa opakowania owego suplementu - czy się sprawdzi, ocenię za kilka tygodni.


A Wy kochani jak sobie radzicie z pękającymi naczynkami? 



pozdrawiam,
Donna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...