11 lip 2024

Lody Milka - ochłodzenie na gorące, letnie i wakacyjne dni.

Witam,



Ostatnie dni są mega upalne. Uwielbiam ciepełko, ale nad wodą, nie w mieście w betonie. Dobrze, że mam ogród i wśród zieleni nie odczuwa się takiego gorąca jak w centrum miasta bez cienia. Fajnie jest wrócić do domu i się ochłodzić, kiedy na deser czekają na mnie Lody Milka.
Ogólnie lodów mało co jem - zazwyczaj gdzieś okazjonalnie lub wybieram te dobrej jakości. Lodów Milka nie miałam okazji jeszcze poznać, a dzięki akcji przy nowym projekcie z Trnd mogłam właśnie poznać coś z nowości od Milki. Podzieliłam się z najbliższymi - jak myślicie jaki smak najbardziej mi posmakował?


Mam tutaj:

- wersję w kubku 480ml

To smak Milka Vanilla i Chocolate ☆ to totalna innowacja! Serce lodów zostało wypełnione czekoladowym musem - oryginalnym, jedynym i niepowtarzaolnym miękkim środkiem! To on tworzy unikalną kompozycję stając się gratką dla koneserów lodowych rozkoszy.

oraz

- wersję kilku smaków na patyku 90 ml

Smak Milka Carmel Crunch ☆ waniliowo karmelowe lody, oblane wyśmienitą czekoladą Milka z alpejskiego mleka, w której królują ryżowe kuleczki i kawałki słonych herbatników.

Smak Milka Chocolate i Vanilla ☆ pyszne lody waniliowe z zakręconym wnętrzem z oryginalnej czekolady Milka. Dzięki polewie z delikatnej mlecznej czekolady Milka, to doskonałość sama w sobie.

#współpracareklamowa #lodymilka
Dziękuję za uczestnictwo w kampanii @trnd_polska #trnd


Macie swoje ulubione smaki lodów Milka? Ja mam i są to lody o smaku waniliowym. Chrupiąca czekolada oblana na lodach na patyku jest mega mleczna i fajnie roztapia się w ustach, a dobrze schłodzone lody przyjemnie orzeźwiają. 

Miłego dnia!


pozdrawiam,
Donna


1 komentarz:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...